Ik kruip ook wel onder haar dekentje nadat ik Happel heb geklaptquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, de modjes hebben allemaal wel één vijand. Die halen het niet.
Jojoortje zal het nog het langste uithouden, aangezien zij zich onder haar dekentje kan verstoppen.
Hij is sowieso verdacht. De Kromme geeft toe niet warm of koud te worden van een beetje duister geweld...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland die was ineens weg nadat hij aan het fantaseren was geweest over 3 guys 1 hammer en zijn Rotten.com tijd. Als zoiets je dusdanig opwindt...
Ik sta voor je klaar hoor. Je kunt bij mij verstoppen tamelijk dichtbij Rotterdam.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kruip ook wel onder haar dekentje nadat ik Happel heb geklapt
Real life Cluedo 2012quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij is sowieso verdacht. De Kromme geeft toe niet warm of koud te worden van een beetje duister geweld...
O, voor deel twee? Nou, meestal een dame. En daar hebben "we" er niet veel van...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paranoia, uiteindelijk maken ze elkaar af.
Je kan je beter afvragen, wie blijft er over?
Bedankt manquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta voor je klaar hoor. Je kunt bij mij verstoppen tamelijk dichtbij Rotterdam.
MarkoAlmeloquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de dader uit onverwachte hoek komt, de allemansvriend ofzo.
Het is precies omgekeerd. Iedereen moet JOU mogen. (ook het publiek)quote:
Als er echt gay sex komt (en dat wil ik niet uitsluiten gezien hoe dik sommige users elkaar in de kont kruipen) wordt dit de soundtrackquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Soundtrack voor de liefdesscene(s) [tussen ? en ? en ? - homosex niet uitgesloten in script]
Nu ga je tever. We hadden het over een horror scenario niet een musical waarin 2 groeperingen dichterbij elkaar komen doormiddel van een verboden liefdequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Soundtrack voor de liefdesscene(s) [tussen ? en ? en ? - homosex niet uitgesloten in script]
Iedereen breekt zijn benen op het kunstgras van Almelo, dat is zware verminking klopt, maar zie jij in hem een moordenaar?quote:
wat kijk jij?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe mooi is het om het laatste beetje leven uit iemand te zien vloeien via de ogen. Prachtig
M
Creatief verzonden. Misschien als idee naar Hollywood sturen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien dat twee willekeurige users in een bepaalde ruimte zitten opgesloten, en dat ze dan elkaars benen eraf moeten zagen?
Of iemand met een soort magere hein masker?
Nee, die mensen worden er duur voor betaald, die verzinnen zelf maar hun horror scenario's.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Creatief verzonden. Misschien als idee naar Hollywood sturen?
Beter dan Rotterdam daar heb ik echt altijd ruzie. Al denk ik niet dat dit idee er ooit doorheen gaat komenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:51 schreef De_kromme het volgende:
Ik ben voor een meet hoor. Zal ik jullie het mooie Den Haag laten zien? Zetten we het op een zuipen, dan moet het vast wel goedkomen.
komt uit een grapich novel wolverine deel zoveel. Zo mooi omschreven dat laat mij niet meer los.quote:
Meerdere herenliefde-scenes dus. Afgesproken. Hebben we ook mooi nog plaats hiervoor:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er echt gay sex komt (en dat wil ik niet uitsluiten gezien hoe dik sommige users elkaar in de kont kruipen) wordt dit de soundtrack
Vind ik toepasselijker.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Meerdere herenliefde-scenes dus. Afgesproken. Hebben we ook mooi nog plaats hiervoor:
Misschien ook nog wat Village People?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Meerdere herenliefde-scenes dus. Afgesproken. Hebben we ook mooi nog plaats hiervoor:
Gaan we zeker de hele avond in de shop zitten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe maar een meet in Zwolle ben ik ook niet zo lang onderweg en mooi neutraal terrein.
Ow... Ook geen naakte, corpulente, dansende hippies dus? Geen diepgravende bespiegelingen over jeugdige impotentie, breezers en hairloss?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ga je tever. We hadden het over een horror scenario niet een musical waarin 2 groeperingen dichterbij elkaar komen doormiddel van een verboden liefde
Naja... de karakters kunnen in deel 1 worden opgebouwd natuurlijk met liefde en seks tot gevolg, en het in deel 2 van de film helemaal mis te laten gaan en de karakters 1 voor 1 laten afsterven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ow... Ook geen naakte, corpulente, dansende hippies dus? Geen diepgravende bespiegelingen over jeugdige impotentie, breezers en hairloss?
Ninja edit, je bedoelt jezelf.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie serieus potentie. We hebben alleen iemand nodig om het uit te schrijven. Het liefst iemand met al wat naamsbekendheid.
Ja ik heb de looks van Genee man...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ninja edit, je bedoelt jezelf.
Nee, dat was bedrog, die foto van 'jezelf' komt van de Genee look-a-like site, daar trap ik niet in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ik heb de looks van Genee man...
Dat is dus de deur die we NIET in willen trappen. Wij zijn een originele online slasher.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ook nog wat Village People?
Zegt niks toch? Ik ben trots op de gelijkenissen en heb er wat mee zitten pronken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat was bedrog, die foto van 'jezelf' komt van de Genee look-a-like site, daar trap ik niet in.
Irriteerde me wat het eerste half uur en ben Premier League voetbal gaan kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch niet hetzelfde zonder live-topic.
Klopt, dit is leukerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch niet hetzelfde zonder live-topic.
Ok, hoeveel personages heeft een goede slasher? Stuk of 10?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is dus de deur die we NIET in willen trappen. Wij zijn een originele online slasher.
Was een mooie vakantie in 2009quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.doordebenen.nl/wilfred-genee-lookalike/
Dat is waar. Er komt een hele goede Ajax-opstelling voorbij van Hansie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu kun je je 100% concentreren op de geweldige uitlatingen van Hansie Hansie.
Beten de walvissen een beetje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een mooie vakantie in 2009Nog een Messi shirtje gekocht in Argentinie.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. Er komt een hele goede Ajax-opstelling voorbij van Hansie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |