Ga je ook kijken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Wel leuk, als het er komt. Ik verwacht het niet.
Wattus? Overigens gun ik ze die tocht ook van harte hoor, maar de tv blijft dat wel een weekje uit op enkele uitgekozen programma's na.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een volkje waar je geen last van hebtOok bij voetbal.
Ik ook niet en of het terecht is doe ik dan ook geen uitspraak, maar dat die schorsing alsnog gehandhaafd zou worden viel dan wel te verwachten van wat ik er over gehoord/gelezen heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Maarja, ik weet ook niet waarom ik zoveel vertrouwen in Contador heb.. heb de hele zaak niet eens gevolgd (deels).
Eens. En maar prat gaan op het 'Fries zijn'.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Friezen die 100x per dag melden hoe nuchter ze zijn, maar eigenlijk huppelkutjes zijn die een gilletje slaan als er al een sneeuwvlokje valt.
Zwakkelingen ruimen zichzelf gelukkg wel op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef Caland het volgende:
Heeft er iemand een nieuwe keel voor me?
prat is Nederlands voor proud?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. En maar prat gaan op het 'Fries zijn'.
Kan ons dat nou schelen man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Columnist Sjoerd Mossou bij Pauw en Wittenman
Vind je? Mijn ervaring met Frieze chicks is niet heel groot, maar van wat ik weet is dat best ehm dragelijk hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
Friese chicks behalve Doutze zijn wel bagger.
Geen idee joh.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Mijn ervaring met Frieze chicks is niet heel groot, maar van wat ik weet is dat best ehm dragelijk hoor
Zien we binnenkort wel op Paul zijn Carnaval party ter ere van zijn nominatie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee joh.
Limburgse chicks zijn vaak wat minder mondig en verwesterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |