boter bij de pindakaas?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker toch man. Dikke boter er bij
Gewoon hele rijpen halen op de markt. Half uurtje voor ze gaan afbreken voor een euro 4 kilo of zo halen. De rest invriezenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
Jojoortje heeft zelf spaghetti gemaakt. Water opgezet, aantal slierten spaghetti uit de doos, gehakt gebakken, de zak Bertolli geopend en de inhoud langzaam aan de kook gebracht in de pan van het gehakt.
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
Jojoortje heeft zelf spaghetti gemaakt. Water opgezet, aantal slierten spaghetti uit de doos, gehakt gebakken, de zak Bertolli geopend en de inhoud langzaam aan de kook gebracht in de pan van het gehakt.
Ja anders blijft het in je strotje hangen he.quote:
gewoon die van Calve kopen, die is smeuïg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja anders blijft het in je strotje hangen he.
Tomaten of druiven stampen met je blote voeten is beter dan sex. Zei ooit een wijs man...quote:
Mooi filmpje was dat ja. Erg dat die kerel zo terecht gekomen is. OER-Feyenoorderquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De_kromme was aan het hosselen... Ik ben zeer empatisch, heb gejankt bij het filmpje over Van Gobbel
Doe dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind twee vrouwen toch echt teveel op een VBL forum. Ik denk dat we moeten stemmen:
R&P. CUL, TV, VBL, STA, ONZ, B&H we moeten het alleen nog even over ruimtewezens hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
ondertussen is het meer CUL aan het worden
Weet je het zeker, was het misschien geen Bertolli?quote:
Die Troep Is Oud Daar!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
R&P. CUL, TV, VBL, STA, ONZ, B&H we moeten het alleen nog even over ruimtewezens hebben
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je het zeker, was het misschien geen Bertolli?
Grande Italia oid ja toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je het zeker, was het misschien geen Bertolli?
Ja, waarom geen pics.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Die chick zit in mijn fobo te gluren.
Duurt ook wel een half uurtje voor je daar doorheen bent.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Fo(to)bo(ek)?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Geef toe.. Je moest minimaal 1 keer lachen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Duurt ook wel een half uurtje voor je daar doorheen bent.
Die is tevens erg duur. PDC ftwquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon die van Calve kopen, die is smeuïg.
Wat dan wel?quote:
Markant Merk.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef toe.. Je moest minimaal 1 keer lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |