Net iets te hard waardoor hij in 1x voor moet worden gegeven.quote:
Hier en daar een bekerwedstrijdje. Niet echt boeiend dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers, komt er vanavond nog voetbal op tv?
No way man. Perfect in de loop meegegeven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net iets te hard waardoor hij in 1x voor moet worden gegeven.
Ja maar bij Excelsior waar het veld kleiner is niet. Dat moet je ook in je oordeel meenemen. Excelsior is dan wel een kleine club, maar mag zeker niet vergeten worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
No way man. Perfect in de loop meegegeven.
Clasie het basie dwingt z'n medespelers gewoon de beste voortzetting van het spel. Hij denkt niet 2 maar 3 stappen vooruit. Dat kunnen alleen de allergrootste voetballers.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net iets te hard waardoor hij in 1x voor moet worden gegeven.
[..]
Hier en daar een bekerwedstrijdje. Niet echt boeiend dus.
En de afmetingen van de doelen willen ook nog wel eens afwijken bij diverse clubs. Wil je dan ook beweren dat een bal die perfect in de kruising is geschoten bij een andere club een schot naast het doel was?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar bij Excelsior waar het veld kleiner is niet. Dat moet je ook in je oordeel meenemen. Excelsior is dan wel een kleine club, maar mag zeker niet vergeten worden.
Ja, en het hangt er ook vanaf hoe het veld georienteerd is. Het maakt veel verschil of het meer naar Oosten of naar Westen staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En de afmetingen van de doelen willen ook nog wel eens afwijken bij diverse clubs. Wil je dan ook beweren dat een bal die perfect in de kruising is geschoten bij een andere club een schot naast het doel was?
Gelukkig maar. Ik raakte al redelijk in paniek met hyperventilatie en alles toen ik mij een leven zonder jou voorstelde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Iemand zei vannacht: en niet meer terugkomen. Ben ik weer hoor.
Hoiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Lauzi-1993 het volgende:
De Kromme zal jou dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Yep, ze is op reis naar VBL.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ben je je depressie overkomen?
Het is alleen maar erger geworden. Een man heeft mijn hart gebroken. Hij kwetst mij. Ik weet niet wat ik ermee aan moet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ben je je depressie overkomen?
Schop hem terug naar die grafstad van een Den haag. Gaat over de Kromme toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Het is alleen maar erger geworden. Een man heeft mijn hart gebroken. Hij kwetst mij. Ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schop hem terug naar die grafstad van een Den haag. Gaat over de Kromme toch?
Mijn topic is vrij puur. Het is iets waar ik oprecht mee zit en wat mij belemmert in mijn functioneren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef DonRaja het volgende:
Oh man, ik krijg gewoon jeuk van dat R&P. Niet eens zo zeer de topicstarters als wel de hulpvaardigen. Als je geen depressie hebt, dan krijg je die daar wel aangepraat...
Met wraakgevoelens overleef je het langst. Broed gewoon wat mooie plannetje uit en verpest zijn leven. Indien alles gaat zoals gepland heb je direct iets om met trots aan terug te denken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Het is alleen maar erger geworden. Een man heeft mijn hart gebroken. Hij kwetst mij. Ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Wat had je gekookt ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ja zeg we gaan hier niet depri zitten doen hoor
Wat heeft hij bij je gedaan dan? Gedumpt? Gelogen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Was het lekker?quote:
Kan ik doen, maar nee. Ik gun hem het beste.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met wraakgevoelens overleef je het langst. Broed gewoon wat mooie plannetje uit en verpest zijn leven. Indien alles gaat zoals gepland heb je direct iets om met trots aan terug te denken.
Heel erg gelogen. Nu nog, maar ja. Soit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heeft hij bij je gedaan dan? Gedumpt? Gelogen?
Dude... bespreek dat lekker in het betreffende topic. Ik krijg hier nu ook al jeukquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heeft hij bij je gedaan dan? Gedumpt? Gelogen?
die sliertjes ook zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja man... Zelfgemaakte spaghetti
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude... bespreek dat lekker in het betreffende topic. Ik krijg hier nu ook al jeuk
Moet je krabbenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude... bespreek dat lekker in het betreffende topic. Ik krijg hier nu ook al jeuk
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Kan ik doen, maar nee. Ik gun hem het beste.
Kijk daar heb je het al. Zolang je dit niet als reden ziet om hem met jheel je hart te haten kan je je hart ook niet luchten over andere zaken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Heel erg gelogen. Nu nog, maar ja. Soit.
naaaaaaaaaaisquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja man... Zelfgemaakte spaghetti
Vanmiddag 2 pistoletjes met eiersalade, een AH pizza bolognese en straks rijst met chicken tonight.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef napoleonfour het volgende:
En wat heb jij gegeten Stokstaart?
Alles behalve datquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die sliertjes ook zelf gemaakt?
Aan dat pellen begin ik niet aan hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
naaaaaaaaaaisdoe je dat dan? met gezeefde tomaten enz? Of echt tomaten wellen en dan zelf afpellen?
Doe niet zo macho man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef DonRaja het volgende:
Praten over gevoelens en recepten...![]()
I'm out.
Pellen? Je moet de tomaten ook eerst koken. Dan valt de schil er zowat vanzelf af.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alles behalve dat
[..]
Aan dat pellen begin ik niet aan hoor
Niks van aantrekken hoor. Voor welke club ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Lauzi-1993 het volgende:
vanmiddag 2 broodjes met pindakaas en vanavond rijst met kip en broccoli.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vanmiddag 2 pistoletjes met eiersalade, een AH pizza bolognese en straks rijst met chicken tonight.
En jij?
Klopt en dan even pureren met de staafmixer. Maar gezeefde tomaten uit een pakje volstaan ook primaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pellen? Je moet de tomaten ook eerst koken. Dan valt de schil er zowat vanzelf af.
Moet je wel goede tomaten kopenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pellen? Je moet de tomaten ook eerst koken. Dan valt de schil er zowat vanzelf af.
Lekker toch man. Dikke boter er bijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vanmiddag 2 broodjes met pindakaas en vanavond rijst met kip en broccoli.
De_kromme was aan het hosselen... Ik ben zeer empatisch, heb gejankt bij het filmpje over Van Gobbelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe niet zo macho man.
Zelfs De_Kromme beschikt over meer empathisch vermogen.
niet bij de AH dusquote:
Mwa door een zeef drukken voldoet ook. Het vrijgekomen sap is later nog handig, en ja ik vind koken leuk ik geef het gewoon toe.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt en dan even pureren met de staafmixer. Maar gezeefde tomaten uit een pakje volstaan ook prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |