Tegenpolen schijnen elkaar aan te trekken dus wellicht raken wij nog bevriendquote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nou. Ik maak voornamelijk domme opmerkingen al ben ik niet dom.
Je verpest het nu voor jezelfquote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nou. Ik maak voornamelijk domme opmerkingen al ben ik niet dom.
Weet ik ook niet zeker er was elk geval in de gtst topics altijd een chick die hierquote:
Ik las GTST. Welke chick?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik ook niet zeker er was elk geval in de gtst topics altijd een chick die hier
[ afbeelding ]
van moest soppen.
Over jezelf zeggen dat je slim bent.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenpolen schijnen elkaar aan te trekken dus wellicht raken wij nog bevriend
Sinterklaas is veel heter.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik ook niet zeker er was elk geval in de gtst topics altijd een chick die hier
[ afbeelding ]
van moest soppen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegenpolen schijnen elkaar aan te trekken dus wellicht raken wij nog bevriend
Ook jij bent gezocht wild daar.. allemaal chicks van mijn leeftijd die geilen op oudere mannen.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Nou ik ga slapen, te druk hiiiieer!!
Jij ook niet. Want als je haar stelling omdraait kom je op iets anders uit, maar ik houd ook van jou hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Over jezelf zeggen dat je slim bent.Metalheads zijn niet slim trouwens.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Nou ik ga slapen, te druk hiiiieer!!
Je bent drie jaar jonger.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook jij bent gezocht wild daar.. allemaal chicks van mijn leeftijd die geilen op oudere mannen.
Highschool all over again
Ik zag het. Omdraaid.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook niet. Want als je haar stelling omdraait kom je op iets anders uit, maar ik houd ook van jou hoor.
Ninja editquote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook niet. Want als je haar stelling omdraait kom je op iets anders uit, maar ik houd ook van jou hoor.
Daar hoef ik niet over na te denken. Niks voor mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit lijkt hier heel erg op, denk daar maar even over na:
[ afbeelding ]
Het is wel een behaarde turk ...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet over na te denken. Niks voor mij.
Dat is toch ook een vrouw?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Overigens ga ik vanaf morgen Rosepatals hosselen, wees jaloers.
Ik heb het niet zo op Turken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is wel een behaarde turk ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |