Dit meent hij niet hoor. Tot morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kom nooit meer terug aub.
Welterusten.
En dat beslis jij?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit meent hij niet hoor. Tot morgen
Klassiek hoor, playing hard to getquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kom nooit meer terug aub.
Welterusten.
Eens ff kijken dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die chick in het gtst topic die op Ludo, Zwarte Piet Anton en Robert geilde.
Geen idee hoe ze heet geen Miss Padoan igg.
Op wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele VBL-er heeft nog gereageerd, schandelijk wel.
Van wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs van het bestaan weten ze niks af.
Ik zie hem morgen tijdens onze date. Komt goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Jojoortje ik voel me trouwens onheus bejegend door De_Kromme en het dringt nu pas tot mij door hoe erg het mij heeft geraakt. Zou je misschien een goed gesprekje met hem kunnen houden?
Zeg gewoon waar je het over hebt joh, kinderachtige kutmod.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs van het bestaan weten ze niks af.
Misschien zijn moeder bestraffend toespreken op een ouderavond?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Jojoortje ik voel me trouwens onheus bejegend door De_Kromme en het dringt nu pas tot mij door hoe erg het mij heeft geraakt. Zou je misschien een goed gesprekje met hem kunnen houden?
Crewbash.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeg gewoon waar je het over hebt joh, kinderachtige kutmod.
Bedankt wordt de date ergens centraal gehouden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zie hem morgen tijdens onze date. Komt goed.
Ben je single? Opgebroken met het elektrische dekentje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zie hem morgen tijdens onze date. Komt goed.
Ja vind je het gek. Jojoortje en Happel nomineren Tong80 en wat andere idioten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele VBL-er heeft nog gereageerd, schandelijk wel.
Een daverend succes is het niet te noemen nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
De awards die enkel in het forum leeft welke niet meedoet.
De Yvonne Awardsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over jou denk
Maar kom, zeg..
Inderdaad hoe kan je De_Kromme en Doublepain nou vergetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Jojoortje en Happel nomineren Tong80 en wat andere idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |