abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114483866
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:02 schreef Goofoyou het volgende:
Ik ben nu bijna bij het einde van seizoen 4, maar ik ben eigenlijk benieuwd wat mensen in dit topic vinden van Genevieve Padalecki als Ruby. Ik vind haar echt zó ontzettend vervelend. Hoe ze praat, hoe ze acteert...echt een hele andere Ruby. Ze komt bij mij niet meer over als zo'n stoere demon maar meer als een lompe aardappelzak ofzo. Maar dat laatste ligt dan aan het acteerwerk. :{

Ook vind ik het storend dat ze de hele tijd met Sam vrijt. Storend in de zin van dat ik het eigenlijk een beetje plotseling en afgezaagd vind. Dean was in de hel, Sam krijgt hulp van Ruby en opeens krijgt hij interesse in haar :') Die 'relatie' komt zo gemaakt over en hoe zeg je dat...ben even het woord kwijt, maar ik bedoel dat het lijkt alsof de schrijvers die relatie gewoon per se in de serie wilden hebben (omwille van een liefdes-aspect in de serie) en het dan gewoon heel vreemd overkomt op mij.

Ik hoop dat ik haar wat leuker begin te vinden want als het goed is blijft ze nog een tijdje rondhangen :P
Prima te doen

Immers de vrouw van Jared :)
pi_114483959
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:05 schreef Estolan het volgende:

[..]

Prima te doen

Immers de vrouw van Jared :)
Dat wil niets zeggen dat ze vrouw van...is. Ik mag haar niet :') Echt storend als je deze serie wil kijken en je mag een personage niet die regelmatig voorbijkomt _O- Maarja ik ga sowieso de serie helemaal afkijken dus ik moet maar enige vrede hebben met haar...toch blijft het vervelend.
pi_114484263
De beste Ruby (L)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_114484372
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 00:16 schreef Tim86 het volgende:
De beste Ruby (L)
[ afbeelding ]
Jij begrijpt mij ^O^ Zij had echt zo veel meer pit. Zij had ook echt dat geniepige en dat 'heldhaftige' gewoon hoe een demon is...niet zoals Genevieve.
pi_114501820
Net finale van seizoen 4 gezien en gelukkig is Ruby dood. Niks meer te klagen over de actrice dus O-) Dacht serieus dat ze er langer in zou zitten.
pi_114502114
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Goofoyou het volgende:
Net finale van seizoen 4 gezien en gelukkig is Ruby dood. Niks meer te klagen over de actrice dus O-) Dacht serieus dat ze er langer in zou zitten.
ze komt nog terug, alleen dan wat anders :)
pi_114502251
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:16 schreef Estolan het volgende:

[..]

ze komt nog terug, alleen dan wat anders :)
Ja ik zag het. Ze komt ook nog terug in seizoen 6 en vandaar dus dat ik dacht dat ze er tot die tijd in zat :P Maar daar kan ik mee leven.
pi_114842115
Aaah net de finale van seizoen 5 gezien. Supermooie oorspronkelijke seriefinale. Aan de ene kant vond ik het misschien een beetje te kort door de bocht dat Michael en Lucifer/Sam gewoon in dat gat vielen en dat daarmee de wereld werd gered, maar aan de andere kant waren al die flitsen van Sam en Deans relatie ook heel erg mooi om te zien, gewoon dat ze er altijd voor elkaar zijn geweest :)

En ik had in een ouder topic uit deze reeks al gelezen dat sommigen dachten dat Chuck God zou zijn. Daar had ik totaal niet aangedacht, maar het zou opzich wel kunnen. Ook omdat Joshua zei dat God zich op aarde bevond (dus waarschijnlijk in de vorm van een profeet) en Castiel ook nog zei dat God hen meer had geholpen dan ze waarschijnlijk denken.

Nu heb ik een vraagje aan de mensen die alles al hebben gezien. Aan de ene kant vind ik seizoen 5 een mooie afsluiter (in een nieuw seizoen lijkt het me eigenlijk een beetje afgezaagd als Dean voor de zoveelste keer Lisa moet verlaten :{ Dat kan dan wel eeuwig doorgaan), maar aan de andere kant ben ik een grote fan van deze serie en wil ik eigenlijk alles wel zien. Vooral voor Castiel, want dat personage is echt droog :P Maarem..de vraag is of het niveau nog een beetje hetzelfde is gebleven na seizoen 5? Ook met die nieuwe executive producer nu Kripke niet zoveel aanwezig is. Ik vraag me namelijk af hoe ze in hemelsnaam het verhaal van Lucifer en Michael kunnen overtreffen, tenzij ze iets met God gaan doen of die demonen die geen 'baas' meer hebben. Hebben sommige mensen spijt dat ze niet bij seizoen 5 zijn gebleven of is de rest gewoon goed uitgewerkt? :)
pi_114842352
Het is nog steeds vermakelijk, maar zo goed als de apocalypsverhaallijn is het nog niet geworden. Ik ben van mening dat ze na seizoen 5 gewoon hadden moeten stoppen.
  maandag 30 juli 2012 @ 12:53:56 #220
133369 Jivis
Critikut
pi_114842520
Het tijdperk na Kripke heeft wel een van de leukere fillerafleveringen wat mij betreft, die waar Sam en Dean opeens de acteurs zijn :D.
Amen.
pi_114842812
Hmm okee, maar ik vraag me ook af of er nog echt wel doelen zijn in de serie, een dominante verhaallijn net zoals die Apocalypse. Zou het jammer vinden als al die afleveringen losse flodders zijn zonder een duidelijk doel. Zou ook jammer zijn van de serie.

Ik denk dat ik wel aan seizoen 6 ga beginnen, maar ik vrees dat deze serie niet mooier kan worden afgesloten dan ze hebben gedaan in seizoen 5 (als deze serie ooit nog wordt geannuleerd :') )
  maandag 30 juli 2012 @ 14:13:10 #222
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_114845703
quote:
5s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:04 schreef Goofoyou het volgende:
Hmm okee, maar ik vraag me ook af of er nog echt wel doelen zijn in de serie, een dominante verhaallijn net zoals die Apocalypse. Zou het jammer vinden als al die afleveringen losse flodders zijn zonder een duidelijk doel. Zou ook jammer zijn van de serie.

Ik denk dat ik wel aan seizoen 6 ga beginnen, maar ik vrees dat deze serie niet mooier kan worden afgesloten dan ze hebben gedaan in seizoen 5 (als deze serie ooit nog wordt geannuleerd :') )
Persoonlijk vind ik ook dat de serie had moeten stoppen bij Seizoen 5.
Ik vond seizoen 6 aan het begin wat matig maar werd wel richting het einde beter. Seizoen 7 vond ik wel weer een aardige insteek.

Maar zoals hier eerder gezegd is het nog steeds een hele vermakelijke serie.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:12:49 #223
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_115109500
Seizoen 6 begint erg slechts, maar halverwege het seizoen wordt het wel een stuk beter. Seizoen 7 vond ik weer erg leuk.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_115147439
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:53 schreef Jivis het volgende:
Het tijdperk na Kripke heeft wel een van de leukere fillerafleveringen wat mij betreft, die waar Sam en Dean opeens de acteurs zijn :D.
Ik vind al die trickster afleveringen sowieso geniaal - Dat stukje waar ze CSI imiteren is echt geweldig. Jammer dat we er daar niet meer van hebben gekregen.
pi_115936349
Wtf, er is een magazine? :D :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_115940559
Nice, magazine ;)

Er is hier (Vancouver) trouwens zelfs een Supernatural Convention dit weekend: http://www.creationent.com/cal/supernatural_van.htm#events, 't is alleen een beetje duur. Afgelopen week waren ze een scène aan het opnemen vlakbij mijn kantoor... natuurlijk weer een paar uur te laat achter gekomen...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_115946312
Ik heb 2 van die magazines hier liggen, lastig aan te komen... De ABC in Amsterdam heeft hem geregeld, betaalde ik iets van 7 euro voor. En vriend van me in Engeland die altijd voor me kijkt maar ook daar is het amper te vinden..
pi_116488814
Aaaaaah Trailer RULEZZZ
pi_116491114
Als ik de trailer zo zie dan zou dit weleens het allerlaatste seizoen kunnen zijn.
pi_116506390
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:22 schreef larry91 het volgende:
Als ik de trailer zo zie dan zou dit weleens het allerlaatste seizoen kunnen zijn.
Want?

Ze hebben nog rechten voor minimaal 2
pi_116506488
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:02 schreef Estolan het volgende:

[..]

Want?

Ze hebben nog rechten voor minimaal 2
Dat einde waar ze in de trailer over spreken, dat zou een prima einde zijn voor Supernatural:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door larry91 op 07-09-2012 19:39:13 ]
pi_116506516
bedankt dat je dat hier neer zet zonder spoilers :')
pi_116507741
quote:
Hoef je niet te kijken door de spoiler hier boven :')
pi_116507850
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Hoef je niet te kijken door de spoiler hier boven :')
Eerlijk gezegd heb ik nu ook een beetje spijt dat ik de trailer heb gezien, maar Misha Collins tweette het dus ik kon mezelf niet stoppen :') Alle andere seizoenen heb ik gekeken zonder het onderwerp te weten, en nu is dat verpest :P
pi_116508164
quote:
*O* *O*

1 jaar in purgatory!! :'(
pi_116509830
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef vault_tec het volgende:
bedankt dat je dat hier neer zet zonder spoilers :')
Oeps :X
Mijn excuses!
pi_116512123
Ha die spoiler heb ik mooi ontweken
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:06:32 #239
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_117384228
Bijna 3 oktober *O* *O* *O*
pi_117387391
_O_
Wel een lange stop geweest voor mijn gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')