Mij ook, maar ik volg het nieuws af en toe.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee. Die hele Tour kan me nou gestolen worden.
Nou en?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee. Die hele Tour kan me nou gestolen worden.
De rest is echt minachting van de kijker. Wat ons wordt voorgeschoteld heden ten dage is niks meer dan herhalingen of heruitvindingen van opgebakken formats, amerikaanse pauper-shows of lowbrow nieuwsprogramma's als Shownieuws.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso zijn Discovery Channel en NGC etc de meest bazige kanalen
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De rest is echt minachting van de kijker. Wat ons wordt voorgeschoteld heden ten dage is niks meer dan herhalingen of heruitvindingen van opgebakken formats, amerikaanse pauper-shows of lowbrow nieuwsprogramma's als Shownieuws.Ik kijk dan ook praktisch nooit tv. Eigenlijk alleen voordat ik ga slapen.
Dubbelvla.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb zin in een toetje, maar niks in huis.Twijfel...zal ik nog even naar beneden lopen voor een heerlijk dessert? En zo ja, wat raden jullie me aan?
True.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel in HD dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wheeler Dealers kan ik wel beamenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True.
Nat Geo is nog iets meer wetenschap, waar Discovery teveel real-life soapies heeft tegenwoordig.
Niets zo mooi als leerzame tv.
Super serie jaquote:Op maandag 6 februari 2012 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gisteren een stuk van de blu-ray Frozen Planet gekeken, WOW!Zo mooi gefilmd, overweldigend
Ja, ik weet van de ijsbeer geboorte maar fuck it
Die ga ik eens kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Super serie ja![]()
Deze is ook erg indrukwekkend:
David Attenborough.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die ga ik eens kijken
Ik heb nu Planet Earth, Frozen Planet, Human Planet en Life op blu-ray. Puur genieten
quote:
Vooral dat met die fotocamera en autoalarm.quote:
Haha ja!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral dat met die fotocamera en autoalarm.![]()
DIe is oud.quote:
Of die ex navy seal Bearquote:Op maandag 6 februari 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de programma's van al die gasten die het oerwoud in gaan om slangen en reptielen etc te vinden ook altijd prachtig
Ik ben echt fan van chocolade, dus misschien doe ik stiekem toch een chocolade-mousse. Maar dubbelvla is ook niet verkeerd eigenlijk. Hmm...lastig.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de programma's van al die gasten die het oerwoud in gaan om slangen en reptielen etc te vinden ook altijd prachtig
Nopes. EDL. Zal wel door ajacied komenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
Hebben jullie nu links ook bij die googleads de Frozen Planet box staan ?
Nee, neckermann. geen flauw idee waaromquote:Op maandag 6 februari 2012 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
Eredivisielive reclame, zoals het hoort hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
Schijnt allemaal fake te zijn. Is wel eens een topic over geweest op FOK!quote:
Toch vind ik hem een baasquote:Op maandag 6 februari 2012 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schijnt allemaal fake te zijn. Is wel eens een topic over geweest op FOK!
Het is niet fake, hij is gewoon niet alleen en overleeft ook niet echt zoals les stroud. Hij slaapt in de avond gwn in een warme tent etc.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staat toch ook bij de aankondiging dat de beelden zijn gedramatiseerd enz. ?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit soort shit:quote:Op maandag 6 februari 2012 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is niet fake, hij is gewoon niet alleen en overleeft ook niet echt zoals les stroud. Hij slaapt in de avond gwn in een warme tent etc.
Kun je dan niet beter een spannende actiefilm opzetten? Serieus: Dat soort programma's verzieken dus Discovery. Van die over de top compleet ongeloofwaardige reality-poep.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Staat toch ook bij de aankondiging dat de beelden zijn gedramatiseerd enz. ?
Was er niet een of andere vergadering vandaagquote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Zal ik VI kijken? Heb geen zin in ajax bash no.10 van dit jaar.
Vrijdagquote:Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was er niet een of andere vergadering vandaag
Veel is in scene gezet ja, maar je ziet die man toch dingen doen dus snap die hele ophef niet zo. Mensen die denken dat het 100% echt was zijn ook niet helemaal bij de pinken wat mij betreft.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niemand leest je reacties mattie. We hebben het over mooie leeerzame dingenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef Smoofie het volgende:
Dit is gewoon het slechtste jaar ooit van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |