Mij ook, maar ik volg het nieuws af en toe.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee. Die hele Tour kan me nou gestolen worden.
Nou en?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee. Die hele Tour kan me nou gestolen worden.
De rest is echt minachting van de kijker. Wat ons wordt voorgeschoteld heden ten dage is niks meer dan herhalingen of heruitvindingen van opgebakken formats, amerikaanse pauper-shows of lowbrow nieuwsprogramma's als Shownieuws.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso zijn Discovery Channel en NGC etc de meest bazige kanalen
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De rest is echt minachting van de kijker. Wat ons wordt voorgeschoteld heden ten dage is niks meer dan herhalingen of heruitvindingen van opgebakken formats, amerikaanse pauper-shows of lowbrow nieuwsprogramma's als Shownieuws.Ik kijk dan ook praktisch nooit tv. Eigenlijk alleen voordat ik ga slapen.
Dubbelvla.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb zin in een toetje, maar niks in huis.Twijfel...zal ik nog even naar beneden lopen voor een heerlijk dessert? En zo ja, wat raden jullie me aan?
True.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel in HD dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wheeler Dealers kan ik wel beamenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True.
Nat Geo is nog iets meer wetenschap, waar Discovery teveel real-life soapies heeft tegenwoordig.
Niets zo mooi als leerzame tv.
Super serie jaquote:Op maandag 6 februari 2012 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gisteren een stuk van de blu-ray Frozen Planet gekeken, WOW!Zo mooi gefilmd, overweldigend
Ja, ik weet van de ijsbeer geboorte maar fuck it
Die ga ik eens kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Super serie ja![]()
Deze is ook erg indrukwekkend:
David Attenborough.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die ga ik eens kijken
Ik heb nu Planet Earth, Frozen Planet, Human Planet en Life op blu-ray. Puur genieten
quote:
Vooral dat met die fotocamera en autoalarm.quote:
Haha ja!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral dat met die fotocamera en autoalarm.![]()
DIe is oud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |