Bobby.quote:
nee want bij een andere aflevering was Dean z'n bierflesje ineens leger, so somebody is watching themquote:
Nee niet geimpliceerd. Toen de Reaper vroeg; what's it gonna be? Stay or come? Is er geen antwoord gekomen. Maar je kan er wel van uitgaan dat Bobby bij de boys is geblevenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:43 schreef kingmob het volgende:
Lijkt me ook Bobby, er werd al duidelijk geïmpliceerd dat hij niet met de reaper mee ging toch?
Het antwoord was dat hij een biertje pakte en bij Sam en Dean ging zitten toch? VInd ik toch behoorlijk implicerendquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:54 schreef tass het volgende:
[..]
Nee niet geimpliceerd. Toen de Reaper vroeg; what's it gonna be? Stay or come? Is er geen antwoord gekomen. Maar je kan er wel van uitgaan dat Bobby bij de boys is gebleven
Dit dusquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:04 schreef fh101 het volgende:
Ben nu net 3 minuten aflevering 14 aan het kijken, maar effing hell, clowns are scary!!
Neequote:Op maandag 13 februari 2012 14:03 schreef Armageddon het volgende:
Is dit het laatste seizoen trouwens?
Vond hem wel grappig. Niet serieus, maar dat hoort erbijquote:Op maandag 13 februari 2012 00:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Vond het een saaie kutaflevering. We zijn niet verder met de rode draad en als filler was het echt ondermaats.
Ik, en vele andere fans, waren de constante focus op de rode draad in de laatste Apocalypse-seizoenen wel een beetje zat. Ik ben hier dus blij mee.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Vond het een saaie kutaflevering. We zijn niet verder met de rode draad en als filler was het echt ondermaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat is Lucifer eigenlijk een droge kloothommel zeg!
Ik snap alleen niet waarom dat nou om een hoekje moest gebeuren. Ik bedoel die psycho kan hem toch ook ter plekke fileren. Tja dit zal waarschijnlijk te wreed zijn voor de kijkers.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:23 schreef sbientje het volgende:
wel goede aflevering. Ik moest wel lachen toen ineens al die mensen hun kop op tafel bonkten![]()
verder vind ik dat Sam-in-hell verhaal wel een beetje jammerlijk, maar goed, we zullenz ien wat het wordt.
En: dat arme hondje
Ik vond hem wel ontzettend voorspelbaar..quote:Op zondag 19 februari 2012 02:18 schreef yavanna het volgende:
Ik vond dit 1 van de beste eps van dit season.![]()
dat denk ik idd ook jaquote:Op zondag 19 februari 2012 19:19 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom dat nou om een hoekje moest gebeuren. Ik bedoel die psycho kan hem toch ook ter plekke fileren. Tja dit zal waarschijnlijk te wreed zijn voor de kijkers.
Ik hoop zo dat je gelijk hebt..of Bobby komt terug..quote:Op zondag 18 maart 2012 10:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Toffe aflevering.
Ik vind Frank wel echt zo'n type die zijn eigen dood in scene zet als hij te para wordt, of als hij ontdekt dreigt te worden.[b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
YesYesYesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fantastische aflevering. Cass die al die demons uit de weg ruimt en dan zijn geheugen terug krijgt. Tof om al die kleine stukjes weer te zienquote:
Of dat was Meg,..?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:39 schreef yavanna het volgende:
En weer een hint naar ghost Bobby?! Met dan boek/kaartje.
Leek er wel opquote:Op zondag 25 maart 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
Meg is wel dikker geworden of ligt dat aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cheers.![]()
Nee, beter kijk je vanaf seizoen 1 alles.... Het is wel echt een heel verhaal, vooral seizoenen 1 tot 5; die zijn namelijk zo geschreven dat het 5 jaar van de jongens hun leven beschrijft.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:16 schreef Goofoyou het volgende:
Even een vraagje aan de mensen hier: Ik volgde jaren geleden Supernatural af en toe op Net 5, maar dat ging niet zo vlot (met onderbrekingen en rare tijden), dus was toen een paar jaar geleden aan seizoen 1 begonnen op internet en daar stopte het ook bij.
De laatste paar maanden kijk ik weer af en toe Supernatural op net 5 (Ze zijn nu bij seizoen 5) maar ik merk toch dat ik heel veel heb gemist ( Dean die naar de hel is gestuurd, dat hele demonengedoe met Sam en de opkomst van Castiel etc. Apocalyps gepraat). Aangezien ik het gevoel heb dat ik voor het verhaal belangrijke dingen mis, wilde ik misschien weer bij seizoen 1 beginnen en dan van daaruit verder kijken. Is dit eigenlijk wel nodig? Ik weet namelijk dat er ook heel wat Standalone's zijn, maar is het wel aan te raden alles te zien, of worden de seizoenen slechter/ is het verhaal wel te volgen zonder alle afleveringen te kijken?
Het is wel een pré inderdaad maar niet absoluut noodzakelijk, daar is de serie te eendimensionaal voor. Het is eigenlijk wel genoeg om te weten dat er altijd iets speelt uit het verleden waardoor Dean boos is op Sam of andersom en elke aflevering zit er dus eentje met zijn geweten of een trauma uit het verledenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:21 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Nee, beter kijk je vanaf seizoen 1 alles.... Het is wel echt een heel verhaal, vooral seizoenen 1 tot 5; die zijn namelijk zo geschreven dat het 5 jaar van de jongens hun leven beschrijft.
Je begrijpt dan veel beter waarom ze wat doen, en wat er allemaal is voorgevallen.
Ennn, als bonus: Het is ontzettend leuk om alles te kijken
Om dit fragment heb ik echt hardop zitten lachen toen ik die aflevering keekquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Beste aan de serie is denk ik de humor. Soms zitten er echt hilarische stukjes over in verwerkt ineens, zoals Castiel die zijn telefoon niet snapt
Idd, mooi stukje was dat! Sowieso; dat hele seizoenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Beste aan de serie is denk ik de humor. Soms zitten er echt hilarische stukjes over in verwerkt ineens, zoals Castiel die zijn telefoon niet snapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Dit!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:00 schreef Estolan het volgende:
Bobby!!!! Hij is nog niet powerfull enough!!!!
kan de serie ook niet echt veel aan doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:48 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik word helemaal ziek van die kutpauzes!
leek me wel logisch na de laatste aflvquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog 3 meer afleveringen,ik dacht alleen maar 1!!
Kan niet wachten natuurlijk!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
leek me wel logisch na de laatste aflv
Holy Fuck. Alweer.quote:
Over 2,5 weken weten we het!!quote:
Beter opletten he!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Shit, helemaal gemist dat er weer een pauze is...![]()
Ja he,zijn fles brengt geluk!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
Bobby is nu wel een soort van super spook
Heel veel ACDCquote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef Goofoyou het volgende:
Ik ben nu net bij seizoen 2 en het is wel leuk om alles weer opnieuw te zien![]()
Mijn muzieksmaak wordt ook echt verbreed door deze serie. Al die rockliedjes klinken zo leuk!
Ja ergens wel... Maarja ze hadden de duivel al gehad... Dan zijn gewone demons ook niet interessant meer..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Wihakayda het volgende:
Ik vindt heel de Leviathans verhaallijn ontzettend on-interessant
Ze hadden andere goden kunnen doen, maarjah, die hebben ze door lucifer laten afmakenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ergens wel... Maarja ze hadden de duivel al gehad... Dan zijn gewone demons ook niet interessant meer..
Heb je niet gezien hoe Death over ze uitlegde?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Wihakayda het volgende:
dat maakt het niet interessant. Ze zouden het veel beter kunnen brengen imo...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoe Death over ze uitlegde?
"Levi's" zijn ouder dan engelen en demonen!En erger zelfs!Kijk maar naar Crowley.
Uhm JOH, oud nieuwsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef fh101 het volgende:
Er komt een seizoen 8!![]()
![]()
https://twitter.com/#!/taraslarsen/status/198121581053095936
Uhm, nee? niet officieel iig. Twee crewmembers hebben op hun twitter geplaatst dat seizoen 8 er zou komen maar hebben allebei die tweets weer verwijderd en de CW heeft het ook nog niet officieel bevestigd.. Geen oud nieuws dusquote:
Ik ook. De Bobby-als-geest-lijn vind ik dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Wihakayda het volgende:
niets officieels nee, maar een tijdje terug is al wel bekend gemaakt dat Sera Gamble terugstapt als showrunner, en Jeremy Carver haar rol gaat overnemenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef fh101 het volgende:
[..]
Uhm, nee? niet officieel iig. Twee crewmembers hebben op hun twitter geplaatst dat seizoen 8 er zou komen maar hebben allebei die tweets weer verwijderd en de CW heeft het ook nog niet officieel bevestigd.. Geen oud nieuws dus
????quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef fh101 het volgende:
[..]
Uhm, nee? niet officieel iig. Twee crewmembers hebben op hun twitter geplaatst dat seizoen 8 er zou komen maar hebben allebei die tweets weer verwijderd en de CW heeft het ook nog niet officieel bevestigd.. Geen oud nieuws dus
+1quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef DoomCow het volgende:
[..]
niets officieels nee, maar een tijdje terug is al wel bekend gemaakt dat Sera Gamble terugstapt als showrunner, en Jeremy Carver haar rol gaat overnemen
http://tvline.com/2012/04(...)rver-new-showrunner/
Ah, dat had ik gemist. Is op zich wel een duidelijk teken iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef DoomCow het volgende:
[..]
niets officieels nee, maar een tijdje terug is al wel bekend gemaakt dat Sera Gamble terugstapt als showrunner, en Jeremy Carver haar rol gaat overnemen
http://tvline.com/2012/04(...)rver-new-showrunner/
SPN nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ah, dat had ik gemist. Is op zich wel een duidelijk teken iddMaar goed, het is toch nog even wachten op het officiele woord. Er zijn wel meer series geweest waarvan iedereen dacht dat ze vernieuwd zouden worden, maar waar dat op het laatste moment afgeblazen werd
Ik gilde toen ze in beeld kwam.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zij is cool he
Komt vast wel weer terug in de serie
Vertel me allesquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Van blijheid. Zo vaak acteert ze niet, behalve in d'r eigen serie dan.
1 vd de badguys had haar ook aangeraakt. Dus kunnen ze een clone makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zij is cool he
Komt vast wel weer terug in de serie
twitter:mishacollins twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:03:46Breaking News... Season 8 is official! Fun fact: If Jensen got Jared pregnant when they first met, they would have a 7 year-old. reageer retweet
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef DoomCow het volgende:
twitter:mishacollins twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:03:46Breaking News... Season 8 is official! Fun fact: If Jensen got Jared pregnant when they first met, they would have a 7 year-old. reageer retweet
Ja.... Ik heb 'm net gezien en ik ben ook nog aan het denken wat ik nou eigenlijk gezien heb.quote:
Wat er duidelijk geworden is hoe ze de leviathan moeten afslachten of opsluiten, dat heeft die aziaat vertaald van die steen. Hoe precies weten wij als kijker nog niet, maar dat staat in het schriftje nu.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef tass het volgende:
[..]
Ja.... Ik heb 'm net gezien en ik ben ook nog aan het denken wat ik nou eigenlijk gezien heb.
Castiel die nog steeds een beetje koekoek is, een wannabe Aziatische presidentsknul die de taal van God kan lezen, Meg van wie je nou nog steeds niet weet aan welke kant ze staat en een vrouwelijke engel die moordlust heeft.
Wat is er nou duidelijk geworden?
gewoon van EZTV downloaden, altijd goede kwaliteitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
Shits going wrong met Bobby..
Goeie ep hoor. De vorige vind ik ook gewoon erg sterk evenals die metFelicia Day
!
Benieuwd naar de finale!
Wel baggerkwaliteit 720p rip qua geluid zeg. Als het te zacht gaat valt het compleet weg?! Volgende keer weer gewoon wachten op de Web-dl. Zelfde geldt voor Fringe.
EZTV heeft niks met het encoden te maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
gewoon van EZTV downloaden, altijd goede kwaliteit
quote:
Nee maar wel altijd goede uploadsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
EZTV heeft niks met het encoden te maken.
[..]ik geloofde je bijna
Ik heb ook gewoon de "scene" release van EZTV. En het geluid is ruk. De 720p HDTV x264 rip dus he met 5.1 ac3 geluid.quote:
Das raar. Hier geen probquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon de "scene" release van EZTV. En het geluid is ruk. De 720p HDTV x264 rip dus he met 5.1 ac3 geluid.
Denk dat je output daarvan gewoon te laag isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
Hmz. Toch eens naar wat instellingen kijken van mijn PS3 als ik weer thuis ben.
Het geluid wordt gewoon keihard gemute, alsof een limiter dichtslaat bij te lage input. Ik zie het wel, misschien heb ik perongeluk DRC aangezet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:36 schreef Estolan het volgende:
[..]
Denk dat je output daarvan gewoon te laag is
Geen ideequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het geluid wordt gewoon keihard gemute, alsof een limiter dichtslaat bij te lage input. Ik zie het wel, misschien heb ik perongeluk DRC aangezet.
En weer thuis. De Web-DL versie geeft geen enkel probleem op mijn PS3.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
Geen idee
Enige wat ik wel weet ik dat van de 720p downloads ik het geluid harder moet zetten dan de andere versies
Wie zegt dat Dick echt dood is.....quote:Op zondag 20 mei 2012 12:04 schreef Wepeel2 het volgende:
Vond de finale wat tegenvallen. Het ging allemaal wel erg makkelijk, het binnenkomen in dat pand en bij Dick in de buurt komen.
Ik had verwacht dat alle leviathans met het doden van Dick ook zouden verdwijnen. Meen dat ze dat eens gezegd hadden, maar als ze er nog zijn dan kunnen ze zich in theorie ook weer organiseren. Dus eigenlijk blijft het een groot probleem.
But will he return......quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was me niet bewust van de haat richting Sera Gamble! Wat belachelijk zeg. Dit seizoen vind ik echt heel sterk!
En seizoen 6, ookal was het wat rommelig, kan mij prima bekoren!
De haat heeft zeker te maken met het stoere besluit om Bobby te killen. Huilie fanbase is huilie.
Is prima wmb. Als het maar op een toffe bovennatuurlijke manier gebeurdquote:
Dit zat ik me dus even af te vragen.quote:
That can.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dit zat ik me dus even af te vragen.
Elke ziel van een monster gaat natuurlijk naar Purgatory. Is het niet zo dat als een vengefull spirit tot rust wordt gelegd ook in purgatory komt. De reapers zijn er namelijk om ze naar de hemel te begeleiden. Als hij terugkomt is de kans dan niet groot dat Dean, Bobby vrolijk tegenkomt in Purgatory.
Q&A panel @ Comic-Con 2012quote:
Niet beschikbaar in Nederlandquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:41 schreef Estolan het volgende:
http://comiccon.thewb.com/2012/supernatural-panel/
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik kijk hem gewoon. Je mist niet zo heel veel want ze mogen niks zeggen.
Daar gaat het ook niet omquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef vault_tec het volgende:
je mist echt niks boeiends. just saying.
Prima te doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:02 schreef Goofoyou het volgende:
Ik ben nu bijna bij het einde van seizoen 4, maar ik ben eigenlijk benieuwd wat mensen in dit topic vinden van Genevieve Padalecki als Ruby. Ik vind haar echt zó ontzettend vervelend. Hoe ze praat, hoe ze acteert...echt een hele andere Ruby. Ze komt bij mij niet meer over als zo'n stoere demon maar meer als een lompe aardappelzak ofzo. Maar dat laatste ligt dan aan het acteerwerk.![]()
Ook vind ik het storend dat ze de hele tijd met Sam vrijt. Storend in de zin van dat ik het eigenlijk een beetje plotseling en afgezaagd vind. Dean was in de hel, Sam krijgt hulp van Ruby en opeens krijgt hij interesse in haarDie 'relatie' komt zo gemaakt over en hoe zeg je dat...ben even het woord kwijt, maar ik bedoel dat het lijkt alsof de schrijvers die relatie gewoon per se in de serie wilden hebben (omwille van een liefdes-aspect in de serie) en het dan gewoon heel vreemd overkomt op mij.
Ik hoop dat ik haar wat leuker begin te vinden want als het goed is blijft ze nog een tijdje rondhangen
Dat wil niets zeggen dat ze vrouw van...is. Ik mag haar nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Prima te doen
Immers de vrouw van Jared
Jij begrijpt mijquote:
ze komt nog terug, alleen dan wat andersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Goofoyou het volgende:
Net finale van seizoen 4 gezien en gelukkig is Ruby dood. Niks meer te klagen over de actrice dusDacht serieus dat ze er langer in zou zitten.
Ja ik zag het. Ze komt ook nog terug in seizoen 6 en vandaar dus dat ik dacht dat ze er tot die tijd in zatquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
ze komt nog terug, alleen dan wat anders
Persoonlijk vind ik ook dat de serie had moeten stoppen bij Seizoen 5.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:04 schreef Goofoyou het volgende:
Hmm okee, maar ik vraag me ook af of er nog echt wel doelen zijn in de serie, een dominante verhaallijn net zoals die Apocalypse. Zou het jammer vinden als al die afleveringen losse flodders zijn zonder een duidelijk doel. Zou ook jammer zijn van de serie.
Ik denk dat ik wel aan seizoen 6 ga beginnen, maar ik vrees dat deze serie niet mooier kan worden afgesloten dan ze hebben gedaan in seizoen 5 (als deze serie ooit nog wordt geannuleerd)
Ik vind al die trickster afleveringen sowieso geniaal - Dat stukje waar ze CSI imiteren is echt geweldig. Jammer dat we er daar niet meer van hebben gekregen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:53 schreef Jivis het volgende:
Het tijdperk na Kripke heeft wel een van de leukere fillerafleveringen wat mij betreft, die waar Sam en Dean opeens de acteurs zijn.
Want?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:22 schreef larry91 het volgende:
Als ik de trailer zo zie dan zou dit weleens het allerlaatste seizoen kunnen zijn.
Dat einde waar ze in de trailer over spreken, dat zou een prima einde zijn voor Supernatural:quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
Want?
Ze hebben nog rechten voor minimaal 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door larry91 op 07-09-2012 19:39:13 ]
Hoef je niet te kijken door de spoiler hier bovenquote:
Eerlijk gezegd heb ik nu ook een beetje spijt dat ik de trailer heb gezien, maar Misha Collins tweette het dus ik kon mezelf niet stoppenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hoef je niet te kijken door de spoiler hier boven
quote:
Oepsquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef vault_tec het volgende:
bedankt dat je dat hier neer zet zonder spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:19 schreef 67Impala het volgende:
Goed begin inderdaad!Ik vind het wel een leuke twist geven. Dean met de soul van een vampier in zijn arm, om te kunnen ontsnappen en daar voor blijkbaar ook een bepaalde band met hem heeft opgebouwd. Dat zal nog de nodige belevenissen geven, zeker nu de band minder is geworden met Sam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Die heeft het te druk met dat nieuwe pareltje Revolutionquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:49 schreef yavanna het volgende:
Ze zijn wel weer wat van het pad af betreffende o.a. de humor ( verkeerde timing, geen beste teksten ). Oogt als een minder betrokken Kripke.
Hij had het beter bij Supernatural kunnen houden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:42 schreef Pek het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met dat nieuwe pareltje Revolution![]()
Ze hebben een verhaallijn tot seizoen tien uitgestippeld dus nee we zijn er nog niet. De vraag is of Supernatural voor die tijd niet gecanceld word. Het is dat de baas van de CW fan van de show is anders was dat volgens mij ondertussen wel gebeurd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:02 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik vond t een leuke ep...er werd wel een beetje duidelijk gemaakt dat dit echt t laatste seizoen is, vinden jullie niet?? Sam heeft er echt geen zin meer in
Hmja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:42 schreef Pek het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met dat nieuwe pareltje Revolution![]()
Het wapen waarmee Dick (de leider van de Leviathans) verslagen werd had nogal een terugslag met als nadelig gevolg dat Dean en Castiel in het purgatorium terecht kwamen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:01 schreef casper019 het volgende:
net de 1e episdoe gezien maar ben een beetje het verhaal kwijt, waarom en hoe was dean in purgetorium (hoe spel je t?) terecht gekomen??
thx je zegt het en ik zie het gelijk helemaal voor me!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:25 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Het wapen waarmee Dick (de leider van de Leviathans) verslagen werd had nogal een terugslag met als nadelig gevolg dat Dean en Castiel in het purgatorium terecht kwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Inderdaad. Alhoewel Purgatorium bij mij op eenzame hoogte staatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:00 schreef Ugjerke het volgende:
Altijd leuk, die verschillende spellingen van Purgatory.
Sam is inderdaad weer vreselijk dit season,. Zodra de voor hem goed geschreven tekst weg is/ ander camera / editor werk? is zie je hem achteruit gaan, met name zijn gezichtsuitdrukkingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:42 schreef sbientje het volgende:
ik vind er echt niets meer aan, dat gehuilie van Sam de hele tijd, plus zijn hoofd, ik kan er niet meer tegen
Ik vond het wel nice dat ze met een soort van een found-footage een soort van hele film maakte, is weer eens iets andersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:21 schreef whocares86 het volgende:
Na 8 seizoenen heb je die monster van de week afleveringen allemaal wel een keer gezien. Camcorders zijn lame en op hipsters zit ik ook niet te wachten.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef larry91 het volgende:
Seizoen 1 beginnen. De verhaallijn loopt helemaal door. Seizoenen skippen kan noet. Zeker seizoen 2 niet.
Ok thanks, ik ga met seizoen 2 beginnen omdat ik seizoen 1 al heb gezienquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef larry91 het volgende:
Seizoen 1 beginnen. De verhaallijn loopt helemaal door. Seizoenen skippen kan niet. Zeker seizoen 2 niet.
Dat is slim. Zeker omdat de finales van seizoen imho erg goed zijn! Seizoen 1 was idd niet heel super maar de serie groeit echt per seizoen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ok thanks, ik ga met seizoen 2 beginnen omdat ik seizoen 1 al heb gezien
Net de eerste episode gekeken van seizoen 2, had 'm volgens mij al gezien maar damnnnnnnn.... Ik weet dus al wat ik de komende weken ga doen na mijn werk en sportenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dat is slim. Zeker omdat de finales van seizoen imho erg goed zijn! Seizoen 1 was idd niet heel super maar de serie groeit echt per seizoen!
Goodbye social lifequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Net de eerste episode gekeken van seizoen 2, had 'm volgens mij al gezien maar damnnnnnnn.... Ik weet dus al wat ik de komende weken ga doen na mijn werk en sportenMARATHON!
Vond het een van de weinige toffe fillers afgelopen 2 seizoenen. Andere insteek is altijd nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:21 schreef whocares86 het volgende:
Na 8 seizoenen heb je die monster van de week afleveringen allemaal wel een keer gezien. Camcorders zijn lame en op hipsters zit ik ook niet te wachten.
Ik vind het wel tof, maar ach, ik ben fan van die hele serie...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:27 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik de enige die zich dood ergert aan die flashbacks met Sam. Buiten het feit dat ze eindeloos worden uitgemolken en dit hele gezever in 2 minuten verteld had kunnen worden is het kleurenfilter ook echt achterlijk..alsof ik naar Hallmark channel zit te kijken
Sam is ''overgrown'' Dean is een player.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet na al deze seizoenen nog steeds nooit goed wie nou sam en dean is, als ik zo lees
Ik zie het allebei nog wel ergens naartoe werken...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Ze hebben allebei flashbacks met een kleurenfilter..die van Dean is donker/grijs en die van Sam is erg fel en warm. Bewust zo gedaan, maar waar die bij Dean tof is vind ik die van Sam echt lame. Verhaallijntjes waarbij hij een hond oppikt, dat meisje leert kennen, gaat klussen enzo zijn ook gewoon echt lame. Alsof ze de eps op moeten vullen omdat ze maar 30 minuten konden vullen.
Ik ook, ze zullen het niet voor niets zo duidelijk uitlichten....quote:Op donderdag 1 november 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het allebei nog wel ergens naartoe werken...
Inderdaad! Die afleveringen waren echt briljant! Net als die aflevering met die wensput en de suicidale knuffelbeerquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:13 schreef StretchingKoala het volgende:
Mis afleveringen zoals dat ze in die tv-show vastzaten of opeens alleen "acteurs"waren in hun eigen show.
Alsmede de aflevering met de fans van de supernatural boeken....mis wat humor en een grote knipoog de laatste tijd.
Blijf wel trouw kijken hoor, nog steeds vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |