Schaatsers toejuichenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ze willen wel zo te horen.
Beter is het buiten het weekend, dan ga ik wel even buurten. Lekker klam zuipen in een café en wat schaatsers toejuichen, ik zie het wel zitten. Hoewel ik schaatsen een verschrikkelijke sport vind.
Dat zou niet best zijn neequote:Op maandag 6 februari 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alsof ik het helemaal zelf ga verwoorden.
The Voice, 37,6 miljoen kijkers.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je daar als sportliefhebber naar kan kijken. Gek volk, die Amerikanen.
Dat gaat nog jaren duren. En het is ook een mentale kwestie. Ajax A1 schijnt zich te kunnen meten met Barca A1. In de jaren die volgen op de A1 gaat er iets mis. Dat kan van alles zijn. Misschien bestaat er wel zoiets als Arena-vrees.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar doelde ook op de identiteit en uitstraling van Ajax. Dood gaan zal het nooit idd, maar het feit dat de jeugdopleiding bijvoorbeeld zo slecht is irriteert me mateloos.
Doet ze dat anders wel dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze heeft geen tepel laten zien. Gelukkig maar.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal.
Als we 0-2 achterstaan, vertrekken we allemaal.
Zal je net zien dat er ijsbewaking moet komen...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me opzich wel tof om dan een weekendje Friesland te doen. Beetje zuipen, wakken slaan enzo
Bestaat dat echt? Komt er zo'n kankerfries met een hooivork achter je aanquote:Op maandag 6 februari 2012 23:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zal je net zien dat er ijsbewaking moet komen...
Ach ja... sport, sport... Zolang dit soort figuren top van de top zijn en alleen maar overleven door die pauzes om de minuut is het toch niet serieus te noemenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je daar als sportliefhebber naar kan kijken. Gek volk, die Amerikanen.
Het was heel leuk. Hoe kun je trouwens in slaap vallen tijdens zo'n show?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
Hoe is die superbowl eigenlijk afgelopen. Viel tijdens madonna in slaap
Alsof ze daar zitten te wachten op een of andere contactgestoorde asociale Hagenees. Die lokals staan allemaal rond en op het ijs. Als jij daar niet mee doet ben je niemand.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:17 schreef De_kromme het volgende:
Wakken slaan.Geen respect voor de tocht hebben.
![]()
Ben wel benieuwd waar je moet zijn, een lokaal café lijkt me wel heel vet.
Neejoh, die locals staan allemaal lekker te zuipen langs de kant. Prima volksfeestje hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof ze daar zitten te wachten op een of andere contactgestoorde asociale Hagenees. Die lokals staan allemaal rond en op het ijs. Als jij daar niet mee doet ben je niemand.
Viel echt in comaslaap vannacht. Dit weekend was niet goed voor mijn leverquote:Op maandag 6 februari 2012 23:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het was heel leuk. Hoe kun je trouwens in slaap vallen tijdens zo'n show?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |