Want?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:22 schreef larry91 het volgende:
Als ik de trailer zo zie dan zou dit weleens het allerlaatste seizoen kunnen zijn.
Dat einde waar ze in de trailer over spreken, dat zou een prima einde zijn voor Supernatural:quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
Want?
Ze hebben nog rechten voor minimaal 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door larry91 op 07-09-2012 19:39:13 ]
Hoef je niet te kijken door de spoiler hier bovenquote:
Eerlijk gezegd heb ik nu ook een beetje spijt dat ik de trailer heb gezien, maar Misha Collins tweette het dus ik kon mezelf niet stoppenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hoef je niet te kijken door de spoiler hier boven
quote:
Oepsquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef vault_tec het volgende:
bedankt dat je dat hier neer zet zonder spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:19 schreef 67Impala het volgende:
Goed begin inderdaad!Ik vind het wel een leuke twist geven. Dean met de soul van een vampier in zijn arm, om te kunnen ontsnappen en daar voor blijkbaar ook een bepaalde band met hem heeft opgebouwd. Dat zal nog de nodige belevenissen geven, zeker nu de band minder is geworden met Sam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |