Ja voor mannen met een kleine piemol (not me).quote:
quote:
Oh ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja voor mannen met een kleine piemol (not me).
Je baalt dat je daar niet kan komen he?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:45 schreef Stokstaart het volgende:
Jongens kan dit achter de schermen.
Ik kan altijd en overal komen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je baalt dat je daar niet kan komen he?
Misschien stond hij bij jou op 'Normaal/open' toen je je reactie invoerde en sloot ik hem 1/100ste van een seconde daarvoor, waardoor hij weer open ging, ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
![]()
Wtf? Hoe kan ik dat nou per ongeluk doen? Hij ging bij mij op roze en toen direct weer op wit.
Je hebt mijn adres he?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Eigenlijk vind ik Fok best verwarrend met al die opzich onzinnige subforums. Ik denk dat ik de grote baas hier maar een brief over schrijf.
Desnoods.quote:
Ja snap 't echt niet, want ik zit nooit in andermans forum op knopjes te drukken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien stond hij bij jou op 'Normaal/open' toen je je reactie invoerde en sloot ik hem 1/100ste van een seconde daarvoor, waardoor hij weer open ging, ofzo.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Desnoods.
En anders bef ik Yvonne net zolang tot ze me toegang geeft.
Dudequote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Desnoods.
En anders bef ik Yvonne net zolang tot ze me toegang geeft.
mmmmm drugs are bad mkayquote:
Nee, dat was met mijn uitleg ook niet het geval.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja snap 't echt niet, want ik zit nooit in andermans forum op knopjes te drukken.
Een brief onder de 20 gram heeft 1 postzegel van 50cent nodig. Dus ik heb liever dat je de brief zelfs komt ophalen.quote:
Niks mis met Yvonne tochquote:
Als je op wat ouder valt allicht niet neequote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een brief onder de 20 gram heeft 1 postzegel van 50cent nodig. Dus ik heb liever dat je de brief zelfs komt ophalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |