Idd.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Absoluut!
Al schijnen de meningen daarover dus verdeeld te zijn. Zo'n wijf vol met tattoo's is sowieso ordinair.
Vi kun je terugkijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 21:00 ook Liverpool - Tottenham en dan is ook vitv bezig![]()
keuzes
Die tattoo programma's uberhaupt met die sentimentele verhalenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Absoluut!
Al schijnen de meningen daarover dus verdeeld te zijn. Zo'n wijf vol met tattoo's is sowieso ordinair.
Ach, de plaatjes, daar gaat het om. Verder wat fietsende mensen die af en toe omvallen. Dakar kijk ik ook niet voor de auto's. Nederlanders winnen geen Tours, want Nederlanders (beetje naief misschien) gebruiken geen dope.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon Robert Gesink aanhangen, Of Bauke Mollema. Schlecks mag ook altijd
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hier krijg ik, als stoere man en kattenmens toch een klein beetje kippenvel van..
En hoe.quote:
Sommige verhalen zijn wel epic zielig ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tattoo programma's uberhaupt met die sentimentele verhalen. Zit soms met tranen te kijken hoor.
Nee man. Liverpool-Tottenham.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
Zo VI afgelopen...nu kunnen alle kwaliteits-users hier weer posten.
Heb jij als ekte ekte hoolie dat nog niet gezien dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker Voetbalhooligans kijken man. niets mis mee
No Rafa, no deal.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee man. Liverpool-Tottenham.![]()
Hoewel het nog niet hoogstaand is tot nu toe.
Ik miste hem ook al. Geblesseerd? Kuyt'tje basis maakt een hoop goed though.quote:
Gewoon een bom op gooien.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker Voetbalhooligans kijken man. niets mis mee
Ik heb geen idee waar die nonsens vandaan komt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Jojoortje, vanwaar deze TT? Zat je weer te baggeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |