Oh, is dat weer niks? Sry manquote:
Pics posten danquote:Op maandag 6 februari 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier loopt nog wel een goede chick rond. Speelt in het 1e van onze vereniging.
Heb jij een chick?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn chick doet ook aan korfbal.![]()
Wat een kutsport is dat zeg.
In zijn vriezer.quote:
Ja.quote:
Zou ook kunnen idd.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja.
Waarschijnlijk bedoelt hij met chick zusje. Kan bijna niet anders.
En als ze er zijn, zijn ze vast niet heteroquote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is kut voor je, want je zal ongetwijfeld de enige jongen zijn.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mongool die Wesley sneijder. Gaat ie juichen voor kutrecht
Nee, nog niet. Om 19:25quote:Op maandag 6 februari 2012 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
En ook anderen: Hoi
Bij jullie al bijna koffietijd?
Who gives a fuck manquote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Behalve tegenover mensen met een of meerdere cijfers in de usernamequote:Op maandag 6 februari 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In deze sc is het een en al liefde.
Waar zie jij cijfers?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Behalve tegenover mensen met een of meerdere cijfers in de username
Het zit diep hequote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Koffiequote:Op maandag 6 februari 2012 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
En ook anderen: Hoi
Bij jullie al bijna koffietijd?
Wat een baas die Brands als hij er 15 miljoen voor kan vangenquote:Zaakwaarnemer Toivonen: 'Ik heb met Dynamo Moskou gesproken'
Na ruim drie jaar komt er mogelijk een eind aan het huwelijk tussen Ola Toivonen en PSV. De aanvoerder, die nog tot medio 2014 onder contract staat in Eindhoven, werd al met tal van clubs in verband gebracht en hij kan ook worden herenigd met voormalig ploeggenoot Balázs Dzsudzsák.
Dynamo Moskou ziet in de blonde aanvaller namelijk de opvolger van Zvejzdan Misimovic, meldt Life Sports. De Bosniër speelde sinds zijn komst in maart 2011 pas 24 competitieduels voor de Russische hoofdstedelingen. Toivonen is bij De Politiemannen de voornaamste kandidaat-opvolger. “Veel grote Europese clubs hebben interesse in Ola”, vertelt zaakwaarnemer Martin Dahlin. “Ik heb inderdaad met Dynamo Moskou gesproken. Maar de directie van PSV is te spreken over Ola en voor dergelijke spelers moet er wel een aanzienlijk bedrag betaald worden.”
PSV verlangt naar verluidt vijftien miljoen euro voor Toivonen, die nog tot 24 februari kan verkassen naar Rusland. Eerder werd de 25-jarige aanvaller al in verband gebracht met onder meer Arsenal, Liverpool, Sevilla, Villarreal, Atlético Madrid, AS Roma, Napoli, Olympique Lyon en Borussia Dortmund. In de Eredivisie kwam Toivonen tot dusver tot 45 doelpunten in 94 wedstrijden.
Brands is slim. Wie wil nou Ola Toivonen in zijn team. een schwalbekleuter.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een baas die Brands als hij er 15 miljoen voor kan vangen
15quote:Op maandag 6 februari 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een baas die Brands als hij er 15 miljoen voor kan vangen
Hoe heette die bij Ajax ook alweer? Die beet Bakkal later ook en lag elke week wel een keer of 4quote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brands is slim. Wie wil nou Ola Toivonen in zijn team. een schwalbekleuter.
Wie?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe heette die bij Ajax ook alweer? Die beet Bakkal later ook en lag elke week wel een keer of 4
Koffie met melk heb ik nooit gelust.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik was 12 toen ik begon. Met heel veel suiker, melk en slagroom
Ik drink Cappucino, Koffie zwart of met melk en suikerquote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik was 12 toen ik begon. Met heel veel suiker, melk en slagroom
Ik rook heel soms tijdens feestjesquote:
Jij rookt meequote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik rook heel soms tijdens feestjes
Boefjequote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik rook heel soms tijdens feestjes
En af en toe een lijntjequote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajaciedviertweetwee rookt alleen dikke joints denk ik
Dat is hoe ik rolquote:
Mooi tochquote:Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan is nog 15 een belachelijk bedrag.
Nee. Ik rook niet. Een wijf uit mijn klas dat jonger dan mij is. Rookt al. Maar sinds vandaag heeft ze longontsteking/kinkhoest. Ach, ik kan er wel om lachen. Moet je maar niet roken hé.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajaciedviertweetwee rookt alleen dikke joints denk ik
Sinds jaren.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
SINDS WANNEER WORDEN DE SMILEYS OOK KLEINER???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinds een jaar nu ongeveer.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wacht tot kwart over acht. Dan is het klaar als VI begint.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga nu het knopje van de koffie aanzetten.
Is goooeeed!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga nu schijten.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
Oist het op twitter. Ik speel nu voetbal mennetjerquote:Op maandag 6 februari 2012 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
Deze baas snapt hetquote:Op maandag 6 februari 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wacht tot kwart over acht. Dan is het klaar als VI begint.
Dan is het tijd voor wijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wacht tot kwart over acht. Dan is het klaar als VI begint.
VROUWEN POEPEN NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Jawel en hard ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
VROUWEN POEPEN NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mannen die over hun poep opscheppen zijn koningen
Vrouwen die dat doen
Sowieso altijd die BN-ers die opeens gaan acteren.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wendy van Dijk als bad ass recherche. Nee
Ja daar word ik ook helemaal naar van.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso altijd die BN-ers die opeens gaan acteren.
1x gekeken, maar wat een zaad-serie is dat zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wendy van Dijk als bad ass recherche. Nee
Terwijl het me wel een leuke vrouw lijkt.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1x gekeken, maar wat een zaad-serie is dat zeg.
Wendy ziet er ook echt niet uit
Sowieso commerciële televisiequote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1x gekeken, maar wat een zaad-serie is dat zeg.
Wendy ziet er ook echt niet uit
Allebei baggerprogramma's.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso commerciële televisie
Kijk alleen naar commercie tv voor RTL7 en 't zesde zintuig + wipeout.
Commerciele TVquote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso commerciële televisie
Kijk alleen naar commercie tv voor RTL7 en 't zesde zintuig + wipeout.
Om een x te neuken zeker wel. Maar ze heeft wel enge dunne beentjes die griet.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Terwijl het me wel een leuke vrouw lijkt.
Ze moet echter niet live presenteren of acteren.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om een x te neuken zeker wel. Maar ze heeft wel enge dunne beentjes die griet.
Dan liever eentje die gewoon Hema-rookworsten eet
History Channelquote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Stokstaart het volgende:
Mooiste dingen komen op History
Pub Dig![]()
Pawn Shop![]()
American Pickers![]()
American Restauration
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |