Ga dan op Hockey, die chicks zijn veel beterquote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
Korfbal is toch best leuk? Als je even het hautaine voetbal-toontje buiten beschouwing laat.
Player.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga dan op Hockey, die chicks zijn veel beter
Ken jij meisjes die korfbal spelen dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga dan op Hockey, die chicks zijn veel beter
Ja en vergeet het stereotype rijke ouders niet. Mocht het verder komen dan alleen douchen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken jij meisjes die korfbal spelen dan?
Andere kant. Die hockey-chicks hebben natuurlijk wel die reputaties van orgies onder de douche
Ex van me zat op korfbal, wat een saaie sport om te kijken zegquote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken jij meisjes die korfbal spelen dan?
Andere kant. Die hockey-chicks hebben natuurlijk wel die reputaties van orgies onder de douche
En dan te bedenken dat jij begon, en als het dan een beetje los komt vertrekken als de zogenaamd volwassene van ons allen.quote:
Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op maandag 6 februari 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en vergeet het stereotype rijke ouders niet. Mocht het verder komen dan alleen douchen.
Ik begin nergens mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jij begon, en als het dan een beetje los komt vertrekken als de zogenaamd volwassene van ons allen.
Met het eten zo? Of kookt je vriendliefquote:
Vriendlief, maar dat weet hij nog niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met het eten zo? Of kookt je vriendlief
Boerenkool = aardappels schillen... EN SNEL EEN BEETJE!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vriendlief, maar dat weet hij nog niet.
Vreemde rolverdeling bij jullie thuis.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vriendlief, maar dat weet hij nog niet.
Vriendlief geeft ook een elektrisch dekentje omdat hij geen zin heeft haar warm te maken. Ik wil verder niet stoken of zo hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vreemde rolverdeling bij jullie thuis.
Jawel dat wil je wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriendlief geeft ook een elektrisch dekentje omdat hij geen zin heeft haar warm te maken. Ik wil verder niet stoken of zo hoor.![]()
Dat is wel sneu dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriendlief geeft ook een elektrisch dekentje omdat hij geen zin heeft haar warm te maken. Ik wil verder niet stoken of zo hoor.![]()
Heb je haar goed gedekt?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe aan korfbal. Kan je vertellen dat er veel lekkere chicks aan korfbal doen. Zo ook zaterdag, zat een geil mokkeltje tussen
Gaat het wel goed tussen jullie?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ben te groot geschapen.quote:
Nee joh gekkie hij noemde mij homo.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tussen mij en Littlerabbit gaat het wel goed hoor.
Truequote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe aan korfbal. Kan je vertellen dat er veel lekkere chicks aan korfbal doen. Zo ook zaterdag, zat een geil mokkeltje tussen
Ieeeeelll....quote:Op maandag 6 februari 2012 17:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True![]()
[ afbeelding ]
Geen idee of ze legaal zijn, maar die rechtste is al zwanger dus dat zal best loslopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |