Ik moet er niet aan denken eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Is er iemand weleens naar zo'n... meeting geweest van een forum/board?
Moet je dan een sticker op met je username?
Ik ga niet naar Limburgquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga je wel een feestje geven als je wint?
In lederhosen brullen dat je de beste van VBL bent.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Moet ik al ergens een balkon reserveren voor mijn speech ?
Kunnen we bij jou overnachten Paul?. 4lf zal beloven zijn baby niet mee te nemenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb een auto, gaan we samen ..
Dat kan ook niet, hij heeft een lastige bio repetitie de dag er na.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunnen we bij jou overnachten Paul?. 4lf zal beloven zijn baby niet mee te nemen
Met carnaval is het een traditie om gewoon op straat te slapen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunnen we bij jou overnachten Paul?. 4lf zal beloven zijn baby niet mee te nemen
Wat zou er toch gebeuren als je die gasten real life loslaat op elkaar? Sowieso zie ik wel wat leeftijdsverschil.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
Genomineerd zijn verder:
Ajacied422, DJ-davy-v, tong80, -JD-
Nou Paul, veel plezier man
Denk dat ze elkaar autistisch en schuchter aan gaan zitten kijken? Maar sowieso Tong80 zie ik nooit in VBL of clubtopics. Wie is die gast eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou er toch gebeuren als je die gasten real life loslaat op elkaar? Sowieso zie ik wel wat leeftijdsverschil.
Oorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou er toch gebeuren als je die gasten real life loslaat op elkaar? Sowieso zie ik wel wat leeftijdsverschil.
Tong is cool zijn humor ligt me wel. Echt superleukquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat ze elkaar autistisch en schuchter aan gaan zitten kijken? Maar sowieso Tong80 zie ik nooit in VBL of clubtopics. Wie is die gast eigenlijk?
Wij zijn de beste van het HELE INTERNET!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Moet ik al ergens een balkon reserveren voor mijn speech ?
Eeste wat ik doe is Happel even een paar klappen verkopen.. of krijg je dan een gevangenisstraf voor geweld tegen een mod?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
Een vbl-meeting zou eigenlijk wel hilarisch zijn. Zal lekker gezellig worden met al die discussies.
Korfbalhumor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tong is cool zijn humor ligt me wel. Echt superleuk
Denk niet dat jij Happel klappen gaat geven maar okquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eeste wat ik doe is Happel even een paar klappen verkopen.. of krijg je dan een gevangenisstraf voor geweld tegen een mod?
En hij heeft die gast, die baas van The Office (die ook een Hollywoodster is), zover gekregen om een viral voor hem op te nemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tong is cool zijn humor ligt me wel. Echt superleuk
Ajacied heeft een auto. Hij rijdt er gewoon overheen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk niet dat jij Happel klappen gaat geven maar ok
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En hij heeft die gast, die baas van The Office (die ook een Hollywoodster is), zover gekregen om een viral voor hem op te nemen.
Nee, wat er buiten het forum gebeurt dat boeit ons niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eeste wat ik doe is Happel even een paar klappen verkopen.. of krijg je dan een gevangenisstraf voor geweld tegen een mod?
Ahw wat liefquote:
Matties van Smoofie kan hij niet aan ...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, wat er buiten het forum gebeurt dat boeit ons niet.
Maar Happel zou je kort een klein slaan.
En posts als deze blijven als honing aan het netvlies van de jury plakken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belachelijk dat ik niet genomineerd ben
Oh, ik ging uit van een eerlijk één op één gevecht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Matties van Smoofie kan hij niet aan ...
Happel is hooligan. Beter pas je op voor hem gaat slaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Matties van Smoofie kan hij niet aan ...
Terwijl je wist met Turken te maken te hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik ging uit van een eerlijk één op één gevecht.
Ik heb een slecht idee voor een horrorfilm.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
Een vbl-meeting zou eigenlijk wel hilarisch zijn. Zal lekker gezellig worden met al die discussies.
Hooligansquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Happel is hooligan. Beter pas je op voor hem gaat slaan.
Gebroken knokkels en een enkeltje eerste hulp?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl je wist met Turken te maken te hebben
Caland die was ineens weg nadat hij aan het fantaseren was geweest over 3 guys 1 hammer en zijn Rotten.com tijd. Als zoiets je dusdanig opwindt...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb een slecht idee voor een horrorfilm.
Fok!
Meeting.
Afgelegen bungalowpark.
Slachting.
![]()
(Maar wie heeft het gedaan?)
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl je wist met Turken te maken te hebben
Mooi topic laats ouwe drugs hondquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
Wel een leuk idee zo'n meet. Wanneer gaan we?
Paranoia, uiteindelijk maken ze elkaar af.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb een slecht idee voor een horrorfilm.
Fok!
Meeting.
Afgelegen bungalowpark.
Slachting.
![]()
(Maar wie heeft het gedaan?)
Ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paranoia, uiteindelijk maken ze elkaar af.
Je kan je beter afvragen, wie blijft er over?
Ajacied422 met zijn thuisblijver award waar hij behoorlijk trots op is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paranoia, uiteindelijk maken ze elkaar af.
Je kan je beter afvragen, wie blijft er over?
Die wordt als eerste gepakt zodat iedereen even verdacht blijft.quote:
Wat nu weer?quote:
Nee, de modjes hebben allemaal wel één vijand. Die halen het niet.quote:
Ja en als enige... nee dat is niet voor uitschrijven bestemd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, de modjes hebben allemaal wel één vijand. Die halen het niet.
Jojoortje zal het nog het langste uithouden, aangezien zij zich onder haar dekentje kan verstoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |