Done.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef Stokstaart het volgende:
Hahha GGM durft hem niet te sluiten
Welk topic?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha alle kneusjes dat topic afkraken.
Zulks ein mooi vak.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Jojoortje verpest kinderen en kinderen zijn op zichzelf staand al zo irritant
Valt me ook tegen van mezelf. Ik ben er gevoelig voor als mensen denken dat ik iets niet durf blijkbaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt me tegen van je, Zat veel potentie in.
Ja HEUS niet, ik zit niet aan die knopjes.quote:
Op maandag 6 februari 2012 @ 16:39 door GGMM:quote:Op maandag 6 februari 2012 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja HEUS niet, ik zit niet aan die knopjes.
Lieg tegen zo tegen de users ja. Zij hebben ook gevoel.
Ja voor mannen met een kleine piemol (not me).quote:
quote:
Oh ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja voor mannen met een kleine piemol (not me).
Je baalt dat je daar niet kan komen he?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:45 schreef Stokstaart het volgende:
Jongens kan dit achter de schermen.
Ik kan altijd en overal komen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je baalt dat je daar niet kan komen he?
Misschien stond hij bij jou op 'Normaal/open' toen je je reactie invoerde en sloot ik hem 1/100ste van een seconde daarvoor, waardoor hij weer open ging, ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
![]()
Wtf? Hoe kan ik dat nou per ongeluk doen? Hij ging bij mij op roze en toen direct weer op wit.
Je hebt mijn adres he?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk vind ik Fok best verwarrend met al die opzich onzinnige subforums. Ik denk dat ik de grote baas hier maar een brief over schrijf.
Desnoods.quote:
Ja snap 't echt niet, want ik zit nooit in andermans forum op knopjes te drukken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien stond hij bij jou op 'Normaal/open' toen je je reactie invoerde en sloot ik hem 1/100ste van een seconde daarvoor, waardoor hij weer open ging, ofzo.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Desnoods.
En anders bef ik Yvonne net zolang tot ze me toegang geeft.
Dudequote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Desnoods.
En anders bef ik Yvonne net zolang tot ze me toegang geeft.
mmmmm drugs are bad mkayquote:
Nee, dat was met mijn uitleg ook niet het geval.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja snap 't echt niet, want ik zit nooit in andermans forum op knopjes te drukken.
Een brief onder de 20 gram heeft 1 postzegel van 50cent nodig. Dus ik heb liever dat je de brief zelfs komt ophalen.quote:
Niks mis met Yvonne tochquote:
Als je op wat ouder valt allicht niet neequote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een brief onder de 20 gram heeft 1 postzegel van 50cent nodig. Dus ik heb liever dat je de brief zelfs komt ophalen.
Dan verlies je al je voetbalkwaliteiten.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet perse verstandig. Ik heb een keer gehoord dat je er blind van wordt
Zolang Feyenoord maar doorgaat!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
Voetbal nu al weer afgelast voor komend weekend
Maakt niet uit ik kan blind typen, en aan sporten deed ik toch al niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verlies je al je voetbalkwaliteiten.
Euhm, welke wedstrijden dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
Voetbal nu al weer afgelast voor komend weekend
Amateurs denk ikquote:
Zit jij op voetbal?quote:
Al 16 jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 16:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit jij op voetbal?![]()
Laat ze alles maar definitief aflassen. Feyenoord kampioen
Gebeurt er wel eens iets spannends bij jullie onder de douche?quote:
Genoeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gebeurt er wel eens iets spannends bij jullie onder de douche?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die van mij ook al hebben we niet eens een trainer meer..
Gemengd douchen?quote:
Neuh, ben niet zo'n roddelkontquote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vertel, ik hang aan je lippen
Dat is kut voor je, want je zal ongetwijfeld de enige jongen zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit op korfbal en zelfs wij douchen niet gemengd.
Dat was ook vroeger toen ik bij de jongens voetbaldequote:Op maandag 6 februari 2012 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit op korfbal en zelfs wij douchen niet gemengd.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is kut voor je, want je zal ongetwijfeld de enige jongen zijn.
[..]
Nee hoor er zijn meer jongetjes die in het afvoerputje van alle sporten belanden nadat ze in alle andere sporten blijken te falen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn meer jongetjes die in het afvoerputje van alle sporten belanden nadat ze in alle andere sporten blijken te falen.
Ga dan op Hockey, die chicks zijn veel beterquote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
Korfbal is toch best leuk? Als je even het hautaine voetbal-toontje buiten beschouwing laat.
Player.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga dan op Hockey, die chicks zijn veel beter
Ken jij meisjes die korfbal spelen dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga dan op Hockey, die chicks zijn veel beter
Ja en vergeet het stereotype rijke ouders niet. Mocht het verder komen dan alleen douchen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken jij meisjes die korfbal spelen dan?
Andere kant. Die hockey-chicks hebben natuurlijk wel die reputaties van orgies onder de douche
Ex van me zat op korfbal, wat een saaie sport om te kijken zegquote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken jij meisjes die korfbal spelen dan?
Andere kant. Die hockey-chicks hebben natuurlijk wel die reputaties van orgies onder de douche
En dan te bedenken dat jij begon, en als het dan een beetje los komt vertrekken als de zogenaamd volwassene van ons allen.quote:
Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op maandag 6 februari 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en vergeet het stereotype rijke ouders niet. Mocht het verder komen dan alleen douchen.
Ik begin nergens mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jij begon, en als het dan een beetje los komt vertrekken als de zogenaamd volwassene van ons allen.
Met het eten zo? Of kookt je vriendliefquote:
Vriendlief, maar dat weet hij nog niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met het eten zo? Of kookt je vriendlief
Boerenkool = aardappels schillen... EN SNEL EEN BEETJE!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vriendlief, maar dat weet hij nog niet.
Vreemde rolverdeling bij jullie thuis.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vriendlief, maar dat weet hij nog niet.
Vriendlief geeft ook een elektrisch dekentje omdat hij geen zin heeft haar warm te maken. Ik wil verder niet stoken of zo hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vreemde rolverdeling bij jullie thuis.
Jawel dat wil je wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriendlief geeft ook een elektrisch dekentje omdat hij geen zin heeft haar warm te maken. Ik wil verder niet stoken of zo hoor.![]()
Dat is wel sneu dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriendlief geeft ook een elektrisch dekentje omdat hij geen zin heeft haar warm te maken. Ik wil verder niet stoken of zo hoor.![]()
Heb je haar goed gedekt?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe aan korfbal. Kan je vertellen dat er veel lekkere chicks aan korfbal doen. Zo ook zaterdag, zat een geil mokkeltje tussen
Gaat het wel goed tussen jullie?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ben te groot geschapen.quote:
Nee joh gekkie hij noemde mij homo.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tussen mij en Littlerabbit gaat het wel goed hoor.
Truequote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe aan korfbal. Kan je vertellen dat er veel lekkere chicks aan korfbal doen. Zo ook zaterdag, zat een geil mokkeltje tussen
Ieeeeelll....quote:Op maandag 6 februari 2012 17:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True![]()
[ afbeelding ]
Geen idee of ze legaal zijn, maar die rechtste is al zwanger dus dat zal best loslopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |