Done.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef Stokstaart het volgende:
Hahha GGM durft hem niet te sluiten
Welk topic?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha alle kneusjes dat topic afkraken.
Zulks ein mooi vak.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Jojoortje verpest kinderen en kinderen zijn op zichzelf staand al zo irritant
Valt me ook tegen van mezelf. Ik ben er gevoelig voor als mensen denken dat ik iets niet durf blijkbaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt me tegen van je, Zat veel potentie in.
Ja HEUS niet, ik zit niet aan die knopjes.quote:
Op maandag 6 februari 2012 @ 16:39 door GGMM:quote:Op maandag 6 februari 2012 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja HEUS niet, ik zit niet aan die knopjes.
Lieg tegen zo tegen de users ja. Zij hebben ook gevoel.
Ja voor mannen met een kleine piemol (not me).quote:
quote:
Oh ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja voor mannen met een kleine piemol (not me).
Je baalt dat je daar niet kan komen he?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:45 schreef Stokstaart het volgende:
Jongens kan dit achter de schermen.
Ik kan altijd en overal komen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je baalt dat je daar niet kan komen he?
Misschien stond hij bij jou op 'Normaal/open' toen je je reactie invoerde en sloot ik hem 1/100ste van een seconde daarvoor, waardoor hij weer open ging, ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
![]()
Wtf? Hoe kan ik dat nou per ongeluk doen? Hij ging bij mij op roze en toen direct weer op wit.
Je hebt mijn adres he?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk vind ik Fok best verwarrend met al die opzich onzinnige subforums. Ik denk dat ik de grote baas hier maar een brief over schrijf.
Desnoods.quote:
Ja snap 't echt niet, want ik zit nooit in andermans forum op knopjes te drukken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien stond hij bij jou op 'Normaal/open' toen je je reactie invoerde en sloot ik hem 1/100ste van een seconde daarvoor, waardoor hij weer open ging, ofzo.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Desnoods.
En anders bef ik Yvonne net zolang tot ze me toegang geeft.
Dudequote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Desnoods.
En anders bef ik Yvonne net zolang tot ze me toegang geeft.
mmmmm drugs are bad mkayquote:
Nee, dat was met mijn uitleg ook niet het geval.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja snap 't echt niet, want ik zit nooit in andermans forum op knopjes te drukken.
Een brief onder de 20 gram heeft 1 postzegel van 50cent nodig. Dus ik heb liever dat je de brief zelfs komt ophalen.quote:
Niks mis met Yvonne tochquote:
Als je op wat ouder valt allicht niet neequote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een brief onder de 20 gram heeft 1 postzegel van 50cent nodig. Dus ik heb liever dat je de brief zelfs komt ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |