Pak PSV er ook bij, PSV wordt kampioen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Geef mij maar Feyenoord en FC Groningen.
quote:
Nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pak PSV er ook bij, PSV wordt kampioen.
Zonde ..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef De_kromme het volgende:
Oppleuren met je kut TT. Doe maar New Chicks. En tijd voor een pic van Lauzi dan maar.
[ afbeelding ]
Waarom? Het gaat over voetbal.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
En tevens geen Lapo. Ik stel een TT-wijziging voor.
Iets neutraals met tieten
Nee, winstquote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wollt ihr den Totalen Fußball?
Oh ja, dat kunst project in de 5e, nu weet ik het weer.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef De_kromme het volgende:
Oppleuren met je kut TT. Doe maar New Chicks. En tijd voor een pic van Lauzi dan maar.
[ afbeelding ]
Ik ben niet blond. En afschuwelijke tattoo.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef De_kromme het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat hier juist niet over voetbal, doos.quote:
Vind je? Meestal aandachtsgeile kneuzen die gepakt zijn voor een klein dingetje. Zag laatst een vent van 50 helemaal stoer vertellen dat hij een beetje wiet had gesmokkeld. En oh, jeej, wat een spanning was het toch.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft toch leuk dat locked up abroad.
Zwitserland Tieten.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
En tevens geen Lapo. Ik stel een TT-wijziging voor.
Iets neutraals met tieten
Weinig afleveringen alleen en toch wordt het al jaren uitgezondenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Surviving the cut is leukerquote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
O. Nu ben ik dom zeker.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het gaat hier juist niet over voetbal, doos.
Er zijn nieuwe.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig afleveringen alleen en toch wordt het al jaren uitgezonden
PAK 'M!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Kben blijkbaar de enige psver hiero
Waarnaartuuquote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joe sjoelt nut spiek toe mie lijk dat.
Het is dat je het zelf zegt. Maar ik geef je nog een kans, kom eens met een intelligente opmerking.quote:
Vind je Jan Mulder zo kil ja... hij is nog wel verdrietig over zijn overleden eendjes.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
Krijg het gewoon koud als ik naar die man kijk.
Die gitaardwaas is er ook nog volgens mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Kben blijkbaar de enige psver hiero
Van Jan krijg ik het wel heet hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind je Jan Mulder zo kil ja... hij is nog wel verdrietig over zijn overleden eendjes.
Mijn moeder is Gronings. Na Feyenoord kom Groningen.. Mulder is een warme man.
Of jij gaat maar weg. Haterquote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die gitaardwaas is er ook nog volgens mij.
Het gaat te hard hier. Ik stel een ledenstop voor.
Ze blijven maar komen na het nieuws: 'Ajax wil een homoclub worden'quote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die gitaardwaas is er ook nog volgens mij.
Het gaat te hard hier. Ik stel een ledenstop voor.
Was jij het nou of Roos85 die het warm kreeg van *zwarte piet* ?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van Jan krijg ik het wel heet hoor.
Ik denk die Roos danquote:Op maandag 6 februari 2012 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was jij het nou of Roos85 die het warm kreeg van *zwarte piet* ?
Nou. Ik maak voornamelijk domme opmerkingen al ben ik niet dom.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt. Maar ik geef je nog een kans, kom eens met een intelligente opmerking.
Wat een paradox.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nou. Ik maak voornamelijk domme opmerkingen al ben ik niet dom.
Gewoon mee stoppen dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Zeg dan dat wat je niet denkt dat dom is, en dan is het goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Tegenpolen schijnen elkaar aan te trekken dus wellicht raken wij nog bevriendquote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Je verpest het nu voor jezelfquote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet zeker er was elk geval in de gtst topics altijd een chick die hierquote:
Ik las GTST. Welke chick?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik ook niet zeker er was elk geval in de gtst topics altijd een chick die hier
[ afbeelding ]
van moest soppen.
Over jezelf zeggen dat je slim bent.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenpolen schijnen elkaar aan te trekken dus wellicht raken wij nog bevriend
Sinterklaas is veel heter.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik ook niet zeker er was elk geval in de gtst topics altijd een chick die hier
[ afbeelding ]
van moest soppen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenpolen schijnen elkaar aan te trekken dus wellicht raken wij nog bevriend
Ook jij bent gezocht wild daar.. allemaal chicks van mijn leeftijd die geilen op oudere mannen.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Nou ik ga slapen, te druk hiiiieer!!
Jij ook niet. Want als je haar stelling omdraait kom je op iets anders uit, maar ik houd ook van jou hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Over jezelf zeggen dat je slim bent.Metalheads zijn niet slim trouwens.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Nou ik ga slapen, te druk hiiiieer!!
Je bent drie jaar jonger.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook jij bent gezocht wild daar.. allemaal chicks van mijn leeftijd die geilen op oudere mannen.
Highschool all over again
Ik zag het. Omdraaid.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook niet. Want als je haar stelling omdraait kom je op iets anders uit, maar ik houd ook van jou hoor.
Ninja editquote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook niet. Want als je haar stelling omdraait kom je op iets anders uit, maar ik houd ook van jou hoor.
Daar hoef ik niet over na te denken. Niks voor mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit lijkt hier heel erg op, denk daar maar even over na:
[ afbeelding ]
Het is wel een behaarde turk ...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet over na te denken. Niks voor mij.
Dat is toch ook een vrouw?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Overigens ga ik vanaf morgen Rosepatals hosselen, wees jaloers.
Ik heb het niet zo op Turken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is wel een behaarde turk ...
Whut?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Overigens ga ik vanaf morgen Rosepatals hosselen, wees jaloers.
Nouhou verpest de magie nou nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is wel een behaarde turk ...
Details details. 23 of 26 geestelijk de drie jaar die in heel je leven het dichts bij elkaar liggen.quote:
Ik probeer je te helpen man ..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouhou verpest de magie nou niet
Over welke chicks gaat het nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Details details. 23 of 26 geestelijk de drie jaar die in heel je leven het dichts bij elkaar liggen.
Daar moeten we samen achterkomen. Momenteel is ze nog te verlegen om haar favoriete kleur met ons te delen.quote:
Inderdaad. Soms gaan vrouwen wel eens met vrouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vrouw?
Ik ga niet meer met je praten totdat je dit heb teruggenomen ..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar moeten we samen achterkomen. Momenteel is ze nog te verlegen om haar favoriete kleur met ons te delen.Je lijkt GHB Smoofie wel.
Als je er in geinteresseerd bent. Wel standaard Amerikaans gebrabbel natuurlijk. In het XTC-topic in UVT werd wel wel 'geinig' gevonden, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
Drugs Inc. nu op Nat. Geo, is dat wat ?
Haha. Wie is nu de Chef mensen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms gaan vrouwen wel eens met vrouwen.
Favoriete kleur, dat is je ook wel heel erg blootgeven hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar moeten we samen achterkomen. Momenteel is ze nog te verlegen om haar favoriete kleur met ons te delen.Je lijkt GHB Smoofie wel.
Ik doelde op de user he. Niet de hondquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga niet meer met je praten totdat je dit heb teruggenomen ..
Ah oke.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde op de user he. Niet de hond
Die chick in het gtst topic die op Ludo, Zwarte Piet Anton en Robert geilde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over welke chicks gaat het nu eigenlijk?
Ok, begint wel leuk ze volgen de gebruikers.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je er in geinteresseerd bent. Wel standaard Amerikaans gebrabbel natuurlijk. In het XTC-topic in UVT werd wel wel 'geinig' gevonden, maar meer ook niet.
Toch ook maar even kijken, voordat ik Cali aanzet.
Gefeliciteerd met je nominatie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, begint wel leuk ze volgen de gebruikers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |