abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 maart 2012 @ 16:33:38 #51
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_109433165
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
YesYesYes *O* *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109454334
Castiel & Meg :D goede aflevering.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_109455278
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 04:37 schreef criminal_mind het volgende:
Castiel & Meg :D goede aflevering.
Fantastische aflevering. Cass die al die demons uit de weg ruimt en dan zijn geheugen terug krijgt. Tof om al die kleine stukjes weer te zien
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  zaterdag 24 maart 2012 @ 15:53:21 #54
19242 yavanna
Results may vary.
pi_109463535
Mooi gevonden, de devil switch van Sam naar Cass. Sowieso inderdaad een erg goede aflevering.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 24 maart 2012 @ 23:29:17 #55
313458 Zonnetje1981
pi_109477805
geweldige ep!!! *O* *O* angel O~) is back!
pi_109478151
Geniaale episode idd.
Rustig aan.
pi_109479423
Eindelijk weer een toffe aflevering! Ik kreeg echt weer het Supernatural feeling wat ik lang had gemist.
  zondag 25 maart 2012 @ 00:39:52 #58
19242 yavanna
Results may vary.
pi_109479559
En weer een hint naar ghost Bobby?! Met dan boek/kaartje.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 25 maart 2012 @ 09:29:37 #59
313458 Zonnetje1981
pi_109482919
quote:
6s.gif Op zondag 25 maart 2012 00:39 schreef yavanna het volgende:
En weer een hint naar ghost Bobby?! Met dan boek/kaartje.
Of dat was Meg,..?
pi_109488101
Meg is wel dikker geworden of ligt dat aan mij?
Rustig aan.
pi_109490449
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
Meg is wel dikker geworden of ligt dat aan mij?
Leek er wel op

En ik gok dat het Bobby is
pi_109491242
Natuurlijk is het Bobby. Wie zou het anders zijn, nu Cass ook weer terug is.
pi_109509620
SPOILER
Cheers. c_/
pi_109573070
Wat een vette episode was dat zeg :)
pi_109644804
Even een vraagje aan de mensen hier: Ik volgde jaren geleden Supernatural af en toe op Net 5, maar dat ging niet zo vlot (met onderbrekingen en rare tijden), dus was toen een paar jaar geleden aan seizoen 1 begonnen op internet en daar stopte het ook bij.

De laatste paar maanden kijk ik weer af en toe Supernatural op net 5 (Ze zijn nu bij seizoen 5) maar ik merk toch dat ik heel veel heb gemist ( Dean die naar de hel is gestuurd, dat hele demonengedoe met Sam en de opkomst van Castiel etc. Apocalyps gepraat). Aangezien ik het gevoel heb dat ik voor het verhaal belangrijke dingen mis, wilde ik misschien weer bij seizoen 1 beginnen en dan van daaruit verder kijken. Is dit eigenlijk wel nodig? Ik weet namelijk dat er ook heel wat Standalone's zijn, maar is het wel aan te raden alles te zien, of worden de seizoenen slechter/ is het verhaal wel te volgen zonder alle afleveringen te kijken? :)
pi_109644853
Wat denk je nou zelf......
pi_109644973
Nou, ik weet het dus niet want het kan misschien zijn dat een seizoen uit een meerderheid van SA's bestaat en dat die globale terugverwijzingen aan het begin van afleveringen voldoende zijn.
Ik weet niet of terugverwijzingen naar details van vorige afleveringen belangrijk zijn, zoals bijvoorbeeld het geval is bij de serie Fringe.
pi_109644995
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:16 schreef Goofoyou het volgende:
Even een vraagje aan de mensen hier: Ik volgde jaren geleden Supernatural af en toe op Net 5, maar dat ging niet zo vlot (met onderbrekingen en rare tijden), dus was toen een paar jaar geleden aan seizoen 1 begonnen op internet en daar stopte het ook bij.

De laatste paar maanden kijk ik weer af en toe Supernatural op net 5 (Ze zijn nu bij seizoen 5) maar ik merk toch dat ik heel veel heb gemist ( Dean die naar de hel is gestuurd, dat hele demonengedoe met Sam en de opkomst van Castiel etc. Apocalyps gepraat). Aangezien ik het gevoel heb dat ik voor het verhaal belangrijke dingen mis, wilde ik misschien weer bij seizoen 1 beginnen en dan van daaruit verder kijken. Is dit eigenlijk wel nodig? Ik weet namelijk dat er ook heel wat Standalone's zijn, maar is het wel aan te raden alles te zien, of worden de seizoenen slechter/ is het verhaal wel te volgen zonder alle afleveringen te kijken? :)
Nee, beter kijk je vanaf seizoen 1 alles.... Het is wel echt een heel verhaal, vooral seizoenen 1 tot 5; die zijn namelijk zo geschreven dat het 5 jaar van de jongens hun leven beschrijft.
Je begrijpt dan veel beter waarom ze wat doen, en wat er allemaal is voorgevallen.

Ennn, als bonus: Het is ontzettend leuk om alles te kijken ^O^
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_109645053
Dit soort series moet je gewoon vanaf ep 1 zien. Zelfs nu ( laatste VS aflv ) zit er iets in van een seizoen eerder. Personages veranderen, mensen gaan dood enz
pi_109645093
Oké, bedankt! Dan ga ik maar weer eens beginnen :P
pi_109660771
Ik hoop dat de volgende aflevering weer net zo vet wordt, dan ben ik helemaal happy.
pi_109664971
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:21 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Nee, beter kijk je vanaf seizoen 1 alles.... Het is wel echt een heel verhaal, vooral seizoenen 1 tot 5; die zijn namelijk zo geschreven dat het 5 jaar van de jongens hun leven beschrijft.
Je begrijpt dan veel beter waarom ze wat doen, en wat er allemaal is voorgevallen.

Ennn, als bonus: Het is ontzettend leuk om alles te kijken ^O^
Het is wel een pré inderdaad maar niet absoluut noodzakelijk, daar is de serie te eendimensionaal voor. Het is eigenlijk wel genoeg om te weten dat er altijd iets speelt uit het verleden waardoor Dean boos is op Sam of andersom en elke aflevering zit er dus eentje met zijn geweten of een trauma uit het verleden :P Verder wordt er per aflevering genoeg herhaald in het begin om de aflevering te kunnen volgen.

Ik heb net van de week de laatste aflevering gekeken, heb vanaf seizoen 1 tot 7 gedaan de afgelopen maanden. Moet zeggen dat ik een paar afleveringen in seizoen 1 bijna ben afgehaakt vanwege ernstige fillers, maar toen de grote verhaallijn erin kwam ging het wel weer. Moet zeggen dat ik die Leviathans niet zo geweldig vind, het begint er nu wat op te lijken weer.

Beste aan de serie is denk ik de humor. Soms zitten er echt hilarische stukjes over in verwerkt ineens, zoals Castiel die zijn telefoon niet snapt _O-

If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:10:50 #73
313458 Zonnetje1981
pi_109697705
Jee, morgen weer kijken!! *O* _O_

Is er al iets bekend over season 8? Kan alleen maar speculaties vinden...
pi_109702026
Cassl back, and Cass gone? :(
pi_109702796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Beste aan de serie is denk ik de humor. Soms zitten er echt hilarische stukjes over in verwerkt ineens, zoals Castiel die zijn telefoon niet snapt _O-

Om dit fragment heb ik echt hardop zitten lachen toen ik die aflevering keek :D
Die aflevering waarin Castiel eerst met Dean meegaat als fbi-agent en Dean hem dan later probeert te laten scoren was ook echt hilarisch _O-

Ik hoop dat Cass blijft O+
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')