Ik ook niet maar bijna heel Nederland gelooft het volgens mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het prima, maar snap niet dat mensen haar act geloven.
Eeuwige kutstudent, een Buddy Holly brilletje, doet zichzelf geleerd voor, irritant lachend, iPhone, Starbucks, brutaal, homofiel, hekel aan krakers, VVD en vervalt steeds in de zelfde grapjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
ik denk dat stokstaartje mij wel perfect kan beschrijven.
Alleen het brilletje en dat hekel aan krakers kloptquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eeuwige kutstudent, een Buddy Holly brilletje, doet zichzelf geleerd voor, irritant lachend, iPhone, Starbucks, brutaal, homofiel, hekel aan krakers, VVD en vervalt steeds in de zelfde grapjes.
Zoiets?
Zet je brilletje af, zie je die krakers ook niet meer. Weg ergernis!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen het brilletje en dat hekel aan krakers klopt. Ojah herhaling van grapjes ook.
Die willie van dat paard al gezien trouwensquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eeuwige kutstudent, een Buddy Holly brilletje, doet zichzelf geleerd voor, irritant lachend, iPhone, Starbucks, brutaal, homofiel, hekel aan krakers, VVD en vervalt steeds in de zelfde grapjes.
Zoiets?
Happel is een norse, wat stevigere kerel, Kort donkerblond gemillimeterd haard. Rijzig postuur. Slaat graag mensen op hun bek, maar geeft ze daarna weer een kusje om het goed te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef Happel het volgende:
Oeh, oeh, beschrijf mij eens Stokstaart.
Eigenzinnig, schijt aan 99/100 dingen, veel ellende over je heen gehad, overtuigend, stil, karakteristieke kop, lomp, verfijnde Italiaanse smaak, recalcitrant, moeilijk in relaties, lang, gebruikt (te) veel, of een drankverleden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef Happel het volgende:
Oeh, oeh, beschrijf mij eens Stokstaart.
Op de 1 of andere manier moet ik bij hem altijd aan Cartman denken --> eeuwig chagerijnig en cynischquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel is een norse, wat stevigere kerel, Kort donkerblond gemillimeterd haard. Rijzig postuur. Slaat graag mensen op hun bek, maar geeft ze daarna weer een kusje om het goed te maken.
Staat wel vast dat Happel vaak zand in z'n poentje heeft ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier moet ik bij hem altijd aan Cartman denken --> eeuwig chagerijnig en cynisch
Meer aan de eckte Happel. Kein geloel, fussball spielen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier moet ik bij hem altijd aan Cartman denken --> eeuwig chagerijnig en cynisch
Oh ja, die ook natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer aan de eckte Happel. Kein geloel, fussball spielen.
Is dit 'm echt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Tong80 alleen dan nog een jaar of 10/15 ouder.
[ afbeelding ]
quote:
Zou toch kunnen? Die gast post zo ongelofelijk veel, dat daar misschien ergens wel eens een foto'tje van hem is doorgeglipt? Vervolgens iemand die 'm in zo'n kadertje zet zie ik ook wel gebeuren op Fok!.quote:
Hehe, ik ben een eckte forum-noob, maar deze heb ik al een paar keer voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou toch kunnen? Die gast post zo ongelofelijk veel, dat daar misschien ergens wel eens een foto'tje van hem is doorgeglipt? Vervolgens iemand die 'm in zo'n kadertje zet zie ik ook wel gebeuren op Fok!.
Tong is sowieso homo. Die haat vrouwen met heel zijn ziel en zaligheidquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Tong80 alleen dan nog een jaar of 10/15 ouder.
[ afbeelding ]
Tong ziet er redelijk normaal uit. Net als Socios trouwens. Zeker niet iemand die je op straat als die-hard FOK!er zou herkennenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou toch kunnen? Die gast post zo ongelofelijk veel, dat daar misschien ergens wel eens een foto'tje van hem is doorgeglipt? Vervolgens iemand die 'm in zo'n kadertje zet zie ik ook wel gebeuren op Fok!.
jij bent ze tegen gekomen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tong ziet er redelijk normaal uit. Net als Socios trouwens. Zeker niet iemand die je op straat als die-hard FOK!er zou herkennen
Foto's van meets gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |