Wie zegt dat Dick echt dood is.....quote:Op zondag 20 mei 2012 12:04 schreef Wepeel2 het volgende:
Vond de finale wat tegenvallen. Het ging allemaal wel erg makkelijk, het binnenkomen in dat pand en bij Dick in de buurt komen.
Ik had verwacht dat alle leviathans met het doden van Dick ook zouden verdwijnen. Meen dat ze dat eens gezegd hadden, maar als ze er nog zijn dan kunnen ze zich in theorie ook weer organiseren. Dus eigenlijk blijft het een groot probleem.
But will he return......quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was me niet bewust van de haat richting Sera Gamble! Wat belachelijk zeg. Dit seizoen vind ik echt heel sterk!
En seizoen 6, ookal was het wat rommelig, kan mij prima bekoren!
De haat heeft zeker te maken met het stoere besluit om Bobby te killen. Huilie fanbase is huilie.
Is prima wmb. Als het maar op een toffe bovennatuurlijke manier gebeurdquote:
Dit zat ik me dus even af te vragen.quote:
That can.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dit zat ik me dus even af te vragen.
Elke ziel van een monster gaat natuurlijk naar Purgatory. Is het niet zo dat als een vengefull spirit tot rust wordt gelegd ook in purgatory komt. De reapers zijn er namelijk om ze naar de hemel te begeleiden. Als hij terugkomt is de kans dan niet groot dat Dean, Bobby vrolijk tegenkomt in Purgatory.
Q&A panel @ Comic-Con 2012quote:
Niet beschikbaar in Nederlandquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:41 schreef Estolan het volgende:
http://comiccon.thewb.com/2012/supernatural-panel/
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik kijk hem gewoon. Je mist niet zo heel veel want ze mogen niks zeggen.
Daar gaat het ook niet omquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef vault_tec het volgende:
je mist echt niks boeiends. just saying.
Prima te doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:02 schreef Goofoyou het volgende:
Ik ben nu bijna bij het einde van seizoen 4, maar ik ben eigenlijk benieuwd wat mensen in dit topic vinden van Genevieve Padalecki als Ruby. Ik vind haar echt zó ontzettend vervelend. Hoe ze praat, hoe ze acteert...echt een hele andere Ruby. Ze komt bij mij niet meer over als zo'n stoere demon maar meer als een lompe aardappelzak ofzo. Maar dat laatste ligt dan aan het acteerwerk.![]()
Ook vind ik het storend dat ze de hele tijd met Sam vrijt. Storend in de zin van dat ik het eigenlijk een beetje plotseling en afgezaagd vind. Dean was in de hel, Sam krijgt hulp van Ruby en opeens krijgt hij interesse in haarDie 'relatie' komt zo gemaakt over en hoe zeg je dat...ben even het woord kwijt, maar ik bedoel dat het lijkt alsof de schrijvers die relatie gewoon per se in de serie wilden hebben (omwille van een liefdes-aspect in de serie) en het dan gewoon heel vreemd overkomt op mij.
Ik hoop dat ik haar wat leuker begin te vinden want als het goed is blijft ze nog een tijdje rondhangen
Dat wil niets zeggen dat ze vrouw van...is. Ik mag haar nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:05 schreef Estolan het volgende:
[..]
Prima te doen
Immers de vrouw van Jared
Jij begrijpt mijquote:
ze komt nog terug, alleen dan wat andersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Goofoyou het volgende:
Net finale van seizoen 4 gezien en gelukkig is Ruby dood. Niks meer te klagen over de actrice dusDacht serieus dat ze er langer in zou zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |