Alsof ik hem daarna niet direct terugzet.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Had ik maar de powers om het aan te passen...
Jouw laptop is traag bedoel je? Gaat hier prima.quote:
Suarezquote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jouw laptop is traag bedoel je? Gaat hier prima.
Suarez gaat er zo één inschieten denk. De rat.
Ajax mist die rat welquote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jouw laptop is traag bedoel je? Gaat hier prima.
Suarez gaat er zo één inschieten denk. De rat.
Viel tegen. Johan was een beetje aan het zeuren.quote:
Neequote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Hans was deze keer degene die normaal deed, terwijl Johan niet door de dopingcontrole zou zijn gekomen.
Ben toch wel benieuwd nu je dit zegtquote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Hans was deze keer degene die normaal deed, terwijl Johan niet door de dopingcontrole zou zijn gekomen.
Je kan ook gewoon zeggen dat je een hekel aan Suarez hebt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef De_kromme het volgende:
Belachelijke overtreding Suarez. Helaas bestraft met geel, anders was het weer 8 wedstrijdjes toekijken.
Suarez is ook een idioot.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
Zagen jullie dat? Suarez schopt meteen iemand in de borst
Kijk je de wedstrijd?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je een hekel aan Suarez hebt.
Dat je een hekel hebt aan iemand heeft niks te maken met 1 wedstrijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijd?
Zo nee, niet oordelen.
Subtiele sneer.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet iedereen kan even goed en aardig zijn als jullie eigen opgeleide speler Guidetti.
Hans had erg veel goede punten. Johan verzuurde compleet en viel terug op vermoeide stokpaardjes. "Bas Dost toont het ongelijk van Ron Jans aan." Serieus? Voor de vijftiende keer exact identiek geformuleerd. Flashback! Is dit een herhaling...?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Onzin. Zelfs Ajacieden zouden hier imo moeten toegeven dat het donkerrood is. De bal is al 5 meter weg en hij trapt een speler van Tottenham vol in zijn middenrif. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat geen rood is.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat je een hekel hebt aan iemand heeft niks te maken met 1 wedstrijd.
Jawel, ik heb een hekel aan Pepe. Dat kan op basis van 1 wedstrijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat je een hekel hebt aan iemand heeft niks te maken met 1 wedstrijd.
Nee klopt maar je zei zonet ook al iets over Suarez toen hij erin kwam.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs Ajacieden zouden hier imo moeten toegeven dat het donkerrood is. De bal is al 5 meter weg en hij trapt een speler van Tottenham vol in zijn middenrif. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat geen rood is.
Tuurlijk is dat rood.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs Ajacieden zouden hier imo moeten toegeven dat het donkerrood is. De bal is al 5 meter weg en hij trapt een speler van Tottenham vol in zijn middenrif. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat geen rood is.
Ja, maar hij was net terug van 8 wedstrijd schorsing. Dat zou gewoon érg sneu geweest zijn. Ook voor de fans en de tv-kijkers.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet sneu voor Suarez zelf he? Dat hij zich zelf niet in de hand kan houden, is totaal zijn probleem.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, maar hij was net terug van 8 wedstrijd schorsing. Dat zou gewoon érg sneu geweest zijn. Ook voor de fans en de tv-kijkers.
Gelukkig hebben jullie Suarez wel zelf opgeleid.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet iedereen kan even goed en aardig zijn als jullie eigen opgeleide speler Guidetti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |