SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
ja duh, maar gefohnt haar dat met gefabriceerde shampoo is gewassen (anders krijg je het namelijk niet zo zoals je in de trailer zietquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:15 schreef NotYou het volgende:
Het eerste wat ik zou doen in geval van het einde van de moderne/huidige beschaving is inderdaad alle kappers/haarstylisten ombrengen en alles wat is opgeschreven/vastgelegd over hun vakgebied verbranden.![]()
![]()
En ontharen dat kan echt niet hoor zonder een scheerapparaat/epilator.Het is ook niet iets wat beschavingen al onnoemelijk lang doen met behulp van meer traditionele technieken.
![]()
daar ben ik dus ook bang voor....quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:20 schreef nietzman het volgende:
Kan wel weer wat worden, we zullen het zien.
Hopen dat het niet zo'n drol als Alcatraz, Falling Skies of Terra Nova gaat worden.
12 afleveringen zijn het nooit op network television (wel op cable). Een serie begint eigenlijk altijd met 13 afleveringen mogelijk met een optie van 9 meer. Weet niet of Revolution een 13 episode order of een 22 episode order heeft gekregen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Is het een langse serie van minimaal 22 afleveringen of zo'n halfserie van maar 12 afleveringen?
als het maar niet weer een Flashforward, Terra Nova, V, of Alcatraz is, want die zuigen allemaal met epische proporties.
JJ Abrams weet er meestal wel wat van te maken, zie Lost en Fringe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens: Gustavo
Je suis Charlie Sheen
dat doen ze toch altijd, de spannendste stukken eruit halenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:32 schreef _GdR_ het volgende:
dat blijkt ja.maar toch check de trailer
http://www.dumpert.nl/mediabase/2133981/ec4bd628/revolution.html
Dat viel mij ook al op, ja. Beetje jammer natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:39 schreef _GdR_ het volgende:
heb m net nog eens bekeken. het is gewoon de pilot. ALLES wat er gebeurd zit in de trailer
alleen dan in 4 minuten
Ben heel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen van falling skies. Moet zeggen dat de serie steeds beter wordt. Terra Nova vond ik persoonlijk ook erg goed, jammer van de cancelquote:Op donderdag 20 september 2012 15:34 schreef dimmak het volgende:
Pilot viel tegen, maar ik denk wel dat ik hem blijf volgen. Ik heb tenslotte ook Falling Skies en Terra Nova allemaal afgekeken.
Hopelijk niet. Dan heb je én een heel slecht verhaal én dan gaat het tergend langzaam. Al gok ik dat het daar toch wel op uit zal lopen: rekken, twists en turns.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:40 schreef karton2 het volgende:
Pilot was best oke.
Setting is leuk alleen de pilot nogal gehaast. Op één dag gaat iemand dood, reizen ze naar de grote stad, ontmoeting met kerel in bar, gevecht, toch ineens werkende computers?
Hopelijk gaan de echte afleveringen trager.
Als deze serie niet na season 1 gecanceld wordt vreet ik m'n schoenen op. De kijkcijfers (11 miljoen bij de pilot) zullen denk ik compleet instorten bij de komende afleveringen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:12 schreef Paul99 het volgende:
Pilot ook gezien en ik krijg echt een Flash Forward / The Event gevoel bij deze serie.
Standaard en voorspelbare pilot waarin tevens ook nog eens veel te veel gebeurt. Hoop dat er een beetje spanning komt de komende afleveringen anders ben ik er weer snel klaar mee...
Wat kreeg de pilot dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:30 schreef _GdR_ het volgende:
de aflevering van gister krijgt een 8.6 op imdb. zou het dan toch goed komen?
vond de trailer gruwelijk. maar de pilot viel me enorm tegen. hopelijk wordt het beter want het concept bevalt me welquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh oke. Ik vond de pilot al heel goed, dus ben erg benieuwd naar de 2e ep dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |