Beetje dubbel gevoel hierover. Het is jammer dat hij er met de tour er niet bij is maar de bewijslast is wel sterker dan zijn tegenargumenten.quote:
Je wilt je vandaag eerder gepostte lijstje afwerken van onderwerpen?quote:
Verkeerde topic man . Neem me niet kwalijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wilt je vandaag eerder gepostte lijstje afwerken van onderwerpen?
Zou ik ook niet doen. Ik ben nog amper over heen.quote:
Alhoewel ook Kapiteintje en Stokstaart waren niet lauter positief te noemen. Ik snap nog steeds niet waar ik al die aandacht aan verdiendequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat klopt!
Jojoortje zie ik een beetje een stevige Hollandse meid voor me. Littlerabbit zie ik een onderkruipsel voor me, beetje een dun lichaam met zo'n heel klein sneaky-hoofd en van die gelikte haren met gel naar achteren.
Ach jonge. Ik vind je een topgozer, denk daar maar aan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Ik ben nog amper over heen.
[..]
Alhoewel ook Kapiteintje en Stokstaart waren niet lauter positief te noemen. Ik snap nog steeds niet waar ik al die aandacht aan verdiende
Zal ik je keeltje smeren?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef Caland het volgende:
Heeft er iemand een nieuwe keel voor me?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb mijn pic gepost, nou moeten jullie ook.
Wijn is niet aan mij besteed. Dus ik laat de eer aan jou.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
2 verschillende soorten wijn drinken op 1 avond is nooit goed.
Lekker duidelijk ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb mijn pic gepost, nou moeten jullie ook.
Romequote:Op woensdag 8 februari 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi gezichtje
Waar is het eigenlijk?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelden zo'n mooi oog in deze reeks gezien.
I knowquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelden zo'n mooi oog in deze reeks gezien.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |