quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wens je een GOEDE morgen, Dat je volgende dag goed wordt
Gladde Grijze Mee Modder of de voetbalkameleon Jojoortje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat moet je aan die jodenmod van je vragen. Ik denk dat het een nep-Ajacied is.
Zeker kut voor je. Helemaal als je de week daarna in een half lege arena van Utrecht verliest. Beetje pijnlijke vormen begint het aan te nemen daar in amsterdam.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja kut voor ons. Wat was het vorige 4 seizoenen ook al weer?
Nee, Pleur jij lekker op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef De_kromme het volgende:
He kleuter, de minimumleeftijd is hier 18. Oppleuren dus.
Ga je schoolgeld terugvragen schorem.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wens je een GOEDE morgen, Dat je volgende dag goed wordt
Welnee, is normaalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker kut voor je. Helemaal als je de week daarna in een half lege arena van Utrecht verliest. Beetje pijnlijke vormen begint het aan te nemen daar in amsterdam.
Het komt goed, Cruijffquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker kut voor je. Helemaal als je de week daarna in een half lege arena van Utrecht verliest. Beetje pijnlijke vormen begint het aan te nemen daar in amsterdam.
Cruijff binnenkort met Frank de Boer op de bank bij Ajaxquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar he, dit is nog maar het begin. Nu doorgaan
Mag die zelf wel weer de kicks wel onder binden. Stel talentlozen op De Toekomst win je geen oorlog mee.quote:
Straks litmanen erbijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cruijff binnenkort met Frank de Boer op de bank bij Ajax
Ik ben het voor een keer met je eens. Bespreek dat even lekker in dat jodentopic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
Topickill dat gelul over jodenkoeken.
Ach jonge toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
He kutneuzen, willen jullie aub het fatsoen hebben om deze slowchat na al die succesvolle topics niet tot een grote teringbende te maken met dat Ajax-gelul van jullie? Niemand is er van gediend en jullie hebben jullie eigen topic daar ook voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |