Gewoon kijken joh. Hand in het broekje, allesquote:Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrijdag. Er was wel een interview over schurkenboom.
Ik vind die motor gasten en dat Miami/La ink enz. veel erger.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een spannende actiefilm opzetten? Serieus: Dat soort programma's verzieken dus Discovery. Van die over de top compleet ongeloofwaardige reality-poep.
Het is gewoon Baantjer met Wendy van Dijk en een pak subsidie. Ik dacht dat die subsidie bedoeld was voor kunstenaars, oh, wacht...quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wendy van Dijk als bad ass recherche. Nee
Orange county choppersquote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind die motor gasten en dat Miami/La ink enz. veel erger.
Een slangenkop opeten, nou boeh fucking hoe. Dat deden ze bij Fear Factory van Veronica 15 jaar geleden toch ook man.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel is in scene gezet ja, maar je ziet die man toch dingen doen dus snap die hele ophef niet zo. Mensen die denken dat het 100% echt was zijn ook niet helemaal bij de pinken wat mij betreft.
OCC ja. Behoorlijk sneu welquote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind die motor gasten en dat Miami/La ink enz. veel erger.
En bij dat tattoo gebeuren ook, dat er iemand binnekomt ik wil dit en dit, ah ok, ga maar even een half uurtje hier buiten rondlopen dan teken ik het wel even.quote:
Pfff. Tijdens de Tour van 2010 had ik 'm al gecalled. (Goede mij!) Zo'n oplichter, daar kijk ik dwars doorheen.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Pfff. Tijdens de Tour van 2010 had ik 'm al gecalled. (Goede mij!) Zo'n oplichter, daar kijk ik dwars doorheen.![]()
Ik ga nog steeds de Tour kijken in de zomer, maar enkel voor de vista's. Ze worden steeds beter met die heli-shots. En iedereen die een "goede dag" heeft is verdacht. Het is niet anders. Zelfs twee jaar na data moet je blijkbaar een slag om arm houden.
Zou je Kat von D wel doen dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En bij dat tattoo gebeuren ook, dat er iemand binnekomt ik wil dit en dit, ah ok, ga maar even een half uurtje hier buiten rondlopen dan teken ik het wel even.
En toevallig hebben ze ook allemaal een vreselijk emotioneel verhaal.
Gewoon Robert Gesink aanhangen, Of Bauke Mollema. Schlecks mag ook altijdquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Pfff. Tijdens de Tour van 2010 had ik 'm al gecalled. (Goede mij!) Zo'n oplichter, daar kijk ik dwars doorheen.![]()
Ik ga nog steeds de Tour kijken in de zomer, maar enkel voor de vista's. Ze worden steeds beter met die heli-shots. En iedereen die een "goede dag" heeft is verdacht. Het is niet anders. Zelfs twee jaar na data moet je blijkbaar een slag om arm houden.
Na al die poepverhalen? Chocoladepudding.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb zin in een toetje, maar niks in huis.Twijfel...zal ik nog even naar beneden lopen voor een heerlijk dessert? En zo ja, wat raden jullie me aan?
Ik was ooit verslaafd aan Meerkat Manor...quote:Op maandag 6 februari 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Super serie ja![]()
Deze is ook erg indrukwekkend:
De mensen moeten zich ook opgeven om in het programma te komen, en de mensen met een verhaal komen erin.quote:
Was dat daadwerkelijk zo'n rare vraag dan ?quote:
Ze is lelijk/quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was dat daadwerkelijk zo'n rare vraag dan ?
Mwah, ik vind haar iig echt afschuwelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was dat daadwerkelijk zo'n rare vraag dan ?
Bear is een oplichter. Die heeft altijd een halve gereedschapschuur bij zich en een mobiel McDonalds-restaurant.quote:
Ja hehe, anders kijkt er natuurlijk geen hond meer naar die show. Beetje lullen over overleden cavia's en zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De mensen moeten zich ook opgeven om in het programma te komen, en de mensen met een verhaal komen erin.
Absoluut!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind haar iig echt afschuwelijk.
Hier krijg ik, als stoere man en kattenmens toch een klein beetje kippenvel van..quote:
Idd.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Absoluut!
Al schijnen de meningen daarover dus verdeeld te zijn. Zo'n wijf vol met tattoo's is sowieso ordinair.
Vi kun je terugkijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 21:00 ook Liverpool - Tottenham en dan is ook vitv bezig![]()
keuzes
Die tattoo programma's uberhaupt met die sentimentele verhalenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Absoluut!
Al schijnen de meningen daarover dus verdeeld te zijn. Zo'n wijf vol met tattoo's is sowieso ordinair.
Ach, de plaatjes, daar gaat het om. Verder wat fietsende mensen die af en toe omvallen. Dakar kijk ik ook niet voor de auto's. Nederlanders winnen geen Tours, want Nederlanders (beetje naief misschien) gebruiken geen dope.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon Robert Gesink aanhangen, Of Bauke Mollema. Schlecks mag ook altijd
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hier krijg ik, als stoere man en kattenmens toch een klein beetje kippenvel van..
En hoe.quote:
Sommige verhalen zijn wel epic zielig ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tattoo programma's uberhaupt met die sentimentele verhalen. Zit soms met tranen te kijken hoor.
Nee man. Liverpool-Tottenham.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
Zo VI afgelopen...nu kunnen alle kwaliteits-users hier weer posten.
Heb jij als ekte ekte hoolie dat nog niet gezien dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker Voetbalhooligans kijken man. niets mis mee
No Rafa, no deal.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee man. Liverpool-Tottenham.![]()
Hoewel het nog niet hoogstaand is tot nu toe.
Ik miste hem ook al. Geblesseerd? Kuyt'tje basis maakt een hoop goed though.quote:
Gewoon een bom op gooien.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker Voetbalhooligans kijken man. niets mis mee
Ik heb geen idee waar die nonsens vandaan komt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Jojoortje, vanwaar deze TT? Zat je weer te baggeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |