boter bij de pindakaas?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker toch man. Dikke boter er bij
Gewoon hele rijpen halen op de markt. Half uurtje voor ze gaan afbreken voor een euro 4 kilo of zo halen. De rest invriezenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
Jojoortje heeft zelf spaghetti gemaakt. Water opgezet, aantal slierten spaghetti uit de doos, gehakt gebakken, de zak Bertolli geopend en de inhoud langzaam aan de kook gebracht in de pan van het gehakt.
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
Jojoortje heeft zelf spaghetti gemaakt. Water opgezet, aantal slierten spaghetti uit de doos, gehakt gebakken, de zak Bertolli geopend en de inhoud langzaam aan de kook gebracht in de pan van het gehakt.
Ja anders blijft het in je strotje hangen he.quote:
gewoon die van Calve kopen, die is smeuïg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja anders blijft het in je strotje hangen he.
Tomaten of druiven stampen met je blote voeten is beter dan sex. Zei ooit een wijs man...quote:
Mooi filmpje was dat ja. Erg dat die kerel zo terecht gekomen is. OER-Feyenoorderquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De_kromme was aan het hosselen... Ik ben zeer empatisch, heb gejankt bij het filmpje over Van Gobbel
Doe dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind twee vrouwen toch echt teveel op een VBL forum. Ik denk dat we moeten stemmen:
R&P. CUL, TV, VBL, STA, ONZ, B&H we moeten het alleen nog even over ruimtewezens hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
ondertussen is het meer CUL aan het worden
Weet je het zeker, was het misschien geen Bertolli?quote:
Die Troep Is Oud Daar!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
R&P. CUL, TV, VBL, STA, ONZ, B&H we moeten het alleen nog even over ruimtewezens hebben
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je het zeker, was het misschien geen Bertolli?
Grande Italia oid ja toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je het zeker, was het misschien geen Bertolli?
Ja, waarom geen pics.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Die chick zit in mijn fobo te gluren.
Duurt ook wel een half uurtje voor je daar doorheen bent.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Fo(to)bo(ek)?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Geef toe.. Je moest minimaal 1 keer lachen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Duurt ook wel een half uurtje voor je daar doorheen bent.
Die is tevens erg duur. PDC ftwquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon die van Calve kopen, die is smeuïg.
Wat dan wel?quote:
Markant Merk.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef toe.. Je moest minimaal 1 keer lachen.
Jammer Emilequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja.
Alleen al om die flater van Schelveccio
http://www.granditalia.nl/ valt mee ludo.quote:
1.69 oid. doe ik wel heel veel broodjes mee omdat ik het niet 1/8 van de pot op mijn broodje kieper.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is tevens erg duur. PDC ftw
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:09 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Laten we lekkere Braziliaanse mannen posten.
Ravioli maak je gewoon zelf of haal je als het echt moet bij een italiaan. Al zijn die dingen van de Aldi best te pruimen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had een keer ravioli van Grand'Italia, dat was verre van buon appetito.
Vertel mij wat. Probleem is dat ik die shizzle niet zelf kan fixen, maar er toch veel zin in had en dus maar besloot zo'n zak te kopen. Bijna over mijn nek. Godverdomme. Nooit meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ravioli maak je gewoon zelf of haal je als het echt moet bij een italiaan. Al zijn die dingen van de Aldi best te pruimen.
Euh.... Klein, dik, kalend, petje, leger?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:12 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hahahaha
nee.
Beschrijf jezelf eens qua uiterlijk.
Niet mijn type.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Euh.... Klein, dik, kalend, petje, leger?![]()
[ afbeelding ]
Grijp je daar nu naar je pipa. Wehehehe.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Euh.... Klein, dik, kalend, petje, leger?![]()
[ afbeelding ]
Op sommige dingen moet je niet bezuinigen. Het is bij mij of Calve of geen pindakaas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is tevens erg duur. PDC ftw
Enige meeting waar ik naartoe zou komen. Ieder een sloophamer of ijsboor en ontmoeten in Heerenveen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Hopelijk komt er geen Elfstedentocht.
Ik hoop het ook. Gewoon omdat iedereen hoopt dat ie komt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Er wordt wel eens gezegd dat ik kieskeurig ben, ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was ik ook al niet... Je bent wel kieskeurig hoor.
Ik help het je hopen: Fries carnavalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Ah de kenmerken van een puber.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:19 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Gewoon omdat iedereen hoopt dat ie komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |