Zo dacht de scheids, denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet sneu voor Suarez zelf he? Dat hij zich zelf niet in de hand kan houden, is totaal zijn probleem.
Sickquote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zo dacht de scheids, denk ik.
Dus? Dat doet niks af van het feit dat dit donkerrood.was? Natuurlijk heb ik een hekel aan die schwalbe koning, maar dat heeft hier niks mee te maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee klopt maar je zei zonet ook al iets over Suarez toen hij erin kwam.
Suarez was Ajax. Wie is Ajax nu? Daar komen we achter... om tien uur morgenochtend. Koffie en trillende handjes. Ome Johan zei dat Johan best eens zou kunnen verliezen...quote:
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En van der BoogKerlon, Atouba.. Midoooo
Je kunt ze een brief schrijven en vragen hoe het met ze gaat. Misschien krijg je wel kaartjes.quote:
Wie er ook wint, zal nog wel even duren voordat die puinhopen opgeruimd zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Suarez was Ajax. Wie is Ajax nu? Daar komen we achter... om tien uur morgenochtend. Koffie en trillende handjes. Ome Johan zei dat Johan best eens zou kunnen verliezen...
Ja, dan is onze club dood.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Suarez was Ajax. Wie is Ajax nu? Daar komen we achter... om tien uur morgenochtend. Koffie en trillende handjes. Ome Johan zei dat Johan best eens zou kunnen verliezen...
Kloptquote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Maar Pantelic was serieus een held. Onderschatte voetballer.
Ik eigenlijk ook niet in het begin.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt
Weinig mensen hadden het door, zelfs Derksen zag niet hoe belangrijk was ...
Derksen ziet wel meer niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt
Weinig mensen hadden het door, zelfs Derksen zag niet hoe belangrijk was ...
Ik had het wel gelijk door (goed hequote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet in het begin.
Ajax gaat niet dood. Er zijn teveel mensen die van Ajax houden. Niet iedereen die van Ajax houdt doet "the right thing", maar steven zal hun kindje nooit.quote:
True, maar doelde ook op de identiteit en uitstraling van Ajax. Dood gaan zal het nooit idd, maar het feit dat de jeugdopleiding bijvoorbeeld zo slecht is irriteert me mateloos.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ajax gaat niet dood. Er zijn teveel mensen die van Ajax houden. Niet iedereen die van Ajax houdt doet "the right thing", maar steven zal hun kindje nooit.
Wat sommige mensen onderbewust een beetje dwars zit is dat Johan wél een houdbaarheidsdatum heeft. And time is running out...
Nee. Fuck, dat zou ik wel willen zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
harry vermeegen met Suarez![]()
Gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |