Jolie heb je wel gelijk in met die opgespote smoel. Maar Doutzen.....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Doutzen niet knap vindNet als Jolie.
Doutzen vind ik matigjes ..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jolie heb je wel gelijk in met die opgespote smoel. Maar Doutzen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Topmodel he... voor haar beroep heeft ze wel een geweldig lichaam als je het vergelijkt met andere. Overigens heb ik ook Jolie altijd overschat gevonden voor wat het waard isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doutzen vind ik matigjes ..Wel een mooie naam.
Ik niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Mijn ervaring met Frieze chicks is niet heel groot, maar van wat ik weet is dat best ehm dragelijk hoor
Kijk, ze zijn beiden knap. Maar je hebt het over een topmodel he, dan kan ik wel mooiere vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topmodel he... voor haar beroep heeft ze wel een geweldig lichaam als je het vergelijkt met andere. Overigens heb ik ook Jolie altijd overschat gevonden voor wat het waard isIk bedoel niet knap... niet iedereen is zo'n hunk als jij 4Lf.
Topmodelen zijn sowieso niet perse knap. Zolang de kleding maar makkelijk valt en foto/camerageniek zijn. Ok wtf is dit voor een wijvengesprekquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk, ze zijn beiden knap. Maar je hebt het over een topmodel he, dan kan ik wel mooiere vinden
Blegh. Geen stem meer over, ben van dat fucking taaie slijm aan het ophoesten, pijn met slikken (quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zwakkelingen ruimen zichzelf gelukkg wel op.
Keelsnoepjes zijn lekker man, blijven gaan met die dingen.
Klopt. Ik vind veel topmodellen best wel een lelijke kop hebben maar vaak gewoon heel anders. En ik vind die meiden echt lelijk lang en te dun maar zoals Doutzenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topmodelen zijn sowieso niet perse knap. Zolang de kleding maar makkelijk valt en foto/camerageniek zijn. Ok wtf is dit voor een wijvengesprek
Gewoon ziek melden joh en iets kouds eten. Al is het een ijsklontje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Blegh. Geen stem meer over, ben van dat fucking taaie slijm aan het ophoesten, pijn met slikken () .
Morgen maar eens thee kopen, ofzo
Volgens sommige hier korfbal ik. Hoe zacht wil je het hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
De keiharde voetbal hooligans blijken ook een zachte kant te hebben.
Njah. Morgen laatste dag werken van de week, kan de knaken wel goed gebruiken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden joh en iets kouds eten. Al is het een ijsklontje.
[..]
Volgens sommige hier korfbal ik. Hoe zacht wil je het hebben.
Whut? Wel geniaal dat subforum haha.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Nappie-Oleon het volgende:
de straten glimmen, slecht voorteken
dat betekent aanvoer van vochtige zeelucht, doorgaans warmer dan continentale lucht
Mijn visie een waarschijnlijke verklaring al gegeven. Zag haar vandaag ook al bij De Week van FIlemon. Ze maakt nu meubelsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
en weer, de lelijkste wordt model(toch wel knap)
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn visie een waarschijnlijke verklaring al gegeven. Zag haar vandaag ook al bij De Week van FIlemon. Ze maakt nu meubels
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Die advocaat had al 20 jaar geleden moeten stoppen met roken. Nu kan het niet meer qua stem en uiterlijk
Hoe zie jij eruit dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind veel topmodellen best wel een lelijke kop hebben maar vaak gewoon heel anders. En ik vind die meiden echt lelijk lang en te dun maar zoals Doutzen! En andere Victoria Secret modellen
Ik zet het geluid pas weer aan als het over de Tocht der Tochten gaat. Kan je even een seintje geven?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Die winnares is ook wel zwaar genaaid indien waar
Is goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zet het geluid pas weer aan als het over de Tocht der Tochten gaat. Kan je even een seintje geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |