http://www.bierdopje.com/shows/revolution-2012quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:53 schreef dimmak het volgende:
Één van de weinige series waarbij ik wel kan wachten op NL ondertiteling.Dus ik kijk hem donderdag pas.
"ja want IK heb hem gezien dus het zijn geen spoilers meer."quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het zijn geen spoilers als het uitgezonden is
Wachten op subsquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
joh dat je het helemaal volgens de regeltjes doet vind ik prima. maar is het nou zo moeilijk om even rekening te houden met mensen die gewoon moeten werken en/of op de ondertiteling te wachten?
Is toch maar een kleine moeite om er even een spoiler omheen te zetten.
nee johquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:39 schreef Abed het volgende:
[..]
Wachten op subs![]()
Gewoon niet in dit topic komen voordat je de nieuwe aflevering gezien hebt is het beste advies.
Gewoon dit topic niet openen...hoe moeilijk kan het zijn man?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
joh dat je het helemaal volgens de regeltjes doet vind ik prima. maar is het nou zo moeilijk om even rekening te houden met mensen die gewoon moeten werken en/of op de ondertiteling te wachten?
Het gaat erom dat de aflevering uitgezonden is. het maakt niet uit hoeveel mensen de aflevering daadwerkelijk gezien hebben. Hij is uitgezonden en staat online. Je moet niet naar het individu kijken, maar naar het totaalplaatjequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:21 schreef _GdR_ het volgende:
sorry hoor ben niet zo bekend met usa topics. maar de episode is gister nacht uitgezonden en iedereen heeft het hier al gezien?
nja ik lees het topic morgen wel dan
En daarbij, ik heb de aflevering ook nog niet gezien....dus als ik een spoiler tegenkom is het mijn eigen schuldquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:21 schreef _GdR_ het volgende:
sorry hoor ben niet zo bekend met usa topics. maar de episode is gister nacht uitgezonden en iedereen heeft het hier al gezien?
nja ik lees het topic morgen wel dan
Als de serie in de USA uitgezonden is, dan mag iedereen spoilers over die betreffende aflevering neerzetten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh oke. Ik vond de pilot al heel goed, dus ben erg benieuwd naar de 2e ep dan.
Bevat Revolution niet zoveel clichés dat spoileren de facto onmogelijk is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het zijn geen spoilers als het uitgezonden is
Jawel. Dexter is mijn favoriete serie. Maar als het om series gaat neem ik jou niet zo serieus als je het niet erg vindt. Je zat ook Homeland wekelijks af te zeiken en dat is gewoon een kwaliteitsserie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk je nooit kwaliteitsseries als Boardwalk Empire, Dexter en The Sopranos ofzo?
Nu vind ik Homeland een butt-serie, maar ik begrijp wel dat mensen er naar kijken én dat het in ieder geval hogere kwaliteit is dan Revolution. Maar Revolution is zo extreem slecht geacteerd, zo extreem vol clichés dat ik me bijna niet kan voorstellen dat mensen serieus structureel van Revolution genieten - of ze moeten nog nooit Amerikaanse series gezien hebben. Heb je trouwens nooit Hunger Games gezien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel. Dexter is mijn favoriete serie. Maar als het om series gaat neem ik jou niet zo serieus als je het niet erg vindt. Je zat ook Homeland wekelijks af te zeiken en dat is gewoon een kwaliteitsserie.
Of de helft van de mensen die de pilot gezien hebben is afgehaakt, en dan blijven alleen de hardcore fans over die het automatische een betere serie vinden, waardoor het cijfer van episode 2 hoger is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:30 schreef _GdR_ het volgende:
de aflevering van gister krijgt een 8.6 op imdb. zou het dan toch goed komen?
En die conclusies trek je al na slechts de Pilot gezien te hebben? Dat is wel erg snel. Geef de serie eens de kans joh en kom over 5 afleveringen weer terug.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu vind ik Homeland een butt-serie, maar ik begrijp wel dat mensen er naar kijken én dat het in ieder geval hogere kwaliteit is dan Revolution. Maar Revolution is zo extreem slecht geacteerd, zo extreem vol clichés dat ik me bijna niet kan voorstellen dat mensen serieus structureel van Revolution genieten - of ze moeten nog nooit Amerikaanse series gezien hebben. Heb je trouwens nooit Hunger Games gezien?
De pilot moet op zijn minst je aan het twijfelen brengen of je door wilt kijken (of beter nog dat je sowieso door wilt kijken), en niet al direct het antwoord geven dat het een enorme baggerserie is. Anders ga je namelijk kijken naar een serie die je volop irriteert (en je kijkt toch voor je plezier) en echte kut-series worden vaak al na season 1 gecanceld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En die conclusies trek je al na slechts de Pilot gezien te hebben? Dat is wel erg snel. Geef de serie eens de kans joh en kom over 5 afleveringen weer terug.
Hunger Games moet ik nog steeds een keer kijken, waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |