O. Nu ben ik dom zeker.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het gaat hier juist niet over voetbal, doos.
Er zijn nieuwe.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig afleveringen alleen en toch wordt het al jaren uitgezonden
PAK 'M!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Kben blijkbaar de enige psver hiero
Waarnaartuuquote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joe sjoelt nut spiek toe mie lijk dat.
Het is dat je het zelf zegt. Maar ik geef je nog een kans, kom eens met een intelligente opmerking.quote:
Vind je Jan Mulder zo kil ja... hij is nog wel verdrietig over zijn overleden eendjes.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
Krijg het gewoon koud als ik naar die man kijk.
Die gitaardwaas is er ook nog volgens mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Kben blijkbaar de enige psver hiero
Van Jan krijg ik het wel heet hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind je Jan Mulder zo kil ja... hij is nog wel verdrietig over zijn overleden eendjes.
Mijn moeder is Gronings. Na Feyenoord kom Groningen.. Mulder is een warme man.
Of jij gaat maar weg. Haterquote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die gitaardwaas is er ook nog volgens mij.
Het gaat te hard hier. Ik stel een ledenstop voor.
Ze blijven maar komen na het nieuws: 'Ajax wil een homoclub worden'quote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die gitaardwaas is er ook nog volgens mij.
Het gaat te hard hier. Ik stel een ledenstop voor.
Was jij het nou of Roos85 die het warm kreeg van *zwarte piet* ?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van Jan krijg ik het wel heet hoor.
Ik denk die Roos danquote:Op maandag 6 februari 2012 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was jij het nou of Roos85 die het warm kreeg van *zwarte piet* ?
Nou. Ik maak voornamelijk domme opmerkingen al ben ik niet dom.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt. Maar ik geef je nog een kans, kom eens met een intelligente opmerking.
Wat een paradox.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nou. Ik maak voornamelijk domme opmerkingen al ben ik niet dom.
Gewoon mee stoppen dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Zeg dan dat wat je niet denkt dat dom is, en dan is het goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |