Alsof ik hem daarna niet direct terugzet.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Had ik maar de powers om het aan te passen...
Jouw laptop is traag bedoel je? Gaat hier prima.quote:
Suarezquote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jouw laptop is traag bedoel je? Gaat hier prima.
Suarez gaat er zo één inschieten denk. De rat.
Ajax mist die rat welquote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jouw laptop is traag bedoel je? Gaat hier prima.
Suarez gaat er zo één inschieten denk. De rat.
Viel tegen. Johan was een beetje aan het zeuren.quote:
Neequote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Hans was deze keer degene die normaal deed, terwijl Johan niet door de dopingcontrole zou zijn gekomen.
Ben toch wel benieuwd nu je dit zegtquote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Hans was deze keer degene die normaal deed, terwijl Johan niet door de dopingcontrole zou zijn gekomen.
Je kan ook gewoon zeggen dat je een hekel aan Suarez hebt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef De_kromme het volgende:
Belachelijke overtreding Suarez. Helaas bestraft met geel, anders was het weer 8 wedstrijdjes toekijken.
Suarez is ook een idioot.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
Zagen jullie dat? Suarez schopt meteen iemand in de borst
Kijk je de wedstrijd?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je een hekel aan Suarez hebt.
Dat je een hekel hebt aan iemand heeft niks te maken met 1 wedstrijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijd?
Zo nee, niet oordelen.
Subtiele sneer.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet iedereen kan even goed en aardig zijn als jullie eigen opgeleide speler Guidetti.
Hans had erg veel goede punten. Johan verzuurde compleet en viel terug op vermoeide stokpaardjes. "Bas Dost toont het ongelijk van Ron Jans aan." Serieus? Voor de vijftiende keer exact identiek geformuleerd. Flashback! Is dit een herhaling...?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Onzin. Zelfs Ajacieden zouden hier imo moeten toegeven dat het donkerrood is. De bal is al 5 meter weg en hij trapt een speler van Tottenham vol in zijn middenrif. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat geen rood is.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat je een hekel hebt aan iemand heeft niks te maken met 1 wedstrijd.
Jawel, ik heb een hekel aan Pepe. Dat kan op basis van 1 wedstrijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat je een hekel hebt aan iemand heeft niks te maken met 1 wedstrijd.
Nee klopt maar je zei zonet ook al iets over Suarez toen hij erin kwam.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs Ajacieden zouden hier imo moeten toegeven dat het donkerrood is. De bal is al 5 meter weg en hij trapt een speler van Tottenham vol in zijn middenrif. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat geen rood is.
Tuurlijk is dat rood.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs Ajacieden zouden hier imo moeten toegeven dat het donkerrood is. De bal is al 5 meter weg en hij trapt een speler van Tottenham vol in zijn middenrif. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat geen rood is.
Ja, maar hij was net terug van 8 wedstrijd schorsing. Dat zou gewoon érg sneu geweest zijn. Ook voor de fans en de tv-kijkers.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet sneu voor Suarez zelf he? Dat hij zich zelf niet in de hand kan houden, is totaal zijn probleem.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, maar hij was net terug van 8 wedstrijd schorsing. Dat zou gewoon érg sneu geweest zijn. Ook voor de fans en de tv-kijkers.
Gelukkig hebben jullie Suarez wel zelf opgeleid.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet iedereen kan even goed en aardig zijn als jullie eigen opgeleide speler Guidetti.
Zo dacht de scheids, denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet sneu voor Suarez zelf he? Dat hij zich zelf niet in de hand kan houden, is totaal zijn probleem.
Sickquote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zo dacht de scheids, denk ik.
Dus? Dat doet niks af van het feit dat dit donkerrood.was? Natuurlijk heb ik een hekel aan die schwalbe koning, maar dat heeft hier niks mee te maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee klopt maar je zei zonet ook al iets over Suarez toen hij erin kwam.
Suarez was Ajax. Wie is Ajax nu? Daar komen we achter... om tien uur morgenochtend. Koffie en trillende handjes. Ome Johan zei dat Johan best eens zou kunnen verliezen...quote:
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En van der BoogKerlon, Atouba.. Midoooo
Je kunt ze een brief schrijven en vragen hoe het met ze gaat. Misschien krijg je wel kaartjes.quote:
Wie er ook wint, zal nog wel even duren voordat die puinhopen opgeruimd zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Suarez was Ajax. Wie is Ajax nu? Daar komen we achter... om tien uur morgenochtend. Koffie en trillende handjes. Ome Johan zei dat Johan best eens zou kunnen verliezen...
Ja, dan is onze club dood.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Suarez was Ajax. Wie is Ajax nu? Daar komen we achter... om tien uur morgenochtend. Koffie en trillende handjes. Ome Johan zei dat Johan best eens zou kunnen verliezen...
Kloptquote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Maar Pantelic was serieus een held. Onderschatte voetballer.
Ik eigenlijk ook niet in het begin.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt
Weinig mensen hadden het door, zelfs Derksen zag niet hoe belangrijk was ...
Derksen ziet wel meer niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt
Ik had het wel gelijk door (goed hequote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet in het begin.
Ajax gaat niet dood. Er zijn teveel mensen die van Ajax houden. Niet iedereen die van Ajax houdt doet "the right thing", maar steven zal hun kindje nooit.quote:
True, maar doelde ook op de identiteit en uitstraling van Ajax. Dood gaan zal het nooit idd, maar het feit dat de jeugdopleiding bijvoorbeeld zo slecht is irriteert me mateloos.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ajax gaat niet dood. Er zijn teveel mensen die van Ajax houden. Niet iedereen die van Ajax houdt doet "the right thing", maar steven zal hun kindje nooit.
Wat sommige mensen onderbewust een beetje dwars zit is dat Johan wél een houdbaarheidsdatum heeft. And time is running out...
Nee. Fuck, dat zou ik wel willen zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
harry vermeegen met Suarez![]()
Gezien?
Youtube is je vriend.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Fuck, dat zou ik wel willen zien.
Mooie goal van Dirkiequote:
Ik kijk naar Luis S.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie kijkt nu ook naar Wesley S.?
Ik zou het eigenlijk wel tof vinden, hoewel ik schaatsen dan weer enorm suf vindquote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een stom gedoe zeg, die Elfstedentocht. Tuurlijk gaat 'ie niet door.
Schaatshommoquote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel tof vinden, hoewel ik schaatsen dan weer enorm suf vind
Dan had je mijn topic vanmiddag in KLB zeer tof gevonden.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel tof vinden, hoewel ik schaatsen dan weer enorm suf vind
Ik laat het persoonlijk niet doorgaanquote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een stom gedoe zeg, die Elfstedentocht. Tuurlijk gaat 'ie niet door.
Knudde stripjes drijven me af en toe bijna tot zelfmoord zo slecht als ze zijn. Dit valt nog een topper te noemen.quote:
Zou wel leuk zijn als die door gaat joh...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik laat het persoonlijk niet doorgaan
Lijkt me opzich wel tof om dan een weekendje Friesland te doen. Beetje zuipen, wakken slaan enzoquote:
Ach ja... kijk al 10 jaar Voetbal Inside/international, maar als het voetbal technisch wordt komt er helaas alleen onzin uit Derksen en ook Gijp.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben het al zat na alle media aandacht ..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als die door gaat joh...
No u didn'tquote:Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me opzich wel tof om dan een weekendje Friesland te doen. Beetje zuipen, wakken slaan enzo
Waar spreken we af, Heerenveen? Als jij het dynamiet meeneemt zorg ik voor een ijsboor.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik laat het persoonlijk niet doorgaan
20 Liverpool presteert zo kut dat die clausules wel ff zullen durenquote:
Ach ik gun het die mensen wel, alleen die aandacht is wel een beetje veel ja, maar daar kunnen die mensen ook niks aan doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben het al zat na alle media aandacht ..
Doe gewoon rustig aan en wacht afDWDD - Elfstedentocht, P&W - Elfstedentocht, Studio Sport - Elfstedentocht ..
Dynamiet is niet leuk man, dat valt op.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar spreken we af, Heerenveen? Als jij het dynamiet meeneemt zorg ik voor een ijsboor.
Kan iedereen deelnemen eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ik gun het die mensen wel, alleen die aandacht is wel een beetje veel ja, maar daar kunnen die mensen ook niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |