Jammer Emilequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja.
Alleen al om die flater van Schelveccio
http://www.granditalia.nl/ valt mee ludo.quote:
1.69 oid. doe ik wel heel veel broodjes mee omdat ik het niet 1/8 van de pot op mijn broodje kieper.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is tevens erg duur. PDC ftw
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:09 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Laten we lekkere Braziliaanse mannen posten.
Ravioli maak je gewoon zelf of haal je als het echt moet bij een italiaan. Al zijn die dingen van de Aldi best te pruimen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had een keer ravioli van Grand'Italia, dat was verre van buon appetito.
Vertel mij wat. Probleem is dat ik die shizzle niet zelf kan fixen, maar er toch veel zin in had en dus maar besloot zo'n zak te kopen. Bijna over mijn nek. Godverdomme. Nooit meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ravioli maak je gewoon zelf of haal je als het echt moet bij een italiaan. Al zijn die dingen van de Aldi best te pruimen.
Euh.... Klein, dik, kalend, petje, leger?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:12 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hahahaha
nee.
Beschrijf jezelf eens qua uiterlijk.
Niet mijn type.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Euh.... Klein, dik, kalend, petje, leger?![]()
[ afbeelding ]
Grijp je daar nu naar je pipa. Wehehehe.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Euh.... Klein, dik, kalend, petje, leger?![]()
[ afbeelding ]
Op sommige dingen moet je niet bezuinigen. Het is bij mij of Calve of geen pindakaas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is tevens erg duur. PDC ftw
Enige meeting waar ik naartoe zou komen. Ieder een sloophamer of ijsboor en ontmoeten in Heerenveen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Hopelijk komt er geen Elfstedentocht.
Ik hoop het ook. Gewoon omdat iedereen hoopt dat ie komt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Er wordt wel eens gezegd dat ik kieskeurig ben, ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was ik ook al niet... Je bent wel kieskeurig hoor.
Ik help het je hopen: Fries carnavalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Ah de kenmerken van een puber.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:19 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Gewoon omdat iedereen hoopt dat ie komt.
Je had gelijk Paul. Gisternacht locked up abroad gekeken en kende de aflevering inderdaad nog niet.quote:
Met die Brit en Aziaat ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had gelijk Paul. Gisternacht locked up abroad gekeken en kende de aflevering inderdaad nog niet.
Alsof jullie limbo's welkom zijn in Friesland.quote:
Nee de man waar Goodfellas op gebaseerd is en zijn versie op het verhaal. Die zal vanavond wel weer op National Geografic komen. Daar vinden ze het logisch om 's avonds te herhalen en 's nachts de nieuwe uit te zendenquote:
Geen idee, ik ben toch niet van plan naar Friesland te gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof jullie limbo's welkom zijn in Friesland.
Die was er vorige week ook al op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee de man waar Goodfellas op gebaseerd is en zijn versie op het verhaal. Die zal vanavond wel weer op National Geografic komen. Daar vinden ze het logisch om 's avonds te herhalen en 's nachts de nieuwe uit te zenden
Dat klopt!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat mij altijd fascineert is het beeld dat je bij een bepaalde user hebt. Zonder dat je iemand hier ooit gezien hebt creëer je toch een bepaald uiterlijk in je hoofd bij bepaalde users.
Wat voor beeld hebben jullie bij ...?
Jojoortje
Littlerabbit
Jojoortje: Rood haar, krullen, irritant, eigenwijs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat mij altijd fascineert is het beeld dat je bij een bepaalde user hebt. Zonder dat je iemand hier ooit gezien hebt creëer je toch een bepaald uiterlijk in je hoofd bij bepaalde users.
Jojoortje
Littlerabbit
Beelden bij users ?:{quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje
Littlerabbit
Ik heb dat met Paul-89. En nu je het zegt een beetje met Jojoortje inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje
Littlerabbit
Soort Beckham ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb dat met Paul-89. En nu je het zegt een beetje met Jojoortje inderdaad.
Bij jou zie ik een grote gespierde man met een ontevreden uitstraling op zijn gezicht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb dat met Paul-89. En nu je het zegt een beetje met Jojoortje inderdaad.
Hmm ergens vind ik dit moeilijk om als compliment op te vatten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat klopt!
Jojoortje zie ik een beetje een stevige Hollandse meid voor me. Littlerabbit zie ik een onderkruipsel voor me, beetje een dun lichaam met zo'n heel klein sneaky-hoofd en van die gelikte haren met gel naar achteren.
Dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ergens vind ik dit moeilijk om als compliment op te vatten.
Meer een jeugdige Fritz Korbachquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |