quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien dat twee willekeurige users in een bepaalde ruimte zitten opgesloten, en dat ze dan elkaars benen eraf moeten zagen?
Of iemand met een soort magere hein masker?
Met politieke motieven neem ik aan - en wie dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deel 3 wordt een zombie film, waarin enkele al overleden users terugkeren uit de dood om wraak te nemen op al wat nog menselijk is.
tong80 is illuminati, Smoofie is in werkelijkheid helemaal geen 12 jaar, etc.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Done before, maar als jij een goede twist weet?
johannes_vermeer als zombie, en neemt wraak op volledig VBL.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met politieke motieven neem ik aan - en wie dan?
You know your structure boy.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja... de karakters kunnen in deel 1 worden opgebouwd natuurlijk met liefde en seks tot gevolg, en het in deel 2 van de film helemaal mis te laten gaan en de karakters 1 voor 1 laten afsterven.
Van der Gijp.quote:
Is het hem echt denk je ?quote:
Als jij het voor het elkaar krijgt om iedereen de Kool-Air tegelijk te laten opdrinken...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok, hoeveel personages heeft een goede slasher? Stuk of 10?
Of wordt het massamoord?
Tong is de seniele beheerder van het bungalowpark.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tong80 is illuminati, Smoofie is in werkelijkheid helemaal geen 12 jaar, etc.
Beter dan het thuisshirt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Uitshirt van Nederland vond ik wel vet eigenlijkWordt nu helemaal afgekraakt bij VI ..
Je kunt geen zombie zijn in het eerste deel van een slasher. Jock of Nerd? De held is een heldin.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
johannes_vermeer als zombie, en neemt wraak op volledig VBL.
Zonder motief. Zodat het iedereen had kunnen overkomen.
bianconeri, achtervolgingsscene in Italië. Uiteindelijk krijg ik hem echter niet te pakken, maar wordt hij vermoord door een oude dame.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als jij het voor het elkaar krijgt om iedereen de Kool-Air tegelijk te laten opdrinken...![]()
(Wie staat er op je "hit-list"?)
Je laat je toch niet vasthouden door de regels die door Hollywood zijn opgelegd? Als een personage in werkelijkheid een levende dode blijkt te zijn, dan moet dat kunnen. Dat vermoeden heb ik sowieso van sommige users hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je kunt geen zombie zijn in het eerste deel van een slasher. Jock of Nerd? De held is een heldin.
(Tenzij je er goed uitziet met een pruik op.)
Achtervolging in een mini-cabrio. Sex met een oudere femme fatale. Checkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bianconeri, achtervolgingsscene in Italië. Uiteindelijk krijg ik hem echter niet te pakken, maar wordt hij vermoord door een oude dame.
Dat laatste leent zich prima voor een stukje onvervalste maatschappijkritiek. Ik lijk je stijl. De eerste draft in 7 dagen op mij bureau. Regels of geen regels.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je laat je toch niet vasthouden door de regels die door Hollywood zijn opgelegd? Als een personage in werkelijkheid een levende dode blijkt te zijn, dan moet dat kunnen. Dat vermoeden heb ik sowieso van sommige users hier.
Ik zat te denken aan een flatgebouw driehoog in Zaltbommel, maar een feesteiland is ook geen probleem. Misschien kunnen we worden aangevallen door iets wat sommigen infecteert? (maar waarbij het niet duidelijk is wie er geïnfecteerd is?)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Achtervolging in een mini-cabrio. Sex met een oudere femme fatale. Check
Maar het speelt zich dus allemaal af in de zon. Een feesteiland misschien. Ibiza?
(Moet Paul de Leeuw een cameo. Iets vernederends. Misschien mogen we zijn huis gebruiken. Heeft hij een zwembad?)
Barbie? Jokertje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een flatgebouw driehoog in Zaltbommel, maar een feesteiland is ook geen probleem. Misschien kunnen we worden aangevallen door iets wat sommigen infecteert? (maar waarbij het niet duidelijk is wie er geïnfecteerd is?)
Misschien kan ook één van de users gehandicapt blijken te zijn? En dat die dan dubbel gehandicapt raakt om te laten zien dat we onconventionele plots niet schuwen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat laatste leent zich prima voor een stukje onvervalste maatschappijkritiek. Ik lijk je stijl. De eerste draft in 7 dagen op mij bureau. Regels of geen regels.
Nee, geen Oh Oh C. references, laat dat maar zitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Barbie? Jokertje?
Zombie-Barbie? (moeilijk woord)
Wow. wow gewoon..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan ook één van de users gehandicapt blijken te zijn? En dat die dan dubbel gehandicapt raakt om te laten zien dat we onconventionele plots niet schuwen?
Het virus verspreidt zich via zijn tong, ik zeg niet van wie, dat is behoorlijk spoiler-alert, maar in de intro zie je hem woedend (hem niet in beeld slechts zijn handen) een foto van Viola Holt in stukken knippen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wow. wow gewoon..![]()
En dat die gehandicapte homofiele bejaarde extreem-rechtse gehandicapte dan ook nog de moordenaar blijkt te zijn, maar dan onbewust, en by proxy...
Jij overcomet je differences met Caland, en jullie worden heel gelukkig samen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch voordat we ook maar kunnen beginnen met schrijven moeten we eerst besluiten of we iemand laten overleven en wie, en wellicht wel nog belangrijker hoe loopt het met het liefdeskoppel af.
Ja, ik ben nog even aan het werken hoe ik dit allemaal in een serieus essay kan verwerken, maar ik zie toch serieuze mogelijkheden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker bezig man die opleiding in Groningen levert wat op. Ik zit alleen op een mobiel momenteel dus ik kan mijn spinsels lastiger uitschrijven momenteel.
Je probeert gewoon een rolletje in de nog te maken film te veroveren terwijl die kans als enige vrouw al tamelijk groot is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:21 schreef Jojoortje het volgende:
Om de sfeer hier goed te houden heb ik de TT weer terug gewijzigd.
Wel met pijn in m'n hart natuurlijk.
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je probeert gewoon een rolletje in de nog te maken film te veroveren terwijl die kans als enige vrouw al tamelijk groot is.
Komt omdat je te vroeg onder het befaamde dekentje kroop waarschijnlijk.quote:
Ik word ook moe van ING...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:18 schreef Jojoortje het volgende:
WHOAAAAAAAH KLOTEN ING, doet het weer niet![]()
![]()
![]()
Dat zal het zijn waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt omdat je te vroeg onder het befaamde dekentje kroop waarschijnlijk.
[..]
Ik word ook moe van ING...
srryquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mag het ook een onsje minder zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |