Pak PSV er ook bij, PSV wordt kampioen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Geef mij maar Feyenoord en FC Groningen.
quote:
Nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pak PSV er ook bij, PSV wordt kampioen.
Zonde ..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef De_kromme het volgende:
Oppleuren met je kut TT. Doe maar New Chicks. En tijd voor een pic van Lauzi dan maar.
[ afbeelding ]
Waarom? Het gaat over voetbal.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
En tevens geen Lapo. Ik stel een TT-wijziging voor.
Iets neutraals met tieten
Nee, winstquote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wollt ihr den Totalen Fußball?
Oh ja, dat kunst project in de 5e, nu weet ik het weer.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef De_kromme het volgende:
Oppleuren met je kut TT. Doe maar New Chicks. En tijd voor een pic van Lauzi dan maar.
[ afbeelding ]
Ik ben niet blond. En afschuwelijke tattoo.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef De_kromme het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat hier juist niet over voetbal, doos.quote:
Vind je? Meestal aandachtsgeile kneuzen die gepakt zijn voor een klein dingetje. Zag laatst een vent van 50 helemaal stoer vertellen dat hij een beetje wiet had gesmokkeld. En oh, jeej, wat een spanning was het toch.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft toch leuk dat locked up abroad.
Zwitserland Tieten.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
En tevens geen Lapo. Ik stel een TT-wijziging voor.
Iets neutraals met tieten
Weinig afleveringen alleen en toch wordt het al jaren uitgezondenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Surviving the cut is leukerquote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
O. Nu ben ik dom zeker.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het gaat hier juist niet over voetbal, doos.
Er zijn nieuwe.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig afleveringen alleen en toch wordt het al jaren uitgezonden
PAK 'M!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Kben blijkbaar de enige psver hiero
Waarnaartuuquote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joe sjoelt nut spiek toe mie lijk dat.
Het is dat je het zelf zegt. Maar ik geef je nog een kans, kom eens met een intelligente opmerking.quote:
Vind je Jan Mulder zo kil ja... hij is nog wel verdrietig over zijn overleden eendjes.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
Krijg het gewoon koud als ik naar die man kijk.
Die gitaardwaas is er ook nog volgens mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Kben blijkbaar de enige psver hiero
Van Jan krijg ik het wel heet hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind je Jan Mulder zo kil ja... hij is nog wel verdrietig over zijn overleden eendjes.
Mijn moeder is Gronings. Na Feyenoord kom Groningen.. Mulder is een warme man.
Of jij gaat maar weg. Haterquote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die gitaardwaas is er ook nog volgens mij.
Het gaat te hard hier. Ik stel een ledenstop voor.
Ze blijven maar komen na het nieuws: 'Ajax wil een homoclub worden'quote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die gitaardwaas is er ook nog volgens mij.
Het gaat te hard hier. Ik stel een ledenstop voor.
Was jij het nou of Roos85 die het warm kreeg van *zwarte piet* ?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van Jan krijg ik het wel heet hoor.
Ik denk die Roos danquote:Op maandag 6 februari 2012 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was jij het nou of Roos85 die het warm kreeg van *zwarte piet* ?
Nou. Ik maak voornamelijk domme opmerkingen al ben ik niet dom.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt. Maar ik geef je nog een kans, kom eens met een intelligente opmerking.
Wat een paradox.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nou. Ik maak voornamelijk domme opmerkingen al ben ik niet dom.
Gewoon mee stoppen dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Zeg dan dat wat je niet denkt dat dom is, en dan is het goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Tegenpolen schijnen elkaar aan te trekken dus wellicht raken wij nog bevriendquote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Je verpest het nu voor jezelfquote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet zeker er was elk geval in de gtst topics altijd een chick die hierquote:
Ik las GTST. Welke chick?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik ook niet zeker er was elk geval in de gtst topics altijd een chick die hier
[ afbeelding ]
van moest soppen.
Over jezelf zeggen dat je slim bent.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenpolen schijnen elkaar aan te trekken dus wellicht raken wij nog bevriend
Sinterklaas is veel heter.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik ook niet zeker er was elk geval in de gtst topics altijd een chick die hier
[ afbeelding ]
van moest soppen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenpolen schijnen elkaar aan te trekken dus wellicht raken wij nog bevriend
Ook jij bent gezocht wild daar.. allemaal chicks van mijn leeftijd die geilen op oudere mannen.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Nou ik ga slapen, te druk hiiiieer!!
Jij ook niet. Want als je haar stelling omdraait kom je op iets anders uit, maar ik houd ook van jou hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Over jezelf zeggen dat je slim bent.Metalheads zijn niet slim trouwens.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Nou ik ga slapen, te druk hiiiieer!!
Je bent drie jaar jonger.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook jij bent gezocht wild daar.. allemaal chicks van mijn leeftijd die geilen op oudere mannen.
Highschool all over again
Ik zag het. Omdraaid.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook niet. Want als je haar stelling omdraait kom je op iets anders uit, maar ik houd ook van jou hoor.
Ninja editquote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook niet. Want als je haar stelling omdraait kom je op iets anders uit, maar ik houd ook van jou hoor.
Daar hoef ik niet over na te denken. Niks voor mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit lijkt hier heel erg op, denk daar maar even over na:
[ afbeelding ]
Het is wel een behaarde turk ...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet over na te denken. Niks voor mij.
Dat is toch ook een vrouw?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Overigens ga ik vanaf morgen Rosepatals hosselen, wees jaloers.
Ik heb het niet zo op Turken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is wel een behaarde turk ...
Whut?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Overigens ga ik vanaf morgen Rosepatals hosselen, wees jaloers.
Nouhou verpest de magie nou nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is wel een behaarde turk ...
Details details. 23 of 26 geestelijk de drie jaar die in heel je leven het dichts bij elkaar liggen.quote:
Ik probeer je te helpen man ..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouhou verpest de magie nou niet
Over welke chicks gaat het nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Details details. 23 of 26 geestelijk de drie jaar die in heel je leven het dichts bij elkaar liggen.
Daar moeten we samen achterkomen. Momenteel is ze nog te verlegen om haar favoriete kleur met ons te delen.quote:
Inderdaad. Soms gaan vrouwen wel eens met vrouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vrouw?
Ik ga niet meer met je praten totdat je dit heb teruggenomen ..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar moeten we samen achterkomen. Momenteel is ze nog te verlegen om haar favoriete kleur met ons te delen.Je lijkt GHB Smoofie wel.
Als je er in geinteresseerd bent. Wel standaard Amerikaans gebrabbel natuurlijk. In het XTC-topic in UVT werd wel wel 'geinig' gevonden, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
Drugs Inc. nu op Nat. Geo, is dat wat ?
Haha. Wie is nu de Chef mensen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms gaan vrouwen wel eens met vrouwen.
Favoriete kleur, dat is je ook wel heel erg blootgeven hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar moeten we samen achterkomen. Momenteel is ze nog te verlegen om haar favoriete kleur met ons te delen.Je lijkt GHB Smoofie wel.
Ik doelde op de user he. Niet de hondquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga niet meer met je praten totdat je dit heb teruggenomen ..
Ah oke.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde op de user he. Niet de hond
Die chick in het gtst topic die op Ludo, Zwarte Piet Anton en Robert geilde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over welke chicks gaat het nu eigenlijk?
Ok, begint wel leuk ze volgen de gebruikers.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je er in geinteresseerd bent. Wel standaard Amerikaans gebrabbel natuurlijk. In het XTC-topic in UVT werd wel wel 'geinig' gevonden, maar meer ook niet.
Toch ook maar even kijken, voordat ik Cali aanzet.
Gefeliciteerd met je nominatie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, begint wel leuk ze volgen de gebruikers.
Dit meent hij niet hoor. Tot morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kom nooit meer terug aub.
Welterusten.
En dat beslis jij?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit meent hij niet hoor. Tot morgen
Klassiek hoor, playing hard to getquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kom nooit meer terug aub.
Welterusten.
Eens ff kijken dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die chick in het gtst topic die op Ludo, Zwarte Piet Anton en Robert geilde.
Geen idee hoe ze heet geen Miss Padoan igg.
Op wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele VBL-er heeft nog gereageerd, schandelijk wel.
Van wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs van het bestaan weten ze niks af.
Ik zie hem morgen tijdens onze date. Komt goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Jojoortje ik voel me trouwens onheus bejegend door De_Kromme en het dringt nu pas tot mij door hoe erg het mij heeft geraakt. Zou je misschien een goed gesprekje met hem kunnen houden?
Zeg gewoon waar je het over hebt joh, kinderachtige kutmod.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs van het bestaan weten ze niks af.
Misschien zijn moeder bestraffend toespreken op een ouderavond?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Jojoortje ik voel me trouwens onheus bejegend door De_Kromme en het dringt nu pas tot mij door hoe erg het mij heeft geraakt. Zou je misschien een goed gesprekje met hem kunnen houden?
Crewbash.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeg gewoon waar je het over hebt joh, kinderachtige kutmod.
Bedankt wordt de date ergens centraal gehouden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zie hem morgen tijdens onze date. Komt goed.
Ben je single? Opgebroken met het elektrische dekentje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zie hem morgen tijdens onze date. Komt goed.
Ja vind je het gek. Jojoortje en Happel nomineren Tong80 en wat andere idioten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele VBL-er heeft nog gereageerd, schandelijk wel.
Een daverend succes is het niet te noemen nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
De awards die enkel in het forum leeft welke niet meedoet.
De Yvonne Awardsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over jou denk
Maar kom, zeg..
Inderdaad hoe kan je De_Kromme en Doublepain nou vergetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Jojoortje en Happel nomineren Tong80 en wat andere idioten.
Is niet mogelijk te stemmen, dat wordt door de uiterst professionele crew gedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat ik zou willen stemmen, waar doe ik dat dan? dat is alleen een mededeling.
Zit Tong erin?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is niet mogelijk te stemmen, dat wordt door de uiterst professionele crew gedaan.
Dat moet wel het lijstje zijn van mensen geboren in '89 of '98?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Paul-89, je staat samen met Ajacied422 in een lijstje, gefeliciteerd!
Ik vind het ook een klein beetje eng als ik de rest zo zie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Is een nominatie hier een teken dat je het in het echte leven niet zo lekker doet? Is daar ooit onderzoek naar gedaan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een klein beetje eng als ik de rest zo zie.
Geloof nog steeds niet dat Ajacied uit '98 isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet wel het lijstje zijn van mensen geboren in '89 of '98?
O, het is niet om je bang te maken. Ik dacht alleen aan tong80 en zijn 500.000 posts. Maar zo eindig jij natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een klein beetje eng als ik de rest zo zie.
Jawel. En je date is Jan Kooieman.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ik ga niet naar een of ander gala met allemaal aangeklede apen hoor.
Met allemaal users die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ik ga niet naar een of ander gala met allemaal aangeklede apen hoor.
Je bent niet constant genoeg. Ik daarentegen heb altijd kwaliteitsposts.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Stiekem ben ik overigens wel een beetje jaloers. Doe ik al die tijd zo mijn best gewaardeerd te worden.
Je bent niet eens genomineerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat ik zou willen stemmen, waar doe ik dat dan? dat is alleen een mededeling.
Is er iemand weleens naar zo'n... meeting geweest van een forum/board?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met allemaal users die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Ik moet er niet aan denken eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Is er iemand weleens naar zo'n... meeting geweest van een forum/board?
Moet je dan een sticker op met je username?
Ik ga niet naar Limburgquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga je wel een feestje geven als je wint?
In lederhosen brullen dat je de beste van VBL bent.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Moet ik al ergens een balkon reserveren voor mijn speech ?
Kunnen we bij jou overnachten Paul?. 4lf zal beloven zijn baby niet mee te nemenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb een auto, gaan we samen ..
Dat kan ook niet, hij heeft een lastige bio repetitie de dag er na.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunnen we bij jou overnachten Paul?. 4lf zal beloven zijn baby niet mee te nemen
Met carnaval is het een traditie om gewoon op straat te slapen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunnen we bij jou overnachten Paul?. 4lf zal beloven zijn baby niet mee te nemen
Wat zou er toch gebeuren als je die gasten real life loslaat op elkaar? Sowieso zie ik wel wat leeftijdsverschil.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
Genomineerd zijn verder:
Ajacied422, DJ-davy-v, tong80, -JD-
Nou Paul, veel plezier man
Denk dat ze elkaar autistisch en schuchter aan gaan zitten kijken? Maar sowieso Tong80 zie ik nooit in VBL of clubtopics. Wie is die gast eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou er toch gebeuren als je die gasten real life loslaat op elkaar? Sowieso zie ik wel wat leeftijdsverschil.
Oorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou er toch gebeuren als je die gasten real life loslaat op elkaar? Sowieso zie ik wel wat leeftijdsverschil.
Tong is cool zijn humor ligt me wel. Echt superleukquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat ze elkaar autistisch en schuchter aan gaan zitten kijken? Maar sowieso Tong80 zie ik nooit in VBL of clubtopics. Wie is die gast eigenlijk?
Wij zijn de beste van het HELE INTERNET!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Moet ik al ergens een balkon reserveren voor mijn speech ?
Eeste wat ik doe is Happel even een paar klappen verkopen.. of krijg je dan een gevangenisstraf voor geweld tegen een mod?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
Een vbl-meeting zou eigenlijk wel hilarisch zijn. Zal lekker gezellig worden met al die discussies.
Korfbalhumor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tong is cool zijn humor ligt me wel. Echt superleuk
Denk niet dat jij Happel klappen gaat geven maar okquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eeste wat ik doe is Happel even een paar klappen verkopen.. of krijg je dan een gevangenisstraf voor geweld tegen een mod?
En hij heeft die gast, die baas van The Office (die ook een Hollywoodster is), zover gekregen om een viral voor hem op te nemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tong is cool zijn humor ligt me wel. Echt superleuk
Ajacied heeft een auto. Hij rijdt er gewoon overheen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk niet dat jij Happel klappen gaat geven maar ok
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En hij heeft die gast, die baas van The Office (die ook een Hollywoodster is), zover gekregen om een viral voor hem op te nemen.
Nee, wat er buiten het forum gebeurt dat boeit ons niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eeste wat ik doe is Happel even een paar klappen verkopen.. of krijg je dan een gevangenisstraf voor geweld tegen een mod?
Ahw wat liefquote:
Matties van Smoofie kan hij niet aan ...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, wat er buiten het forum gebeurt dat boeit ons niet.
Maar Happel zou je kort een klein slaan.
En posts als deze blijven als honing aan het netvlies van de jury plakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belachelijk dat ik niet genomineerd ben
Oh, ik ging uit van een eerlijk één op één gevecht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Matties van Smoofie kan hij niet aan ...
Happel is hooligan. Beter pas je op voor hem gaat slaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Matties van Smoofie kan hij niet aan ...
Terwijl je wist met Turken te maken te hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik ging uit van een eerlijk één op één gevecht.
Ik heb een slecht idee voor een horrorfilm.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
Een vbl-meeting zou eigenlijk wel hilarisch zijn. Zal lekker gezellig worden met al die discussies.
Hooligansquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Happel is hooligan. Beter pas je op voor hem gaat slaan.
Gebroken knokkels en een enkeltje eerste hulp?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl je wist met Turken te maken te hebben
Caland die was ineens weg nadat hij aan het fantaseren was geweest over 3 guys 1 hammer en zijn Rotten.com tijd. Als zoiets je dusdanig opwindt...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb een slecht idee voor een horrorfilm.
Fok!
Meeting.
Afgelegen bungalowpark.
Slachting.
![]()
(Maar wie heeft het gedaan?)
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl je wist met Turken te maken te hebben
Mooi topic laats ouwe drugs hondquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
Wel een leuk idee zo'n meet. Wanneer gaan we?
Paranoia, uiteindelijk maken ze elkaar af.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb een slecht idee voor een horrorfilm.
Fok!
Meeting.
Afgelegen bungalowpark.
Slachting.
![]()
(Maar wie heeft het gedaan?)
Ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paranoia, uiteindelijk maken ze elkaar af.
Je kan je beter afvragen, wie blijft er over?
Ajacied422 met zijn thuisblijver award waar hij behoorlijk trots op is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wordt als eerste gepakt zodat iedereen even verdacht blijft.quote:
Wat nu weer?quote:
Nee, de modjes hebben allemaal wel één vijand. Die halen het niet.quote:
Ja en als enige... nee dat is niet voor uitschrijven bestemd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, de modjes hebben allemaal wel één vijand. Die halen het niet.
Jojoortje zal het nog het langste uithouden, aangezien zij zich onder haar dekentje kan verstoppen.
Ik kruip ook wel onder haar dekentje nadat ik Happel heb geklaptquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, de modjes hebben allemaal wel één vijand. Die halen het niet.
Jojoortje zal het nog het langste uithouden, aangezien zij zich onder haar dekentje kan verstoppen.
Hij is sowieso verdacht. De Kromme geeft toe niet warm of koud te worden van een beetje duister geweld...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland die was ineens weg nadat hij aan het fantaseren was geweest over 3 guys 1 hammer en zijn Rotten.com tijd. Als zoiets je dusdanig opwindt...
Ik sta voor je klaar hoor. Je kunt bij mij verstoppen tamelijk dichtbij Rotterdam.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kruip ook wel onder haar dekentje nadat ik Happel heb geklapt
Real life Cluedo 2012quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij is sowieso verdacht. De Kromme geeft toe niet warm of koud te worden van een beetje duister geweld...
O, voor deel twee? Nou, meestal een dame. En daar hebben "we" er niet veel van...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt manquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta voor je klaar hoor. Je kunt bij mij verstoppen tamelijk dichtbij Rotterdam.
MarkoAlmeloquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de dader uit onverwachte hoek komt, de allemansvriend ofzo.
Het is precies omgekeerd. Iedereen moet JOU mogen. (ook het publiek)quote:
Als er echt gay sex komt (en dat wil ik niet uitsluiten gezien hoe dik sommige users elkaar in de kont kruipen) wordt dit de soundtrackquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Soundtrack voor de liefdesscene(s) [tussen ? en ? en ? - homosex niet uitgesloten in script]
Nu ga je tever. We hadden het over een horror scenario niet een musical waarin 2 groeperingen dichterbij elkaar komen doormiddel van een verboden liefdequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Soundtrack voor de liefdesscene(s) [tussen ? en ? en ? - homosex niet uitgesloten in script]
Iedereen breekt zijn benen op het kunstgras van Almelo, dat is zware verminking klopt, maar zie jij in hem een moordenaar?quote:
wat kijk jij?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe mooi is het om het laatste beetje leven uit iemand te zien vloeien via de ogen. Prachtig
M
Creatief verzonden. Misschien als idee naar Hollywood sturen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien dat twee willekeurige users in een bepaalde ruimte zitten opgesloten, en dat ze dan elkaars benen eraf moeten zagen?
Of iemand met een soort magere hein masker?
Nee, die mensen worden er duur voor betaald, die verzinnen zelf maar hun horror scenario's.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Creatief verzonden. Misschien als idee naar Hollywood sturen?
Beter dan Rotterdam daar heb ik echt altijd ruzie. Al denk ik niet dat dit idee er ooit doorheen gaat komenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:51 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben voor een meet hoor. Zal ik jullie het mooie Den Haag laten zien? Zetten we het op een zuipen, dan moet het vast wel goedkomen.
komt uit een grapich novel wolverine deel zoveel. Zo mooi omschreven dat laat mij niet meer los.quote:
Meerdere herenliefde-scenes dus. Afgesproken. Hebben we ook mooi nog plaats hiervoor:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er echt gay sex komt (en dat wil ik niet uitsluiten gezien hoe dik sommige users elkaar in de kont kruipen) wordt dit de soundtrack
Vind ik toepasselijker.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Meerdere herenliefde-scenes dus. Afgesproken. Hebben we ook mooi nog plaats hiervoor:
Misschien ook nog wat Village People?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Meerdere herenliefde-scenes dus. Afgesproken. Hebben we ook mooi nog plaats hiervoor:
Gaan we zeker de hele avond in de shop zitten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe maar een meet in Zwolle ben ik ook niet zo lang onderweg en mooi neutraal terrein.
Ow... Ook geen naakte, corpulente, dansende hippies dus? Geen diepgravende bespiegelingen over jeugdige impotentie, breezers en hairloss?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ga je tever. We hadden het over een horror scenario niet een musical waarin 2 groeperingen dichterbij elkaar komen doormiddel van een verboden liefde
Naja... de karakters kunnen in deel 1 worden opgebouwd natuurlijk met liefde en seks tot gevolg, en het in deel 2 van de film helemaal mis te laten gaan en de karakters 1 voor 1 laten afsterven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ow... Ook geen naakte, corpulente, dansende hippies dus? Geen diepgravende bespiegelingen over jeugdige impotentie, breezers en hairloss?
Ninja edit, je bedoelt jezelf.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie serieus potentie. We hebben alleen iemand nodig om het uit te schrijven. Het liefst iemand met al wat naamsbekendheid.
Ja ik heb de looks van Genee man...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ninja edit, je bedoelt jezelf.
Nee, dat was bedrog, die foto van 'jezelf' komt van de Genee look-a-like site, daar trap ik niet in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ik heb de looks van Genee man...
Dat is dus de deur die we NIET in willen trappen. Wij zijn een originele online slasher.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ook nog wat Village People?
Zegt niks toch? Ik ben trots op de gelijkenissen en heb er wat mee zitten pronken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat was bedrog, die foto van 'jezelf' komt van de Genee look-a-like site, daar trap ik niet in.
Irriteerde me wat het eerste half uur en ben Premier League voetbal gaan kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch niet hetzelfde zonder live-topic.
Klopt, dit is leukerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch niet hetzelfde zonder live-topic.
Ok, hoeveel personages heeft een goede slasher? Stuk of 10?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is dus de deur die we NIET in willen trappen. Wij zijn een originele online slasher.
Was een mooie vakantie in 2009quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.doordebenen.nl/wilfred-genee-lookalike/
Dat is waar. Er komt een hele goede Ajax-opstelling voorbij van Hansie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu kun je je 100% concentreren op de geweldige uitlatingen van Hansie Hansie.
Beten de walvissen een beetje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een mooie vakantie in 2009Nog een Messi shirtje gekocht in Argentinie.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. Er komt een hele goede Ajax-opstelling voorbij van Hansie.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien dat twee willekeurige users in een bepaalde ruimte zitten opgesloten, en dat ze dan elkaars benen eraf moeten zagen?
Of iemand met een soort magere hein masker?
Met politieke motieven neem ik aan - en wie dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deel 3 wordt een zombie film, waarin enkele al overleden users terugkeren uit de dood om wraak te nemen op al wat nog menselijk is.
tong80 is illuminati, Smoofie is in werkelijkheid helemaal geen 12 jaar, etc.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Done before, maar als jij een goede twist weet?
johannes_vermeer als zombie, en neemt wraak op volledig VBL.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met politieke motieven neem ik aan - en wie dan?
You know your structure boy.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja... de karakters kunnen in deel 1 worden opgebouwd natuurlijk met liefde en seks tot gevolg, en het in deel 2 van de film helemaal mis te laten gaan en de karakters 1 voor 1 laten afsterven.
Van der Gijp.quote:
Is het hem echt denk je ?quote:
Als jij het voor het elkaar krijgt om iedereen de Kool-Air tegelijk te laten opdrinken...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok, hoeveel personages heeft een goede slasher? Stuk of 10?
Of wordt het massamoord?
Tong is de seniele beheerder van het bungalowpark.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tong80 is illuminati, Smoofie is in werkelijkheid helemaal geen 12 jaar, etc.
Beter dan het thuisshirt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Uitshirt van Nederland vond ik wel vet eigenlijkWordt nu helemaal afgekraakt bij VI ..
Je kunt geen zombie zijn in het eerste deel van een slasher. Jock of Nerd? De held is een heldin.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
johannes_vermeer als zombie, en neemt wraak op volledig VBL.
Zonder motief. Zodat het iedereen had kunnen overkomen.
bianconeri, achtervolgingsscene in Italië. Uiteindelijk krijg ik hem echter niet te pakken, maar wordt hij vermoord door een oude dame.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als jij het voor het elkaar krijgt om iedereen de Kool-Air tegelijk te laten opdrinken...![]()
(Wie staat er op je "hit-list"?)
Je laat je toch niet vasthouden door de regels die door Hollywood zijn opgelegd? Als een personage in werkelijkheid een levende dode blijkt te zijn, dan moet dat kunnen. Dat vermoeden heb ik sowieso van sommige users hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je kunt geen zombie zijn in het eerste deel van een slasher. Jock of Nerd? De held is een heldin.
(Tenzij je er goed uitziet met een pruik op.)
Achtervolging in een mini-cabrio. Sex met een oudere femme fatale. Checkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bianconeri, achtervolgingsscene in Italië. Uiteindelijk krijg ik hem echter niet te pakken, maar wordt hij vermoord door een oude dame.
Dat laatste leent zich prima voor een stukje onvervalste maatschappijkritiek. Ik lijk je stijl. De eerste draft in 7 dagen op mij bureau. Regels of geen regels.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je laat je toch niet vasthouden door de regels die door Hollywood zijn opgelegd? Als een personage in werkelijkheid een levende dode blijkt te zijn, dan moet dat kunnen. Dat vermoeden heb ik sowieso van sommige users hier.
Ik zat te denken aan een flatgebouw driehoog in Zaltbommel, maar een feesteiland is ook geen probleem. Misschien kunnen we worden aangevallen door iets wat sommigen infecteert? (maar waarbij het niet duidelijk is wie er geïnfecteerd is?)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Achtervolging in een mini-cabrio. Sex met een oudere femme fatale. Check
Maar het speelt zich dus allemaal af in de zon. Een feesteiland misschien. Ibiza?
(Moet Paul de Leeuw een cameo. Iets vernederends. Misschien mogen we zijn huis gebruiken. Heeft hij een zwembad?)
Barbie? Jokertje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een flatgebouw driehoog in Zaltbommel, maar een feesteiland is ook geen probleem. Misschien kunnen we worden aangevallen door iets wat sommigen infecteert? (maar waarbij het niet duidelijk is wie er geïnfecteerd is?)
Misschien kan ook één van de users gehandicapt blijken te zijn? En dat die dan dubbel gehandicapt raakt om te laten zien dat we onconventionele plots niet schuwen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat laatste leent zich prima voor een stukje onvervalste maatschappijkritiek. Ik lijk je stijl. De eerste draft in 7 dagen op mij bureau. Regels of geen regels.
Nee, geen Oh Oh C. references, laat dat maar zitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Barbie? Jokertje?
Zombie-Barbie? (moeilijk woord)
Wow. wow gewoon..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan ook één van de users gehandicapt blijken te zijn? En dat die dan dubbel gehandicapt raakt om te laten zien dat we onconventionele plots niet schuwen?
Het virus verspreidt zich via zijn tong, ik zeg niet van wie, dat is behoorlijk spoiler-alert, maar in de intro zie je hem woedend (hem niet in beeld slechts zijn handen) een foto van Viola Holt in stukken knippen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wow. wow gewoon..![]()
En dat die gehandicapte homofiele bejaarde extreem-rechtse gehandicapte dan ook nog de moordenaar blijkt te zijn, maar dan onbewust, en by proxy...
Jij overcomet je differences met Caland, en jullie worden heel gelukkig samen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch voordat we ook maar kunnen beginnen met schrijven moeten we eerst besluiten of we iemand laten overleven en wie, en wellicht wel nog belangrijker hoe loopt het met het liefdeskoppel af.
Ja, ik ben nog even aan het werken hoe ik dit allemaal in een serieus essay kan verwerken, maar ik zie toch serieuze mogelijkheden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker bezig man die opleiding in Groningen levert wat op. Ik zit alleen op een mobiel momenteel dus ik kan mijn spinsels lastiger uitschrijven momenteel.
Je probeert gewoon een rolletje in de nog te maken film te veroveren terwijl die kans als enige vrouw al tamelijk groot is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:21 schreef Jojoortje het volgende:
Om de sfeer hier goed te houden heb ik de TT weer terug gewijzigd.
Wel met pijn in m'n hart natuurlijk.
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je probeert gewoon een rolletje in de nog te maken film te veroveren terwijl die kans als enige vrouw al tamelijk groot is.
Komt omdat je te vroeg onder het befaamde dekentje kroop waarschijnlijk.quote:
Ik word ook moe van ING...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:18 schreef Jojoortje het volgende:
WHOAAAAAAAH KLOTEN ING, doet het weer niet![]()
![]()
![]()
Dat zal het zijn waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt omdat je te vroeg onder het befaamde dekentje kroop waarschijnlijk.
[..]
Ik word ook moe van ING...
srryquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mag het ook een onsje minder zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |