Bobby.quote:
nee want bij een andere aflevering was Dean z'n bierflesje ineens leger, so somebody is watching themquote:
Nee niet geimpliceerd. Toen de Reaper vroeg; what's it gonna be? Stay or come? Is er geen antwoord gekomen. Maar je kan er wel van uitgaan dat Bobby bij de boys is geblevenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:43 schreef kingmob het volgende:
Lijkt me ook Bobby, er werd al duidelijk geïmpliceerd dat hij niet met de reaper mee ging toch?
Het antwoord was dat hij een biertje pakte en bij Sam en Dean ging zitten toch? VInd ik toch behoorlijk implicerendquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:54 schreef tass het volgende:
[..]
Nee niet geimpliceerd. Toen de Reaper vroeg; what's it gonna be? Stay or come? Is er geen antwoord gekomen. Maar je kan er wel van uitgaan dat Bobby bij de boys is gebleven
Dit dusquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:04 schreef fh101 het volgende:
Ben nu net 3 minuten aflevering 14 aan het kijken, maar effing hell, clowns are scary!!
Neequote:Op maandag 13 februari 2012 14:03 schreef Armageddon het volgende:
Is dit het laatste seizoen trouwens?
Vond hem wel grappig. Niet serieus, maar dat hoort erbijquote:Op maandag 13 februari 2012 00:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Vond het een saaie kutaflevering. We zijn niet verder met de rode draad en als filler was het echt ondermaats.
Ik, en vele andere fans, waren de constante focus op de rode draad in de laatste Apocalypse-seizoenen wel een beetje zat. Ik ben hier dus blij mee.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Vond het een saaie kutaflevering. We zijn niet verder met de rode draad en als filler was het echt ondermaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat is Lucifer eigenlijk een droge kloothommel zeg!
Ik snap alleen niet waarom dat nou om een hoekje moest gebeuren. Ik bedoel die psycho kan hem toch ook ter plekke fileren. Tja dit zal waarschijnlijk te wreed zijn voor de kijkers.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:23 schreef sbientje het volgende:
wel goede aflevering. Ik moest wel lachen toen ineens al die mensen hun kop op tafel bonkten![]()
verder vind ik dat Sam-in-hell verhaal wel een beetje jammerlijk, maar goed, we zullenz ien wat het wordt.
En: dat arme hondje
Ik vond hem wel ontzettend voorspelbaar..quote:Op zondag 19 februari 2012 02:18 schreef yavanna het volgende:
Ik vond dit 1 van de beste eps van dit season.![]()
dat denk ik idd ook jaquote:Op zondag 19 februari 2012 19:19 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom dat nou om een hoekje moest gebeuren. Ik bedoel die psycho kan hem toch ook ter plekke fileren. Tja dit zal waarschijnlijk te wreed zijn voor de kijkers.
Ik hoop zo dat je gelijk hebt..of Bobby komt terug..quote:Op zondag 18 maart 2012 10:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Toffe aflevering.
Ik vind Frank wel echt zo'n type die zijn eigen dood in scene zet als hij te para wordt, of als hij ontdekt dreigt te worden.[b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
YesYesYesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fantastische aflevering. Cass die al die demons uit de weg ruimt en dan zijn geheugen terug krijgt. Tof om al die kleine stukjes weer te zienquote:
Of dat was Meg,..?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:39 schreef yavanna het volgende:
En weer een hint naar ghost Bobby?! Met dan boek/kaartje.
Leek er wel opquote:Op zondag 25 maart 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
Meg is wel dikker geworden of ligt dat aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cheers.![]()
Nee, beter kijk je vanaf seizoen 1 alles.... Het is wel echt een heel verhaal, vooral seizoenen 1 tot 5; die zijn namelijk zo geschreven dat het 5 jaar van de jongens hun leven beschrijft.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:16 schreef Goofoyou het volgende:
Even een vraagje aan de mensen hier: Ik volgde jaren geleden Supernatural af en toe op Net 5, maar dat ging niet zo vlot (met onderbrekingen en rare tijden), dus was toen een paar jaar geleden aan seizoen 1 begonnen op internet en daar stopte het ook bij.
De laatste paar maanden kijk ik weer af en toe Supernatural op net 5 (Ze zijn nu bij seizoen 5) maar ik merk toch dat ik heel veel heb gemist ( Dean die naar de hel is gestuurd, dat hele demonengedoe met Sam en de opkomst van Castiel etc. Apocalyps gepraat). Aangezien ik het gevoel heb dat ik voor het verhaal belangrijke dingen mis, wilde ik misschien weer bij seizoen 1 beginnen en dan van daaruit verder kijken. Is dit eigenlijk wel nodig? Ik weet namelijk dat er ook heel wat Standalone's zijn, maar is het wel aan te raden alles te zien, of worden de seizoenen slechter/ is het verhaal wel te volgen zonder alle afleveringen te kijken?
Het is wel een pré inderdaad maar niet absoluut noodzakelijk, daar is de serie te eendimensionaal voor. Het is eigenlijk wel genoeg om te weten dat er altijd iets speelt uit het verleden waardoor Dean boos is op Sam of andersom en elke aflevering zit er dus eentje met zijn geweten of een trauma uit het verledenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:21 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Nee, beter kijk je vanaf seizoen 1 alles.... Het is wel echt een heel verhaal, vooral seizoenen 1 tot 5; die zijn namelijk zo geschreven dat het 5 jaar van de jongens hun leven beschrijft.
Je begrijpt dan veel beter waarom ze wat doen, en wat er allemaal is voorgevallen.
Ennn, als bonus: Het is ontzettend leuk om alles te kijken
Om dit fragment heb ik echt hardop zitten lachen toen ik die aflevering keekquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Beste aan de serie is denk ik de humor. Soms zitten er echt hilarische stukjes over in verwerkt ineens, zoals Castiel die zijn telefoon niet snapt
Idd, mooi stukje was dat! Sowieso; dat hele seizoenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Beste aan de serie is denk ik de humor. Soms zitten er echt hilarische stukjes over in verwerkt ineens, zoals Castiel die zijn telefoon niet snapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Dit!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:00 schreef Estolan het volgende:
Bobby!!!! Hij is nog niet powerfull enough!!!!
kan de serie ook niet echt veel aan doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:48 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik word helemaal ziek van die kutpauzes!
leek me wel logisch na de laatste aflvquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog 3 meer afleveringen,ik dacht alleen maar 1!!
Kan niet wachten natuurlijk!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
leek me wel logisch na de laatste aflv
Holy Fuck. Alweer.quote:
Over 2,5 weken weten we het!!quote:
Beter opletten he!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Shit, helemaal gemist dat er weer een pauze is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |