abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111612150
Nieuwe Serie van J.J abrams Revolution

About the Show
Our entire way of life depends on electricity. So what would happen if it just stopped working? Well, one day, like a switch turned off, the world is suddenly thrust back into the dark ages. Planes fall from the sky, hospitals shut down, and communication is impossible. And without any modern technology, who can tell us why?

Now, 15 years later, life is back to what it once was long before the industrial revolution: families living in quiet cul-de-sacs, and when the sun goes down, the lanterns and candles are lit. Life is slower and sweeter. Or is it?

On the fringes of small farming communities, danger lurks. And a young woman's life is dramatically changed when a local militia arrives and kills her father, who mysteriously - and unbeknownst to her - had something to do with the blackout. This brutal encounter sets her and two unlikely companions off on a daring coming-of-age journey to find answers about the past in the hopes of reclaiming the future.

From director Jon Favreau ("Iron Man," "Iron Man 2") and the fertile imaginations of J.J. Abrams and Eric Kripke ("Supernatural"), comes a surprising "what if" action-adventure series, where an unlikely hero will lead the world out of the dark. Literally.

http://www.nbc.com/revolution/

Zal mij benieuwen!
De enige echte.
pi_111612216
Ziehier een trailer van 4 minuutjes

De enige echte.
  Boks-Chick woensdag 16 mei 2012 @ 08:09:04 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111612526
De basis van het verhaal klinkt interessant, de trailer ziet er op zich tof uit, alleen wat me mateloos irriteert is dat de mensen zo enorm goed verzorgd er bij lopen. En dan heb ik het niet over schoon, want dat zal prima, maar moderne nette haircuts, alles gladjes en smooth... nee. Dat is too much en tast de geloofwaardigheid van het verhaal voor mij aan.

maar goed, ik ga het wel bekijken, hopelijk is het allemaal sterk genoeg dat ik het niet als hinderlijk ga ervaren :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
  woensdag 16 mei 2012 @ 08:15:28 #4
236046 NotYou
tigerblood
pi_111612592
Het eerste wat ik zou doen in geval van het einde van de moderne/huidige beschaving is inderdaad alle kappers/haarstylisten ombrengen en alles wat is opgeschreven/vastgelegd over hun vakgebied verbranden. ^O^ :D

En ontharen dat kan echt niet hoor zonder een scheerapparaat/epilator. :N Het is ook niet iets wat beschavingen al onnoemelijk lang doen met behulp van meer traditionele technieken. :{ :')
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 16 mei 2012 @ 08:20:25 #5
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_111612646
Kan wel weer wat worden, we zullen het zien.

Hopen dat het niet zo'n drol als Alcatraz, Falling Skies of Terra Nova gaat worden.
Ik ga naar huis.
  Boks-Chick woensdag 16 mei 2012 @ 08:25:47 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111612711
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 08:15 schreef NotYou het volgende:
Het eerste wat ik zou doen in geval van het einde van de moderne/huidige beschaving is inderdaad alle kappers/haarstylisten ombrengen en alles wat is opgeschreven/vastgelegd over hun vakgebied verbranden. ^O^ :D

En ontharen dat kan echt niet hoor zonder een scheerapparaat/epilator. :N Het is ook niet iets wat beschavingen al onnoemelijk lang doen met behulp van meer traditionele technieken. :{ :')
ja duh, maar gefohnt haar dat met gefabriceerde shampoo is gewassen (anders krijg je het namelijk niet zo zoals je in de trailer ziet ;)) kan niet meer zonder electriciteit, daarbij scheerde men zich vroeger wel, maar dat werd never nooit zo smooth bij alles en iedereen zoals in deze trailer :*
En dat weet je zelf ook wel ;).
lolwut
pi_111612989
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 08:20 schreef nietzman het volgende:
Kan wel weer wat worden, we zullen het zien.

Hopen dat het niet zo'n drol als Alcatraz, Falling Skies of Terra Nova gaat worden.
daar ben ik dus ook bang voor....
De enige echte.
pi_112157347
Volgens de NBC website begint deze serie in de fall van 2012.....wat houd dat ongeveer in qua data?
De enige echte.
pi_112157453
Is het een langse serie van minimaal 22 afleveringen of zo'n halfserie van maar 12 afleveringen?

als het maar niet weer een Flashforward, Terra Nova, V, of Alcatraz is, want die zuigen allemaal met epische proporties.

JJ Abrams weet er meestal wel wat van te maken, zie Lost en Fringe.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_112190263
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Is het een langse serie van minimaal 22 afleveringen of zo'n halfserie van maar 12 afleveringen?

als het maar niet weer een Flashforward, Terra Nova, V, of Alcatraz is, want die zuigen allemaal met epische proporties.

JJ Abrams weet er meestal wel wat van te maken, zie Lost en Fringe.
12 afleveringen zijn het nooit op network television (wel op cable). Een serie begint eigenlijk altijd met 13 afleveringen mogelijk met een optie van 9 meer. Weet niet of Revolution een 13 episode order of een 22 episode order heeft gekregen.

Flashforward, Terra Nova, V en Alcatraz hadden ook allemaal veel minder buzz dan deze serie. Daarnaast is Abrams natuurlijk niet veel betrokken geweest bij de productie van Lost en Fringe en zal dat hoogstwaarschijnlijk ook hier niet zijn. Kripke is de man die het zal moeten doen en daar maak ik me weinig zorgen om.
pi_112205679
Abrams én Kripke.! Deze komt zeker op het lijstje!
pi_115888837
Sorry Breuls, had deze niet gezien. 17 September airdate, dat is bijna. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_116435645
BUMP, aangezien er een pre-air is van de pilot. Ik vond hem erg sterk..heeft genoeg potentie, maar dat gevoel heb ik vaker gehad de afgelopen jaren waarna series als een kaartenhuis in elkaar stortten (Flash Forward etc).
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116436685
Hadden ze die superverlichting van de vliegtuigen die in tegenstelling tot alle andere lampen/leds wel blijft werken (ongetwijfeld omdat het er cool/indrukwekkend uitziet) niet gewoon overal kunnen gebruiken? _O_

Gezien tot aan de intro nu maar ik vrees dat dit een The Event 2.0 gaat worden. :')
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 5 september 2012 @ 22:53:47 #15
19242 yavanna
Results may vary.
pi_116441652
Ik had er meer van verwacht gezien Eric Kripke, maar het oogt helaas meer als een J.J. Abrams serie. Het is nog niet zo afgrijselijk slecht als Flash Foward, the Event, Terra Nova enz dus wellicht is er nog hoop. :{ ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_116442597
Inmiddels heel de episode gezien en mijn verwachting ietwat bijgesteld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens: Gustavo _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_116452894
Opzich kon de pilot me wel boeien, ben bang dat het na volgende week vrijwel over is.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  donderdag 6 september 2012 @ 23:25:52 #18
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_116484224
Leuke pilot :)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_116568725
Ja deze serie staat ook op mijn lijstje.

18 september toch?
  woensdag 19 september 2012 @ 10:09:15 #20
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_116970752
gister gezien.

hopelijk was het budget heel erg laag van de pilot. de trailer ziet er namelijk zo fukking vet uit. en de pilot zuigt redelijk hard.

er gebeurd ook teveel. oom gaat dood. jongen wordt ontvoerd. ze gaan opzoek naar de broer van de oom. jongen ontsnapt. meisje wordt gered door de boogschutter. jongen wordt weer opgepakt. 2 minuten later staat het groepje in chicago. de eerste de beste die ze aanspreken is dus de broer van de dode oom. boogschutter naait de groep (iets wat je totaaaaaal niet zag aankomen :') ). dronken oom is stiekem een ninja. boogschutter is toch wel een beetje verliefd op het meisje.

en het gaarste cheesy einde ooit. dronken oom en de grote boze leider werkte vroeger samen en zijn nu uiteraard aartsrivalen.

en stiekem is er toch wel stroom :')

ik ga het volgende week toch wel kijken maar hopelijk gaan ze niet verder met deze kleuter school vertoning.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_116971028
Oom? Het is haar vader hoor die dood wordt gemaakt. Ze gaan juist op zoek naar haar oom :D

Ik vind het wel wat tot nu toe, maar nog veel vragen. Had wel wat meer uitgelegd mogen worden, waarom opeens alles uitvalt. Maar goed dat zullen we nog wel in de loop van de serie uitgelegd krijgen :P

En die oom is zo goed in vechten omdat hij in het leger heeft gezeten. En die leider is een oude vriend van die oom, met wie hij op pad was toen alles uitviel. Ze zijn toen terug gegaan naar de basis van het leger.

En ja dat er toch stroom is, dat is juist het leuke toch? Je bent nu benieuwd waar dat stroom vandaan komt ;)

Heb jij wel goed gekeken? :D
  woensdag 19 september 2012 @ 10:27:24 #22
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_116971259
inderdaad haar vader ja. typte te snel. :)

maar gewoon het verschil tussen de trailer en pilot vind ik zo enorm verschillen.
pi_116971369
ik heb de trailer niet gezien :P Doe ik nooit eigenlijk, meestal valt de serie dan tegen :)
  woensdag 19 september 2012 @ 10:32:52 #24
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_116971437
dat blijkt ja. :') maar toch check de trailer :)

http://www.dumpert.nl/mediabase/2133981/ec4bd628/revolution.html
pi_116971611
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:32 schreef _GdR_ het volgende:
dat blijkt ja. :') maar toch check de trailer :)

http://www.dumpert.nl/mediabase/2133981/ec4bd628/revolution.html
dat doen ze toch altijd, de spannendste stukken eruit halen ;)

Ben erg benieuwd naar de tweede aflevering :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')