Ja he,zijn fles brengt geluk!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
Bobby is nu wel een soort van super spook
Heel veel ACDCquote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef Goofoyou het volgende:
Ik ben nu net bij seizoen 2 en het is wel leuk om alles weer opnieuw te zien![]()
Mijn muzieksmaak wordt ook echt verbreed door deze serie. Al die rockliedjes klinken zo leuk!
Ja ergens wel... Maarja ze hadden de duivel al gehad... Dan zijn gewone demons ook niet interessant meer..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Wihakayda het volgende:
Ik vindt heel de Leviathans verhaallijn ontzettend on-interessant
Ze hadden andere goden kunnen doen, maarjah, die hebben ze door lucifer laten afmakenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ergens wel... Maarja ze hadden de duivel al gehad... Dan zijn gewone demons ook niet interessant meer..
Heb je niet gezien hoe Death over ze uitlegde?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Wihakayda het volgende:
dat maakt het niet interessant. Ze zouden het veel beter kunnen brengen imo...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoe Death over ze uitlegde?
"Levi's" zijn ouder dan engelen en demonen!En erger zelfs!Kijk maar naar Crowley.
Uhm JOH, oud nieuwsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef fh101 het volgende:
Er komt een seizoen 8!![]()
![]()
https://twitter.com/#!/taraslarsen/status/198121581053095936
Uhm, nee? niet officieel iig. Twee crewmembers hebben op hun twitter geplaatst dat seizoen 8 er zou komen maar hebben allebei die tweets weer verwijderd en de CW heeft het ook nog niet officieel bevestigd.. Geen oud nieuws dusquote:
Ik ook. De Bobby-als-geest-lijn vind ik dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Wihakayda het volgende:
niets officieels nee, maar een tijdje terug is al wel bekend gemaakt dat Sera Gamble terugstapt als showrunner, en Jeremy Carver haar rol gaat overnemenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef fh101 het volgende:
[..]
Uhm, nee? niet officieel iig. Twee crewmembers hebben op hun twitter geplaatst dat seizoen 8 er zou komen maar hebben allebei die tweets weer verwijderd en de CW heeft het ook nog niet officieel bevestigd.. Geen oud nieuws dus
????quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef fh101 het volgende:
[..]
Uhm, nee? niet officieel iig. Twee crewmembers hebben op hun twitter geplaatst dat seizoen 8 er zou komen maar hebben allebei die tweets weer verwijderd en de CW heeft het ook nog niet officieel bevestigd.. Geen oud nieuws dus
+1quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef DoomCow het volgende:
[..]
niets officieels nee, maar een tijdje terug is al wel bekend gemaakt dat Sera Gamble terugstapt als showrunner, en Jeremy Carver haar rol gaat overnemen
http://tvline.com/2012/04(...)rver-new-showrunner/
Ah, dat had ik gemist. Is op zich wel een duidelijk teken iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:24 schreef DoomCow het volgende:
[..]
niets officieels nee, maar een tijdje terug is al wel bekend gemaakt dat Sera Gamble terugstapt als showrunner, en Jeremy Carver haar rol gaat overnemen
http://tvline.com/2012/04(...)rver-new-showrunner/
SPN nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ah, dat had ik gemist. Is op zich wel een duidelijk teken iddMaar goed, het is toch nog even wachten op het officiele woord. Er zijn wel meer series geweest waarvan iedereen dacht dat ze vernieuwd zouden worden, maar waar dat op het laatste moment afgeblazen werd
Ik gilde toen ze in beeld kwam.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zij is cool he
Komt vast wel weer terug in de serie
Vertel me allesquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Van blijheid. Zo vaak acteert ze niet, behalve in d'r eigen serie dan.
1 vd de badguys had haar ook aangeraakt. Dus kunnen ze een clone makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zij is cool he
Komt vast wel weer terug in de serie
twitter:mishacollins twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:03:46Breaking News... Season 8 is official! Fun fact: If Jensen got Jared pregnant when they first met, they would have a 7 year-old. reageer retweet
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef DoomCow het volgende:
twitter:mishacollins twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:03:46Breaking News... Season 8 is official! Fun fact: If Jensen got Jared pregnant when they first met, they would have a 7 year-old. reageer retweet
Ja.... Ik heb 'm net gezien en ik ben ook nog aan het denken wat ik nou eigenlijk gezien heb.quote:
Wat er duidelijk geworden is hoe ze de leviathan moeten afslachten of opsluiten, dat heeft die aziaat vertaald van die steen. Hoe precies weten wij als kijker nog niet, maar dat staat in het schriftje nu.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef tass het volgende:
[..]
Ja.... Ik heb 'm net gezien en ik ben ook nog aan het denken wat ik nou eigenlijk gezien heb.
Castiel die nog steeds een beetje koekoek is, een wannabe Aziatische presidentsknul die de taal van God kan lezen, Meg van wie je nou nog steeds niet weet aan welke kant ze staat en een vrouwelijke engel die moordlust heeft.
Wat is er nou duidelijk geworden?
gewoon van EZTV downloaden, altijd goede kwaliteitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
Shits going wrong met Bobby..
Goeie ep hoor. De vorige vind ik ook gewoon erg sterk evenals die metFelicia Day
!
Benieuwd naar de finale!
Wel baggerkwaliteit 720p rip qua geluid zeg. Als het te zacht gaat valt het compleet weg?! Volgende keer weer gewoon wachten op de Web-dl. Zelfde geldt voor Fringe.
EZTV heeft niks met het encoden te maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
gewoon van EZTV downloaden, altijd goede kwaliteit
quote:
Nee maar wel altijd goede uploadsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
EZTV heeft niks met het encoden te maken.
[..]ik geloofde je bijna
Ik heb ook gewoon de "scene" release van EZTV. En het geluid is ruk. De 720p HDTV x264 rip dus he met 5.1 ac3 geluid.quote:
Das raar. Hier geen probquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon de "scene" release van EZTV. En het geluid is ruk. De 720p HDTV x264 rip dus he met 5.1 ac3 geluid.
Denk dat je output daarvan gewoon te laag isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
Hmz. Toch eens naar wat instellingen kijken van mijn PS3 als ik weer thuis ben.
Het geluid wordt gewoon keihard gemute, alsof een limiter dichtslaat bij te lage input. Ik zie het wel, misschien heb ik perongeluk DRC aangezet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:36 schreef Estolan het volgende:
[..]
Denk dat je output daarvan gewoon te laag is
Geen ideequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het geluid wordt gewoon keihard gemute, alsof een limiter dichtslaat bij te lage input. Ik zie het wel, misschien heb ik perongeluk DRC aangezet.
En weer thuis. De Web-DL versie geeft geen enkel probleem op mijn PS3.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
Geen idee
Enige wat ik wel weet ik dat van de 720p downloads ik het geluid harder moet zetten dan de andere versies
Wie zegt dat Dick echt dood is.....quote:Op zondag 20 mei 2012 12:04 schreef Wepeel2 het volgende:
Vond de finale wat tegenvallen. Het ging allemaal wel erg makkelijk, het binnenkomen in dat pand en bij Dick in de buurt komen.
Ik had verwacht dat alle leviathans met het doden van Dick ook zouden verdwijnen. Meen dat ze dat eens gezegd hadden, maar als ze er nog zijn dan kunnen ze zich in theorie ook weer organiseren. Dus eigenlijk blijft het een groot probleem.
But will he return......quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was me niet bewust van de haat richting Sera Gamble! Wat belachelijk zeg. Dit seizoen vind ik echt heel sterk!
En seizoen 6, ookal was het wat rommelig, kan mij prima bekoren!
De haat heeft zeker te maken met het stoere besluit om Bobby te killen. Huilie fanbase is huilie.
Is prima wmb. Als het maar op een toffe bovennatuurlijke manier gebeurdquote:
Dit zat ik me dus even af te vragen.quote:
That can.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dit zat ik me dus even af te vragen.
Elke ziel van een monster gaat natuurlijk naar Purgatory. Is het niet zo dat als een vengefull spirit tot rust wordt gelegd ook in purgatory komt. De reapers zijn er namelijk om ze naar de hemel te begeleiden. Als hij terugkomt is de kans dan niet groot dat Dean, Bobby vrolijk tegenkomt in Purgatory.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |