Je had gelijk Paul. Gisternacht locked up abroad gekeken en kende de aflevering inderdaad nog niet.quote:
Met die Brit en Aziaat ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had gelijk Paul. Gisternacht locked up abroad gekeken en kende de aflevering inderdaad nog niet.
Alsof jullie limbo's welkom zijn in Friesland.quote:
Nee de man waar Goodfellas op gebaseerd is en zijn versie op het verhaal. Die zal vanavond wel weer op National Geografic komen. Daar vinden ze het logisch om 's avonds te herhalen en 's nachts de nieuwe uit te zendenquote:
Geen idee, ik ben toch niet van plan naar Friesland te gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof jullie limbo's welkom zijn in Friesland.
Die was er vorige week ook al op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee de man waar Goodfellas op gebaseerd is en zijn versie op het verhaal. Die zal vanavond wel weer op National Geografic komen. Daar vinden ze het logisch om 's avonds te herhalen en 's nachts de nieuwe uit te zenden
Dat klopt!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat mij altijd fascineert is het beeld dat je bij een bepaalde user hebt. Zonder dat je iemand hier ooit gezien hebt creëer je toch een bepaald uiterlijk in je hoofd bij bepaalde users.
Wat voor beeld hebben jullie bij ...?
Jojoortje
Littlerabbit
Jojoortje: Rood haar, krullen, irritant, eigenwijs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat mij altijd fascineert is het beeld dat je bij een bepaalde user hebt. Zonder dat je iemand hier ooit gezien hebt creëer je toch een bepaald uiterlijk in je hoofd bij bepaalde users.
Jojoortje
Littlerabbit
Beelden bij users ?:{quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje
Littlerabbit
Ik heb dat met Paul-89. En nu je het zegt een beetje met Jojoortje inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje
Littlerabbit
Soort Beckham ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb dat met Paul-89. En nu je het zegt een beetje met Jojoortje inderdaad.
Bij jou zie ik een grote gespierde man met een ontevreden uitstraling op zijn gezicht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb dat met Paul-89. En nu je het zegt een beetje met Jojoortje inderdaad.
Hmm ergens vind ik dit moeilijk om als compliment op te vatten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat klopt!
Jojoortje zie ik een beetje een stevige Hollandse meid voor me. Littlerabbit zie ik een onderkruipsel voor me, beetje een dun lichaam met zo'n heel klein sneaky-hoofd en van die gelikte haren met gel naar achteren.
Dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ergens vind ik dit moeilijk om als compliment op te vatten.
Meer een jeugdige Fritz Korbachquote:
Oh ook niet aardig dan... Jij denkt ik voel me psychisch een beetje labiel laat ik andere ook de grond in trappen...quote:
Als m'n kleine broertje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:31 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hoe beschrijven jullie die ajacied qua uiterlijk?
Ik: klein kereltje.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer een jeugdige Fritz Korbach
Nee daar ga je mij niet mee traceren ben ik bang.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje is voor mij een beetje een mannelijke vrouw (in de goede zin van het woord), met donkerblond of bruin haar in een paardenstaart. Niet groot en niet klein en ook niet dik of mager. Gewoon een beetje een niet echt opvallend meisje, maar wel wild tussen de (elektrische) lakens.
Littlerabbit is een beetje een klein mannetje met zwart/donker stekeltjeshaar die een beetje de onnozelaar kan uithangen. Niet echt goed in sport, maar wel z'n bijdehante babbeltje mee.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar ga je mij niet mee traceren ben ik bang.
Tja... moet hier geen dating site worden hoor. Ik ben al de grond in getrapt voordat ik uberhaupt wat heb gezegdquote:
Stuur een fotoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... moet hier geen dating site worden hoor. Ik ben al de grond in getrapt voordat ik uberhaupt wat heb gezegd
Je bent sowieso lang want je speelt korfbal. Verder redelijk hoog opgeleid, onzeker in real life. Wel een lieve jongen denk ik verder. Niet erg populair bij de meisjes. Grote fantasie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar ga je mij niet mee traceren ben ik bang.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... moet hier geen dating site worden hoor. Ik ben al de grond in getrapt voordat ik uberhaupt wat heb gezegd
Kan me hier wel in vinden idd bij Littlerabbit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent sowieso lang want je speelt korfbal. Verder redelijk hoog opgeleid, onzeker in real life. Wel een lieve jongen denk ik verder. Niet erg populair bij de meisjes. Grote fantasie.
Hee kijk nou, onze vak S-erquote:
Je houdt ook erg van walvissen spotten in Argentinië, vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar gewone lengte, gewoon gewicht en bruin haar. Laten we het daarbij houden ander kan ik net zo goed een foto plaatsen.![]()
Iemand die meer interesse in mijn foto heeft dan de jouwe.quote:
Van alle bullshit die ik post blijft het korfballen weer hangen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan me hier wel in vinden idd bij Littlerabbit.
Prachtig omschreven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand die meer interesse in mijn foto heeft dan de jouwe.
Een Jeu de Boeler.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Jeu de Boeler, dat is hip hoor tegenwoordig.
Vak Squote:
Misschien is het een bundeling van alle Lief Dagboek topics van FOK! ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan iets heel anders... Wtf is er nou weer een boek over Anne Frank geschreven(DWDD)
Was het Otto?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan iets heel anders... Wtf is er nou weer een boek over Anne Frank geschreven(DWDD)
Ondanks dat het mij niks uitmaakt is het wel grappig om over na te denken. De kans dat ik bijv, Nubreektmijnklomp al meerdere male ben tegen gekomen is behoorlijk groot. (Mijn mede Delfse Ajax mattie).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Muto is voor mij een beetje een Aziatisch/Zuid-amerikaans ogend menneke. Zwart haar, lichtgetinte huid. Mager, vrij intelligent.
Gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Muto is voor mij een beetje een Aziatisch/Zuid-amerikaans ogend menneke. Zwart haar, lichtgetinte huid. Mager, vrij intelligent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |