Ik ben nu bijna bij het einde van seizoen 4, maar ik ben eigenlijk benieuwd wat mensen in dit topic vinden van Genevieve Padalecki als Ruby. Ik vind haar echt zó ontzettend vervelend. Hoe ze praat (ze slist ofzo), hoe ze acteert...echt een hele andere Ruby. Ze komt bij mij niet meer over als zo'n stoere demon maar meer als een lompe aardappelzak ofzo. Maar dat laatste ligt dan aan het acteerwerk.
Ook vind ik het storend dat ze de hele tijd met Sam vrijt. Storend in de zin van dat ik het eigenlijk een beetje plotseling en afgezaagd vind. Dean was in de hel, Sam krijgt hulp van Ruby en opeens krijgt hij interesse in haar

Die 'relatie' komt zo gemaakt over en hoe zeg je dat...ben even het woord kwijt, maar ik bedoel dat het lijkt alsof de schrijvers die relatie gewoon per se in de serie wilden hebben (omwille van een liefdes-aspect in de serie) en het dan gewoon heel vreemd overkomt op mij.
Ik hoop dat ik haar wat leuker begin te vinden want als het goed is blijft ze nog een tijdje rondhangen