Is niet mogelijk te stemmen, dat wordt door de uiterst professionele crew gedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat ik zou willen stemmen, waar doe ik dat dan? dat is alleen een mededeling.
Zit Tong erin?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is niet mogelijk te stemmen, dat wordt door de uiterst professionele crew gedaan.
Dat moet wel het lijstje zijn van mensen geboren in '89 of '98?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Paul-89, je staat samen met Ajacied422 in een lijstje, gefeliciteerd!
Ik vind het ook een klein beetje eng als ik de rest zo zie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Is een nominatie hier een teken dat je het in het echte leven niet zo lekker doet? Is daar ooit onderzoek naar gedaan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een klein beetje eng als ik de rest zo zie.
Geloof nog steeds niet dat Ajacied uit '98 isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet wel het lijstje zijn van mensen geboren in '89 of '98?
O, het is niet om je bang te maken. Ik dacht alleen aan tong80 en zijn 500.000 posts. Maar zo eindig jij natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een klein beetje eng als ik de rest zo zie.
Jawel. En je date is Jan Kooieman.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ik ga niet naar een of ander gala met allemaal aangeklede apen hoor.
Met allemaal users die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ik ga niet naar een of ander gala met allemaal aangeklede apen hoor.
Je bent niet constant genoeg. Ik daarentegen heb altijd kwaliteitsposts.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Stiekem ben ik overigens wel een beetje jaloers. Doe ik al die tijd zo mijn best gewaardeerd te worden.
Je bent niet eens genomineerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat ik zou willen stemmen, waar doe ik dat dan? dat is alleen een mededeling.
Is er iemand weleens naar zo'n... meeting geweest van een forum/board?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met allemaal users die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |