SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
ja duh, maar gefohnt haar dat met gefabriceerde shampoo is gewassen (anders krijg je het namelijk niet zo zoals je in de trailer zietquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:15 schreef NotYou het volgende:
Het eerste wat ik zou doen in geval van het einde van de moderne/huidige beschaving is inderdaad alle kappers/haarstylisten ombrengen en alles wat is opgeschreven/vastgelegd over hun vakgebied verbranden.![]()
![]()
En ontharen dat kan echt niet hoor zonder een scheerapparaat/epilator.Het is ook niet iets wat beschavingen al onnoemelijk lang doen met behulp van meer traditionele technieken.
![]()
daar ben ik dus ook bang voor....quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:20 schreef nietzman het volgende:
Kan wel weer wat worden, we zullen het zien.
Hopen dat het niet zo'n drol als Alcatraz, Falling Skies of Terra Nova gaat worden.
12 afleveringen zijn het nooit op network television (wel op cable). Een serie begint eigenlijk altijd met 13 afleveringen mogelijk met een optie van 9 meer. Weet niet of Revolution een 13 episode order of een 22 episode order heeft gekregen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Is het een langse serie van minimaal 22 afleveringen of zo'n halfserie van maar 12 afleveringen?
als het maar niet weer een Flashforward, Terra Nova, V, of Alcatraz is, want die zuigen allemaal met epische proporties.
JJ Abrams weet er meestal wel wat van te maken, zie Lost en Fringe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens: Gustavo
Je suis Charlie Sheen
dat doen ze toch altijd, de spannendste stukken eruit halenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:32 schreef _GdR_ het volgende:
dat blijkt ja.maar toch check de trailer
http://www.dumpert.nl/mediabase/2133981/ec4bd628/revolution.html
Dat viel mij ook al op, ja. Beetje jammer natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:39 schreef _GdR_ het volgende:
heb m net nog eens bekeken. het is gewoon de pilot. ALLES wat er gebeurd zit in de trailer
alleen dan in 4 minuten
Ben heel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen van falling skies. Moet zeggen dat de serie steeds beter wordt. Terra Nova vond ik persoonlijk ook erg goed, jammer van de cancelquote:Op donderdag 20 september 2012 15:34 schreef dimmak het volgende:
Pilot viel tegen, maar ik denk wel dat ik hem blijf volgen. Ik heb tenslotte ook Falling Skies en Terra Nova allemaal afgekeken.
Hopelijk niet. Dan heb je én een heel slecht verhaal én dan gaat het tergend langzaam. Al gok ik dat het daar toch wel op uit zal lopen: rekken, twists en turns.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:40 schreef karton2 het volgende:
Pilot was best oke.
Setting is leuk alleen de pilot nogal gehaast. Op één dag gaat iemand dood, reizen ze naar de grote stad, ontmoeting met kerel in bar, gevecht, toch ineens werkende computers?
Hopelijk gaan de echte afleveringen trager.
Als deze serie niet na season 1 gecanceld wordt vreet ik m'n schoenen op. De kijkcijfers (11 miljoen bij de pilot) zullen denk ik compleet instorten bij de komende afleveringen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:12 schreef Paul99 het volgende:
Pilot ook gezien en ik krijg echt een Flash Forward / The Event gevoel bij deze serie.
Standaard en voorspelbare pilot waarin tevens ook nog eens veel te veel gebeurt. Hoop dat er een beetje spanning komt de komende afleveringen anders ben ik er weer snel klaar mee...
Wat kreeg de pilot dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:30 schreef _GdR_ het volgende:
de aflevering van gister krijgt een 8.6 op imdb. zou het dan toch goed komen?
vond de trailer gruwelijk. maar de pilot viel me enorm tegen. hopelijk wordt het beter want het concept bevalt me welquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh oke. Ik vond de pilot al heel goed, dus ben erg benieuwd naar de 2e ep dan.
http://www.bierdopje.com/shows/revolution-2012quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:53 schreef dimmak het volgende:
Één van de weinige series waarbij ik wel kan wachten op NL ondertiteling.Dus ik kijk hem donderdag pas.
"ja want IK heb hem gezien dus het zijn geen spoilers meer."quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het zijn geen spoilers als het uitgezonden is
Wachten op subsquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
joh dat je het helemaal volgens de regeltjes doet vind ik prima. maar is het nou zo moeilijk om even rekening te houden met mensen die gewoon moeten werken en/of op de ondertiteling te wachten?
Is toch maar een kleine moeite om er even een spoiler omheen te zetten.
nee johquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:39 schreef Abed het volgende:
[..]
Wachten op subs![]()
Gewoon niet in dit topic komen voordat je de nieuwe aflevering gezien hebt is het beste advies.
Gewoon dit topic niet openen...hoe moeilijk kan het zijn man?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
joh dat je het helemaal volgens de regeltjes doet vind ik prima. maar is het nou zo moeilijk om even rekening te houden met mensen die gewoon moeten werken en/of op de ondertiteling te wachten?
Het gaat erom dat de aflevering uitgezonden is. het maakt niet uit hoeveel mensen de aflevering daadwerkelijk gezien hebben. Hij is uitgezonden en staat online. Je moet niet naar het individu kijken, maar naar het totaalplaatjequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:21 schreef _GdR_ het volgende:
sorry hoor ben niet zo bekend met usa topics. maar de episode is gister nacht uitgezonden en iedereen heeft het hier al gezien?
nja ik lees het topic morgen wel dan
En daarbij, ik heb de aflevering ook nog niet gezien....dus als ik een spoiler tegenkom is het mijn eigen schuldquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:21 schreef _GdR_ het volgende:
sorry hoor ben niet zo bekend met usa topics. maar de episode is gister nacht uitgezonden en iedereen heeft het hier al gezien?
nja ik lees het topic morgen wel dan
Als de serie in de USA uitgezonden is, dan mag iedereen spoilers over die betreffende aflevering neerzetten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh oke. Ik vond de pilot al heel goed, dus ben erg benieuwd naar de 2e ep dan.
Bevat Revolution niet zoveel clichés dat spoileren de facto onmogelijk is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het zijn geen spoilers als het uitgezonden is
Jawel. Dexter is mijn favoriete serie. Maar als het om series gaat neem ik jou niet zo serieus als je het niet erg vindt. Je zat ook Homeland wekelijks af te zeiken en dat is gewoon een kwaliteitsserie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk je nooit kwaliteitsseries als Boardwalk Empire, Dexter en The Sopranos ofzo?
Nu vind ik Homeland een butt-serie, maar ik begrijp wel dat mensen er naar kijken én dat het in ieder geval hogere kwaliteit is dan Revolution. Maar Revolution is zo extreem slecht geacteerd, zo extreem vol clichés dat ik me bijna niet kan voorstellen dat mensen serieus structureel van Revolution genieten - of ze moeten nog nooit Amerikaanse series gezien hebben. Heb je trouwens nooit Hunger Games gezien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel. Dexter is mijn favoriete serie. Maar als het om series gaat neem ik jou niet zo serieus als je het niet erg vindt. Je zat ook Homeland wekelijks af te zeiken en dat is gewoon een kwaliteitsserie.
Of de helft van de mensen die de pilot gezien hebben is afgehaakt, en dan blijven alleen de hardcore fans over die het automatische een betere serie vinden, waardoor het cijfer van episode 2 hoger is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:30 schreef _GdR_ het volgende:
de aflevering van gister krijgt een 8.6 op imdb. zou het dan toch goed komen?
En die conclusies trek je al na slechts de Pilot gezien te hebben? Dat is wel erg snel. Geef de serie eens de kans joh en kom over 5 afleveringen weer terug.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu vind ik Homeland een butt-serie, maar ik begrijp wel dat mensen er naar kijken én dat het in ieder geval hogere kwaliteit is dan Revolution. Maar Revolution is zo extreem slecht geacteerd, zo extreem vol clichés dat ik me bijna niet kan voorstellen dat mensen serieus structureel van Revolution genieten - of ze moeten nog nooit Amerikaanse series gezien hebben. Heb je trouwens nooit Hunger Games gezien?
De pilot moet op zijn minst je aan het twijfelen brengen of je door wilt kijken (of beter nog dat je sowieso door wilt kijken), en niet al direct het antwoord geven dat het een enorme baggerserie is. Anders ga je namelijk kijken naar een serie die je volop irriteert (en je kijkt toch voor je plezier) en echte kut-series worden vaak al na season 1 gecanceld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En die conclusies trek je al na slechts de Pilot gezien te hebben? Dat is wel erg snel. Geef de serie eens de kans joh en kom over 5 afleveringen weer terug.
Hunger Games moet ik nog steeds een keer kijken, waarom?
Dat jij het niet leuk vindt kan natuurlijk, maar jij brengt je mening dat het een baggerserie is als een feit. Er zijn in dit topic blijkbaar genoeg mensen die het wel leuk vinden en ook in de USA is de serie goed ontvangen. Jij wilt je mening een beetje doordrukken door op iedereen te reageren die iets positiefs over deze serie zegt en dat vind ik een beetje jammer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef pberends het volgende:
[..]
De pilot moet op zijn minst je aan het twijfelen brengen of je door wilt kijken (of beter nog dat je sowieso door wilt kijken), en niet al direct het antwoord geven dat het een enorme baggerserie is. Anders ga je namelijk kijken naar een serie die je volop irriteert (en je kijkt toch voor je plezier) en echte kut-series worden vaak al na season 1 gecanceld.
Als je Revolution prettig vind, moet je Hunger Games maar kijken, dat lijkt er een beetje op. Alleen 100 keer kwalitatief beter (hoewel de film niet bijster origineel is).
Het boek vond ik iig geweldig. In een paar dagen uitgelezenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:22 schreef Pvoesss het volgende:
The hunger games wat een bagger, zeker als je het boek hebt gelezen
Ik zeg ook niet dat de Hunger Games top is, maar wel 100 keer beter dan Revolution, maar dat is niet moeilijk. Of vind je Revolution wel beter dan de Hunger Games?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:22 schreef Pvoesss het volgende:
The hunger games wat een bagger, zeker als je het boek hebt gelezen
Wat heeft de Hunger Games met dit topic te maken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de Hunger Games top is, maar wel 100 keer beter dan Revolution, maar dat is niet moeilijk. Of vind je Revolution wel beter dan de Hunger Games?
Met de serie ben ik al afgehaakt, maar het topic nog niet. Ik ben benieuwd naar de ingestorte kijkcijfers en hoe andere kijkers Revolution gaan dissenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:21 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat heeft de Hunger Games met dit topic te maken?![]()
Revolution is geen The Wire nee, maar dat beweert ook niemand. Dus geef het nog een paar afleveringen de kans of haak gewoon af.
Dat had ik ook wel bij Terra Nova destijds ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Met de serie ben ik al afgehaakt, maar het topic nog niet. Ik ben benieuwd naar de ingestorte kijkcijfers en hoe andere kijkers Revolution gaan dissen.
Ik met Failing Skies, het was elke week weer genieten van alle reacties.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel bij Terra Nova destijds ja.
Ik heb het inmiddels ook gekeken, en moet zeggen dat ik het wel vond meevallen. Volgens mij is het toch anders wanneer je het in één keer door kijkt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik met Failing Skies, het was elke week weer genieten van alle reacties.
Tja, je moet toch maar ergens je pleziertje uithalen..quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Met de serie ben ik al afgehaakt, maar het topic nog niet. Ik ben benieuwd naar de ingestorte kijkcijfers en hoe andere kijkers Revolution gaan dissen.
Nope, meestal 1 of 2 dagen later dan airtime is de Nederlandse sub er..quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
http://www.bierdopje.com/shows/revolution-2012
eind van de middag/vanavond staat ie er waarschijnlijk wel hoor. en anders zijn er nog altijd engelse subs
Die computer (en die taser van die Randall) die moet toch op de een of andere manier op batterijen werken? Maar als batterijen en accu's werken, dan zouden de auto's toch niet stil vallen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef kurk_droog het volgende:
Maar in 15 jaar kan niemand even een motor laten draaien?![]()
Ik zit te wachten op een aflevering waarbij er gewoon bliksem is en dergelijke
Nou ja, het lijkt erop alsof er een soort van sateliet in de lucht hangt ofzo die op de een of andere manier het gehele electrische signaal blokkeert en dat de hangers een straling uitzenden die het op zeer beperkte afstand wel mogelijk maakt om dit signaal teniet te doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:03 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die computer (en die taser van die Randall) die moet toch op de een of andere manier op batterijen werken? Maar als batterijen en accu's werken, dan zouden de auto's toch niet stil vallen?
Ik snap het niet helemaal
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit te wachten op een aflevering waarbij er gewoon bliksem is en dergelijke
quote:by BadlandZ 1 day ago (Mon Sep 24 2012 02:36:09)
The entire problem with this show was the first few minutes. It's fairly common to create a fake world with it's own rules and inventions. It's absolutely idiotic to say that "this world, 15 years in the future" would be completely far removed from the laws of science that exist today.
It's the explanation of "why" things are that way that is impossible to believe.
Springs work, screws work, hinges, doors, latches work, and they still have fire. But engines don't even work? Where's this magic line? Wood burns, but gas won't work in an engine. So, there is fire, it generates heat? But not work, steam engines? But wait, they have made a alcohol distillery! Would a bicycle still work? And if so, why wouldn't it be able to generate mechanical power?
If this was some "remote planet" where they hadn't discovered how those things work, maybe the story would work. But THIS starts out by assuming that things just stopped working, and "the rules of physics went wrong." But in such radically illogical ways, it's ridicules.
I'm sorry, but if you started this show with "EVERYONE ON THE PLANET has COMPLETELY FORGOT just SELECTIVE parts of inventions of man kind, and no one can remember how to read" I'd have believed it more.
quote:by BadlandZ 1 day ago (Mon Sep 24 2012 07:02:51)
"It's simple. Electricity stopped" ??!?!?!
So, the transport of ions through cell membranes stops then also. "Electricity" isn't a magical thing, it's directly related to mechanical energy, force, etc. Uhm, did you see the show?
"Not even car engines, or jet turbines, hell even batteries. All of it, gone forever." That's exactly what the school teacher (google guy) said right after the first commercial break.
Electricity is the moving of electrons in a predictable way. So, suddenly there was no electricity because those "physics went insane" (said the google guy). But if that's true, there would be no Krebs cycle, no human life. They have invented a line of fantasy, where engines stopped. They said it, not me. And everyone who took very basic chemistry or physics knows how crazy this is.
If you can't move an electron, human life wouldn't be possible.
Also, you did see the end, right? With someone using a computer? They got the computer to work, but a car engine won't run? OK... it was problematic from the beginning to the very end. Unless they drop in the "magic" or whatever that makes it happen in the first episode or two, I'm sticking with my opinion, they will lose viewers FAST (if not, it makes me sad for how poor the educational system is today to get people to watch this insanity they are trying to explain with science, rather than just making it "magic").
Then again, I guess you will believe I should "stop watching it" because you don't like my views on what I saw in it? So if You believe that could be true, I guess this all makes sense to you...
quote:"Revolution" has it all. Bad writing. Bad acting. Bad premise. The trifecta. Which probably means that, in the grand tradition of groundbreaking TV shows like "According To Jim', NBC is prepared to keep this turkey going for 7 or 8 years until it finds it footing.
Giancarlo Esposition is better than this.To paraphrase Lloyd Bentsen, " I knew Gus Fring. Gus Fring was a friend of mine. And you, my friend, are no Gus Fring". Never saw Mr. Esposito in a bad project before, but I guess there's always a first time.
This hodgepodge of "The Postman" and "Life After People" looks dead on arrival. And speaking of "dead on arrival", AMC's little zombie show seems to have a way to make this post-apocalyptic stuff a whole lot more palatable. Just add writers and some committed actors and you got yourself a winner. It CAN be done. But "Revolution" ain't doin' it.
Lost en ook V.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
Die moeder van Charlie kwam me trouwens heel bekend voor. Speelde ze ook niet in Lost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |