Niet beschikbaar in Nederlandquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:41 schreef Estolan het volgende:
http://comiccon.thewb.com/2012/supernatural-panel/
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik kijk hem gewoon. Je mist niet zo heel veel want ze mogen niks zeggen.
Daar gaat het ook niet omquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef vault_tec het volgende:
je mist echt niks boeiends. just saying.
Prima te doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:02 schreef Goofoyou het volgende:
Ik ben nu bijna bij het einde van seizoen 4, maar ik ben eigenlijk benieuwd wat mensen in dit topic vinden van Genevieve Padalecki als Ruby. Ik vind haar echt zó ontzettend vervelend. Hoe ze praat, hoe ze acteert...echt een hele andere Ruby. Ze komt bij mij niet meer over als zo'n stoere demon maar meer als een lompe aardappelzak ofzo. Maar dat laatste ligt dan aan het acteerwerk.![]()
Ook vind ik het storend dat ze de hele tijd met Sam vrijt. Storend in de zin van dat ik het eigenlijk een beetje plotseling en afgezaagd vind. Dean was in de hel, Sam krijgt hulp van Ruby en opeens krijgt hij interesse in haarDie 'relatie' komt zo gemaakt over en hoe zeg je dat...ben even het woord kwijt, maar ik bedoel dat het lijkt alsof de schrijvers die relatie gewoon per se in de serie wilden hebben (omwille van een liefdes-aspect in de serie) en het dan gewoon heel vreemd overkomt op mij.
Ik hoop dat ik haar wat leuker begin te vinden want als het goed is blijft ze nog een tijdje rondhangen
Dat wil niets zeggen dat ze vrouw van...is. Ik mag haar nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Prima te doen
Immers de vrouw van Jared
Jij begrijpt mijquote:
ze komt nog terug, alleen dan wat andersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Goofoyou het volgende:
Net finale van seizoen 4 gezien en gelukkig is Ruby dood. Niks meer te klagen over de actrice dusDacht serieus dat ze er langer in zou zitten.
Ja ik zag het. Ze komt ook nog terug in seizoen 6 en vandaar dus dat ik dacht dat ze er tot die tijd in zatquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
ze komt nog terug, alleen dan wat anders
Persoonlijk vind ik ook dat de serie had moeten stoppen bij Seizoen 5.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:04 schreef Goofoyou het volgende:
Hmm okee, maar ik vraag me ook af of er nog echt wel doelen zijn in de serie, een dominante verhaallijn net zoals die Apocalypse. Zou het jammer vinden als al die afleveringen losse flodders zijn zonder een duidelijk doel. Zou ook jammer zijn van de serie.
Ik denk dat ik wel aan seizoen 6 ga beginnen, maar ik vrees dat deze serie niet mooier kan worden afgesloten dan ze hebben gedaan in seizoen 5 (als deze serie ooit nog wordt geannuleerd)
Ik vind al die trickster afleveringen sowieso geniaal - Dat stukje waar ze CSI imiteren is echt geweldig. Jammer dat we er daar niet meer van hebben gekregen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:53 schreef Jivis het volgende:
Het tijdperk na Kripke heeft wel een van de leukere fillerafleveringen wat mij betreft, die waar Sam en Dean opeens de acteurs zijn.
Want?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:22 schreef larry91 het volgende:
Als ik de trailer zo zie dan zou dit weleens het allerlaatste seizoen kunnen zijn.
Dat einde waar ze in de trailer over spreken, dat zou een prima einde zijn voor Supernatural:quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
Want?
Ze hebben nog rechten voor minimaal 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door larry91 op 07-09-2012 19:39:13 ]
Hoef je niet te kijken door de spoiler hier bovenquote:
Eerlijk gezegd heb ik nu ook een beetje spijt dat ik de trailer heb gezien, maar Misha Collins tweette het dus ik kon mezelf niet stoppenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hoef je niet te kijken door de spoiler hier boven
quote:
Oepsquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef vault_tec het volgende:
bedankt dat je dat hier neer zet zonder spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:19 schreef 67Impala het volgende:
Goed begin inderdaad!Ik vind het wel een leuke twist geven. Dean met de soul van een vampier in zijn arm, om te kunnen ontsnappen en daar voor blijkbaar ook een bepaalde band met hem heeft opgebouwd. Dat zal nog de nodige belevenissen geven, zeker nu de band minder is geworden met Sam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Die heeft het te druk met dat nieuwe pareltje Revolutionquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:49 schreef yavanna het volgende:
Ze zijn wel weer wat van het pad af betreffende o.a. de humor ( verkeerde timing, geen beste teksten ). Oogt als een minder betrokken Kripke.
Hij had het beter bij Supernatural kunnen houden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:42 schreef Pek het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met dat nieuwe pareltje Revolution![]()
Ze hebben een verhaallijn tot seizoen tien uitgestippeld dus nee we zijn er nog niet. De vraag is of Supernatural voor die tijd niet gecanceld word. Het is dat de baas van de CW fan van de show is anders was dat volgens mij ondertussen wel gebeurd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:02 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik vond t een leuke ep...er werd wel een beetje duidelijk gemaakt dat dit echt t laatste seizoen is, vinden jullie niet?? Sam heeft er echt geen zin meer in
Hmja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:42 schreef Pek het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met dat nieuwe pareltje Revolution![]()
Het wapen waarmee Dick (de leider van de Leviathans) verslagen werd had nogal een terugslag met als nadelig gevolg dat Dean en Castiel in het purgatorium terecht kwamen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:01 schreef casper019 het volgende:
net de 1e episdoe gezien maar ben een beetje het verhaal kwijt, waarom en hoe was dean in purgetorium (hoe spel je t?) terecht gekomen??
thx je zegt het en ik zie het gelijk helemaal voor me!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:25 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Het wapen waarmee Dick (de leider van de Leviathans) verslagen werd had nogal een terugslag met als nadelig gevolg dat Dean en Castiel in het purgatorium terecht kwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Inderdaad. Alhoewel Purgatorium bij mij op eenzame hoogte staatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:00 schreef Ugjerke het volgende:
Altijd leuk, die verschillende spellingen van Purgatory.
Sam is inderdaad weer vreselijk dit season,. Zodra de voor hem goed geschreven tekst weg is/ ander camera / editor werk? is zie je hem achteruit gaan, met name zijn gezichtsuitdrukkingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:42 schreef sbientje het volgende:
ik vind er echt niets meer aan, dat gehuilie van Sam de hele tijd, plus zijn hoofd, ik kan er niet meer tegen
Ik vond het wel nice dat ze met een soort van een found-footage een soort van hele film maakte, is weer eens iets andersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:21 schreef whocares86 het volgende:
Na 8 seizoenen heb je die monster van de week afleveringen allemaal wel een keer gezien. Camcorders zijn lame en op hipsters zit ik ook niet te wachten.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef larry91 het volgende:
Seizoen 1 beginnen. De verhaallijn loopt helemaal door. Seizoenen skippen kan noet. Zeker seizoen 2 niet.
Ok thanks, ik ga met seizoen 2 beginnen omdat ik seizoen 1 al heb gezienquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef larry91 het volgende:
Seizoen 1 beginnen. De verhaallijn loopt helemaal door. Seizoenen skippen kan niet. Zeker seizoen 2 niet.
Dat is slim. Zeker omdat de finales van seizoen imho erg goed zijn! Seizoen 1 was idd niet heel super maar de serie groeit echt per seizoen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ok thanks, ik ga met seizoen 2 beginnen omdat ik seizoen 1 al heb gezien
Net de eerste episode gekeken van seizoen 2, had 'm volgens mij al gezien maar damnnnnnnn.... Ik weet dus al wat ik de komende weken ga doen na mijn werk en sportenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dat is slim. Zeker omdat de finales van seizoen imho erg goed zijn! Seizoen 1 was idd niet heel super maar de serie groeit echt per seizoen!
Goodbye social lifequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:36 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Net de eerste episode gekeken van seizoen 2, had 'm volgens mij al gezien maar damnnnnnnn.... Ik weet dus al wat ik de komende weken ga doen na mijn werk en sportenMARATHON!
Vond het een van de weinige toffe fillers afgelopen 2 seizoenen. Andere insteek is altijd nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:21 schreef whocares86 het volgende:
Na 8 seizoenen heb je die monster van de week afleveringen allemaal wel een keer gezien. Camcorders zijn lame en op hipsters zit ik ook niet te wachten.
Ik vind het wel tof, maar ach, ik ben fan van die hele serie...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:27 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik de enige die zich dood ergert aan die flashbacks met Sam. Buiten het feit dat ze eindeloos worden uitgemolken en dit hele gezever in 2 minuten verteld had kunnen worden is het kleurenfilter ook echt achterlijk..alsof ik naar Hallmark channel zit te kijken
Sam is ''overgrown'' Dean is een player.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet na al deze seizoenen nog steeds nooit goed wie nou sam en dean is, als ik zo lees
Ik zie het allebei nog wel ergens naartoe werken...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Ze hebben allebei flashbacks met een kleurenfilter..die van Dean is donker/grijs en die van Sam is erg fel en warm. Bewust zo gedaan, maar waar die bij Dean tof is vind ik die van Sam echt lame. Verhaallijntjes waarbij hij een hond oppikt, dat meisje leert kennen, gaat klussen enzo zijn ook gewoon echt lame. Alsof ze de eps op moeten vullen omdat ze maar 30 minuten konden vullen.
Ik ook, ze zullen het niet voor niets zo duidelijk uitlichten....quote:Op donderdag 1 november 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het allebei nog wel ergens naartoe werken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |