abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2012 @ 12:04:41 #51
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_117228361
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 11:53 schreef dimmak het volgende:
Één van de weinige series waarbij ik wel kan wachten op NL ondertiteling. :D Dus ik kijk hem donderdag pas.
http://www.bierdopje.com/shows/revolution-2012

eind van de middag/vanavond staat ie er waarschijnlijk wel hoor. en anders zijn er nog altijd engelse subs :)
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_117228710
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 11:36 schreef _GdR_ het volgende:
spoilers bitte }:|
Het zijn geen spoilers als het uitgezonden is :W
  dinsdag 25 september 2012 @ 12:18:57 #53
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_117228764
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

"ja want IK heb hem gezien dus het zijn geen spoilers meer."

:')
pi_117228807
Wat is nu het probleem? Het is het USA topic ik doe precies zoals de regels zijn niet spoileren wat nog niet op tv is geweest
  dinsdag 25 september 2012 @ 12:23:04 #55
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_117228880
joh dat je het helemaal volgens de regeltjes doet vind ik prima. maar is het nou zo moeilijk om even rekening te houden met mensen die gewoon moeten werken en/of op de ondertiteling te wachten?

Is toch maar een kleine moeite om er even een spoiler omheen te zetten.
pi_117229180
Dat vind ik een grote moeite ja.
Want zo loop je het risico dat ik of iemand anders denkt dat het over deze aflevering gaat en het een grote spoiler is.
Ik heb geen glazenbol dat ik vantevoren weet wat ik ga lezen in de tags. :D

De topics zijn er om na te praten over afleveringen om toe te leven naar een volgende.
Wanneer mag er dan pas wel over een aflevering gepraat worden na 2 weken?
pi_117229263
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
joh dat je het helemaal volgens de regeltjes doet vind ik prima. maar is het nou zo moeilijk om even rekening te houden met mensen die gewoon moeten werken en/of op de ondertiteling te wachten?

Wachten op subs :')
Gewoon niet in dit topic komen voordat je de nieuwe aflevering gezien hebt is het beste advies.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_117230090
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:39 schreef Abed het volgende:

[..]

Wachten op subs :')
Gewoon niet in dit topic komen voordat je de nieuwe aflevering gezien hebt is het beste advies.
nee joh :')

Altijd weer dat gezeik over spoilers in een USA Topic...spoilers zijn toegestaan. Punt.
De enige echte.
pi_117230118
quote:

Gewoon dit topic niet openen...hoe moeilijk kan het zijn man?
De enige echte.
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:21:08 #60
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_117230368
sorry hoor ben niet zo bekend met usa topics. maar de episode is gister nacht uitgezonden en iedereen heeft het hier al gezien?

nja ik lees het topic morgen wel dan :')
pi_117230467
Ik kijk sommige dingen snachts, of vroeg in de morgen ja :Y
pi_117230474
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:21 schreef _GdR_ het volgende:
sorry hoor ben niet zo bekend met usa topics. maar de episode is gister nacht uitgezonden en iedereen heeft het hier al gezien?

Het gaat erom dat de aflevering uitgezonden is. het maakt niet uit hoeveel mensen de aflevering daadwerkelijk gezien hebben. Hij is uitgezonden en staat online. Je moet niet naar het individu kijken, maar naar het totaalplaatje ;)
De enige echte.
pi_117230495
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:21 schreef _GdR_ het volgende:

En daarbij, ik heb de aflevering ook nog niet gezien....dus als ik een spoiler tegenkom is het mijn eigen schuld :)
De enige echte.
pi_117230610
Dat. Al was er wel een uitzondering laatst bij een serie waarbij de afleveringen echt bijna niet aan te komen waren, zowel stream als torrent niet. Dus iedereen zat in dat topic vooral altijd te praten over ' is hij al beschikbaaaaaaaaaaaaar en waaaaaaaar??' de eerste dag(en) na uitzenden in de VS en dan was het echt naar als je ineens een spoiler las terwijl je verwachtte een 'hij staat online! daar en daar!' te verwachten. :P

Maar verder: dit komt gewoon direct online via de normale kanalen, dus daar moet m.i. gewoon over gepraat kunnen worden. Ik heb 'm nog niet gezien overigens :') dus lees gewoon de andere posts niet. Ben benieuwd! Vanavond maar 's kijken!
Ja doei.
pi_117230759
Nora is wel een lekker mokkeltje hoor :9 .

Over 2e aflevering

Zat weer lekkere vaart in, gebeuren genoeg dingen. Vind het alleen beetje irritant dat al die zwaardgevechten in zo'n simpele victory eindigen voor Miles ,die man heeft in 2 afleveringen toch zeker al 20 man omgelegd.

En wie zou Randall zijn? En wat is het geheim achter de USB-sticks en wie bezit die allemaal :p ? Spannend :9 .
pi_117232207
Ik blijf kijken maar vind het nog niet echt boeien eigenlijk. Die Nora met dat gezeik over mensen doden, het is hen of jij trut :r

En in 15 jaar krijgt niemand het voor elkaar om motors te laten draaien? Het probleem is dat als het niet beter gaat worden ik ga afhaken, of het moet heel slecht worden zoals :') Falling Skies :') dat het gewoon humor is blijf ik kijken :')
pi_117233808
quote:

Als de serie in de USA uitgezonden is, dan mag iedereen spoilers over die betreffende aflevering neerzetten.

Gouden tip: verwijder het topic uit MyAT als je niet gespoilerd wil worden, of klik er niet op.
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:05:01 #68
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_117233853
Kosten nog moeite zijn in ieder geval gespaard om ieder cliché uit de kast te trekken. Tot nu toe valt de serie hard tegen, gelet op de namen achter de schermen had ik er wat meer van verwacht, maar misschien trekt het nog aan.

Vind vooral de wereld te kleurrijk voor een post apocalyptische wereld had er allemaal wel wat grauwer uit mogen zien.
pi_117233883
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:59 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Oh oke. Ik vond de pilot al heel goed, dus ben erg benieuwd naar de 2e ep dan.

Kijk je nooit kwaliteitsseries als Boardwalk Empire, Dexter en The Sopranos ofzo?
pi_117233934
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Bevat Revolution niet zoveel clichés dat spoileren de facto onmogelijk is?
pi_117234040
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef pberends het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kijk je nooit kwaliteitsseries als Boardwalk Empire, Dexter en The Sopranos ofzo?
Jawel. Dexter is mijn favoriete serie. Maar als het om series gaat neem ik jou niet zo serieus als je het niet erg vindt. Je zat ook Homeland wekelijks af te zeiken en dat is gewoon een kwaliteitsserie.
pi_117234149
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jawel. Dexter is mijn favoriete serie. Maar als het om series gaat neem ik jou niet zo serieus als je het niet erg vindt. Je zat ook Homeland wekelijks af te zeiken en dat is gewoon een kwaliteitsserie.
Nu vind ik Homeland een butt-serie, maar ik begrijp wel dat mensen er naar kijken én dat het in ieder geval hogere kwaliteit is dan Revolution. Maar Revolution is zo extreem slecht geacteerd, zo extreem vol clichés dat ik me bijna niet kan voorstellen dat mensen serieus structureel van Revolution genieten - of ze moeten nog nooit Amerikaanse series gezien hebben. Heb je trouwens nooit Hunger Games gezien?
pi_117234259
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:30 schreef _GdR_ het volgende:
de aflevering van gister krijgt een 8.6 op imdb. zou het dan toch goed komen?
Of de helft van de mensen die de pilot gezien hebben is afgehaakt, en dan blijven alleen de hardcore fans over die het automatische een betere serie vinden, waardoor het cijfer van episode 2 hoger is.

Ben wel benieuwd naar hoeveel de kijkcijfers zijn ingestort :D.
pi_117234338
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Nu vind ik Homeland een butt-serie, maar ik begrijp wel dat mensen er naar kijken én dat het in ieder geval hogere kwaliteit is dan Revolution. Maar Revolution is zo extreem slecht geacteerd, zo extreem vol clichés dat ik me bijna niet kan voorstellen dat mensen serieus structureel van Revolution genieten - of ze moeten nog nooit Amerikaanse series gezien hebben. Heb je trouwens nooit Hunger Games gezien?
En die conclusies trek je al na slechts de Pilot gezien te hebben? Dat is wel erg snel. Geef de serie eens de kans joh en kom over 5 afleveringen weer terug.

Hunger Games moet ik nog steeds een keer kijken, waarom?
pi_117239324
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

En die conclusies trek je al na slechts de Pilot gezien te hebben? Dat is wel erg snel. Geef de serie eens de kans joh en kom over 5 afleveringen weer terug.

Hunger Games moet ik nog steeds een keer kijken, waarom?
De pilot moet op zijn minst je aan het twijfelen brengen of je door wilt kijken (of beter nog dat je sowieso door wilt kijken), en niet al direct het antwoord geven dat het een enorme baggerserie is. Anders ga je namelijk kijken naar een serie die je volop irriteert (en je kijkt toch voor je plezier) en echte kut-series worden vaak al na season 1 gecanceld.

Als je Revolution prettig vind, moet je Hunger Games maar kijken, dat lijkt er een beetje op. Alleen 100 keer kwalitatief beter (hoewel de film niet bijster origineel is).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')