quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
u izzut goeiquote:
glibberen en glijden dusquote:
Hier, zeiksnolquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Beter een 599 in donkerrood met een antraciet dak.
Nope, hier niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef lipje het volgende:
[..]
glibberen en glijden dus.... sneeuwt het daar in het zuiden nu nog?
Nikeride ja?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Nee deze is mooier.
ik zou hem rijdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
Zelfs in gay-pride uitvoering te verkrijgen:
[ afbeelding ]
God, ik hoop zo dat dat een fotosoep is he![]()
Ik zou hem overspuiten of wrappen in mat stealh-greyquote:
die gooien zich al het ware voor/onder de banden?quote:
duidelijk, in nederland goed genoeg maar ik denk tegen de bergen op dat je heel de rotzooi onder de wagen uittrektquote:
Blijkbaar..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die gooien zich al het ware voor/onder de banden?
Ik denk dat je in 20 cm sneeuw wel een probleempje hebtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef densmee het volgende:
[..]
duidelijk, in nederland goed genoeg maar ik denk tegen de bergen op dat je heel de rotzooi onder de wagen uittrekt
maar je mag in nederland toch niet met kettingen rijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijkbaar..
[..]
Ik denk dat je in 20 cm sneeuw wel een probleempje hebt
Voor eventjes ja...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef welkominspace het volgende:
met genoeg bier op is het niet eens zo koud
ben alweer binnen dus het heeft gewerktquote:
Voor je gevoel niet, je bent wel sneller dood.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef welkominspace het volgende:
met genoeg bier op is het niet eens zo koud
beetje dronkelap laat zich daar niet door stoppenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor je gevoel niet, je bent wel sneller dood.
Liever dood door bier dan door kou.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor je gevoel niet, je bent wel sneller dood.
klikkiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef L0we het volgende:
SD, verzin je die ene kilo er nu gewoon bij?
Curb weight 1,688 kg
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_599_GTB_Fiorano
Deze auto had ik op het oog als OP-ontmaagding voor mezelf, maar helaas, iemand was me voor
Hmm.. temptingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef welkominspace het volgende:
lekker jointje draaien
vrijdagavond
Ook in huis, en nog lekkere ookquote:
Ik haal dat maar heel zelden in de shop, veel te duurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik ben er helemaal voor door de sneeuw gelopen, nu ga ik er van genieten ook
ik ook niet maar m'n normale adresje was er nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik haal dat maar heel zelden in de shop, veel te duur
Nee, dat ben ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef welkominspace het volgende:
maar anne is toch the artist formerly known as ijsmeis?
1 kilo verschil door die mix. Dat zou betekenen dat er een 50 liter ruitensproeiervloeistofreservoir in zit?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klikkie
Ik denk dat het verschil in het gewicht van de ruitensproeiervloeistof zit; wintermix is iets zwaarder
Adresjes om aan wiet te komenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ook niet maar m'n normale adresje was er niet
daarentegen wel goeie haze nu
Of 2 liter met loodvervangerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef L0we het volgende:
[..]
1 kilo verschil door die mix. Dat zou betekenen dat er een 50 liter ruitensproeiervloeistofreservoir in zit?
En dat is spannend omdat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef welkominspace het volgende:
maar anne is toch the artist formerly known as ijsmeis?
En zij de mijne, we ruilen wel eens, is leuk voor de lol.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
omdat het me opvalt dat jij haar UI hebt
heus niet om dat andere hoor![]()
welke?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook in huis, en nog lekkere ook
old dutch candyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang tinypic die foto laat staan trouwens
Echt HEMA.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Adresjes om aan wiet te komen![]()
Joe need a pot..
[ afbeelding ]
maar zijn jullie een stelletje ofzo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En zij de mijne, we ruilen wel eens, is leuk voor de lol.
Wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar zijn jullie een stelletje ofzo?
t zijn grote smurf en kleine smurfquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Wie? SD en Anne?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vroeger las men zich in in een SC, en stelde men zich voorquote:
alsof ik van al die sc's door de jaren heen over iedereen de details ga onthoudenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef lipje het volgende:
[..]
vroeger las men zich in in een SC, en stelde men zich voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
Glentime 12 Jr en een flessie Dimplequote:
Jeeses, newbie'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Beetje jong, ik vind 12 al op het randjequote:
hier juup van een maand oudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje jong, ik vind 12 al op het randje
Bierquote:
Jonguh, dat weet vokking heel PTAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jonguh, dat weet vokking heel PTA
ik ben er ook af en toe ff tussen uit geweest, zal het wel net gemist hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
dus het draakje gaat vuur spugenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Glentime 12 Jr en een flessie Dimple
Al ruim anderhalf jaar ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben er ook af en toe ff tussen uit geweest, zal het wel net gemist hebben
Neuh, draakje doet meestal Bullit sugarfreequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
zo lang alquote:
En dus, al zolang als jij wél op FOK! zit.. en waar komt die Ijsmeis wijsheid dan vandaan? want da's al een paar jaar langer geledenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zit nog geen anderhalf jaar op fok?
De whut?quote:
daarom, door de jaren heen zoveel om bij te houdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dus, al zolang als jij wél op FOK! zit.. en waar komt die Ijsmeis wijsheid dan vandaan? want da's al een paar jaar langer geleden
schots levenswater zonder verdunning in flesquote:
Ow enneh, nee dus..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef welkominspace het volgende:
wacht eens, waren jullie niet getrouwd en kindje enzo
of was dat weer een ander mod-koppeltje
Volgens mij blow ik al langer als dat jij oud bentquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
daarom, door de jaren heen zoveel om bij te houden
dat lukt zo'n stoner als ik echt niet
Google vertelde het me al..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef lipje het volgende:
[..]
schots levenswater zonder verdunning in fles
maar zou wat zijn als jij vergat dat anne je vriendin isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij blow ik al langer als dat jij oud bent
ís dit een sjieke benaming voor opa?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij blow ik al langer als dat jij oud bent
Nee, moet dat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef lipje het volgende:
[..]
ís dit een sjieke benaming voor opa?
Dat vergeet ik niet heur, en anders herinnert ze me vast wel effequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar zou wat zijn als jij vergat dat anne je vriendin is
btw off centre
neutje is al opquote:
ik zit nu ook te kijken, maar het is inderdaad een faal programma!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een kutprogramma is dat 'My ride roels'
indd, maar wel van ieder ander de auto afkraken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ja man, de ultieme verkrachting van een ooit prachtige M3
ik wel *ooit* dan koop ik een mooi stuk bos ergens in alaska ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef krokdown het volgende:
nu is het definitief: ik ga nooit naar Amerika emigreren!
nee is maar voor een klein deel franstalig ( quebec) en daar wil ik juist niet gaan wonen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
Maar da's toch grotendeels franstalig? vinnik dan weer minder
nee, en die zijn er volgens mij ook niet, maar ik ben ook een man van de jappen en zweden!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef welkominspace het volgende:
nee man, amerika
lekker in je eigen bos om je heen zitten schieten met AK's enzo en dan lekker met de motor gaan crossen
en ik vind amerikaanse auto's ook gewoon vet
kun jij zo uit je hoofd een canadees automerk noemen?
Dan komt de sneeuwschuiver je bevrijden?quote:
veel plezier bij de schoonfamiliequote:
wtf deden ze danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef welkominspace het volgende:
jezus, buren maken een lawaai joh
breek a leg was de uitdrukking toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Have fun en we zien de foto's wel weer.
Bara, jij ook veel plezier!
Je mag in Amerika helemaal geen automatische wapens hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef welkominspace het volgende:
nee man, amerika
lekker in je eigen bos om je heen zitten schieten met AK's enzo en dan lekker met de motor gaan crossen
en ik vind amerikaanse auto's ook gewoon vet
kun jij zo uit je hoofd een canadees automerk noemen?
Is toch per staat verschillend?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag in Amerika helemaal geen automatische wapens hebben.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag in Amerika helemaal geen automatische wapens hebben.
dat dusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is toch per staat verschillend?
niet zonder sneeuw/regen kunnen driften is wel een beetje faal inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Fucking hell al die zielige Golfjes met petjes erin op bedrijventereinen aan het glijden met hun handrem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, wel eens over nagedacht om een E30 of een nissan 200sx te kopen en daar mee te gaan driften?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet toegeven, het is wel leuk om te spelen als er sneeuw ligt met de winterautoen zomers alleen als het nat is met de coupé.
Dan zou ik eerder een E30 325i kopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef krokdown het volgende:
[..]
haha, wel eens over nagedacht om een E36 te kopen en daar mee te gaan driften?
dat bedoelde ik ook. heb mijn post ook aangepast.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder een E30 325i kopenmaar circuitrijden lijkt mij sowieso lachen om te doen. Ik heb altijd gezegd dat ik dat vorig jaar al wilde doen maar dit jaar wil ik het echt doen met mijn eigen auto.
Ik heb nog een leuke 300ZX voor je in de aanbiedingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef krokdown het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook. heb mijn post ook aangepast.
ben niet echt een bmw fan, maar eerder een man van de jappen.
ik vind de 200sx toch wel een stuk beter driften dan de 325i.
Lol wutquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
weenie, die vent staat wel vaker midden in de nacht te roepen/zingen ofzo
koper? effe warmstoken met een fohn of brander, warmte trekt vanzelf door de leiding heenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef Dingest het volgende:
Ik kon vorig jaar zelfs met m'n 34 pk Fiat 850 nog gewoon driften![]()
De stortbak van mij wc vult niet meerDenk dat het de waterleiding of is dichtgevroren, of dat er iets kapot is gevroren. Ik vul hem nu maar met een emmer steeds bij
je woont in een tipi ofzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:50 schreef Dingest het volgende:
Het enige wat ik heb dat warme levert, is mijn gaskachel en een gasfornuis en die halen de badkamer niet. Dus dat is gewoon afwachten totdat het daar (oftewel; buiten) weer warmer wordt. Wat wel even gaat duren want ter ventilatie van de douche moet ik het raam openzetten en die is ook al een tijdje vastgevroren
ik heb al genoeg auto's staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke 300ZX voor je in de aanbieding
Ja, dus? Hier wordt ook niet gestrooid op de kleinere wegen, maar daar heb ik echt 0.0 last van gehad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:07 schreef welkominspace het volgende:
zag trouwens dat er hier echt kutwegen zijn nu.
alleen op de hoofdwegen word gestrooid
ok, dan valt het nog meequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, dus? Hier wordt ook niet gestrooid op de kleinere wegen, maar daar heb ik echt 0.0 last van gehad.
Vandaag zowel in een auto met als zonder winterbanden gereden, maar beiden gaat nog prima!
Ja, je moet je snelheid behoorlijk aanpassen inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ok, dan valt het nog mee
maar dan nog rustig rijden natuurlijk soms op een natte rotonde ofzo slippen deze banden al
niet dan m'n banden glad zijn maar ik verkijk me soms beetje op de power van dit ding
deze automaat heb je met een zacht duwtje meestal al aan (via contact)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Vasthouden tot hij loopt; het in beweging zetten van het hele spul vanuit stilstand kost de meeste power.
Wat duw je liever; een auto die al rolt, of eentje die nog stilstaat?
Gisteren met de Cupra van Anne gereden, geen centje pijn, wel af en toe een knippertje van de tc, maar dat voorkom je toch niet. Vandaag met de ZX op brede all seasons, ook niks aan het handje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, dus? Hier wordt ook niet gestrooid op de kleinere wegen, maar daar heb ik echt 0.0 last van gehad.
Vandaag zowel in een auto met als zonder winterbanden gereden, maar beiden gaat nog prima!
Ehhh.. een automaat aanduwen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
deze automaat heb je met een zacht duwtje meestal al aan (via contact)
alsof ie het direct uit de dynamo haalt dan ipv de accu
Dat dusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Vasthouden tot hij loopt; het in beweging zetten van het hele spul vanuit stilstand kost de meeste power.
Wat duw je liever; een auto die al rolt, of eentje die nog stilstaat?
Daarom, ik voelde het ook wel wat glibberen af en toe, maar heb ook geen zin om als een oud wijf te gaan rijdenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gisteren met de Cupra van Anne gereden, geen centje pijn, wel af en toe een knippertje van de tc, maar dat voorkom je toch niet. Vandaag met de ZX op brede all seasons, ook niks aan het handje.
Een zacht duwtje via het contact? Hoe wilde je een automaat aanduwen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
deze automaat heb je met een zacht duwtje meestal al aan (via contact)
alsof ie het direct uit de dynamo haalt dan ipv de accu
ja maar dan heb je dus traction controlquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gisteren met de Cupra van Anne gereden, geen centje pijn, wel af en toe een knippertje van de tc, maar dat voorkom je toch niet. Vandaag met de ZX op brede all seasons, ook niks aan het handje.
ja ik hoor dus van iedereen dat je een automaat niet kan aanduwen maar bij deze lukt dat dus somehow welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:05 schreef L0we het volgende:
[..]
Een zacht duwtje via het contact? Hoe wilde je een automaat aanduwen?
Ik heb zonder TC gereden, ook geen enkel probleemquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja maar dan heb je dus traction control
ik heb wel zin in en biertje maar met dit weer stap ik zelfs met maar 1 biertje op liever niet achter het stuur eigenlijk
De Cupra heeft idd tc, maar de ZX heeft niks, ook geen ABSquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja maar dan heb je dus traction control
ik heb wel zin in en biertje maar met dit weer stap ik zelfs met maar 1 biertje op liever niet achter het stuur eigenlijk
trilde het rempedaal toen? Zo ja, dan heeft hij abs, zo nee, dan niet...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:15 schreef welkominspace het volgende:
ik weet niet eens zeker of ik abs heb.
hij remt wel beter dan een hele oude auto zonder abs die ik had maar ben toch een keer doorgegleden bij regen met deze auto.
Wut? Dan is dr toch echt wel wat anders aan de hand. In N staat hij in Neutraal, dan is de motor ontkoppeld van de versnellingsbak. Dan zal hij waarschijnlijk ook wel starten zonder dat je hem aanduwt...quote:maar dat automaat aanduwen mysterie zit mij trouwens al een tijdje dwars, want ik hoor al vanaf het begin dat dat niet kan maar dat lukt toch echt
stel ik heb de lampen aan laten staan en de startmotor wil niet draaien dan zet ik hem in z'n N en laat k iemand paar centimeter duwen en op dat moment draai ik het contact dan om en dan start ie
in P start ie dan niet en in N volgens mij echt alleen tijdens dat duwtje, dus echt net alsof ie rechtstreeks van de dynamo stroom aan de startmotor geeft ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:16 schreef L0we het volgende:
[..]
trilde het rempedaal toen? Zo ja, dan heeft hij abs, zo nee, dan niet...
[..]
Wut? Dan is dr toch echt wel wat anders aan de hand. In N staat hij in Neutraal, dan is de motor ontkoppeld van de versnellingsbak. Dan zal hij waarschijnlijk ook wel starten zonder dat je hem aanduwt...
Ja, maar de motor draait niet, ook niet als je duwt, dus de dynamo geeft geen stroom.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in P start ie dan niet en in N volgens mij echt alleen tijdens dat duwtje, dus echt net alsof ie rechtstreeks van de dynamo stroom aan de startmotor geeft ofzo
dat zou idd ook kunnen ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, maar de motor draait niet, ook niet als je duwt, dus de dynamo geeft geen stroom.
Wellicht een slecht contactje ergens, waardoor hij niet lekker start?
Les 1: een automaat kan je niet aanduwenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat zou idd ook kunnen ja.
maar dit is mijn eerste automaat dus snap ook niet heel veel van die krengen
maak dat de mijne maar wijsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:23 schreef L0we het volgende:
[..]
Les 1: een automaat kan je niet aanduwen
Is echt ideaal hèquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef welkominspace het volgende:
En mijn les 1 was: met 1 poot rijden!
dat was bij de garage toen ik hem wegreed, ik had steeds het gevoel dat de rem de koppeling was
je hebt je hele linker been niet meer nodig
ja ik had laatst discussie met een maatje, we rijden nu allebei automaat en hij heeft nog een schakelbak.quote:
Ja, dan ben je vast sneller. Maar of dat ook sportiever rijdt weet ik niet. Voor mij heeft sportiever rijden veel meer te maken met toeren maken, op tijd op of terugschakelen, dat is toch allemaal anders met een automaatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja ik had laatst discussie met een maatje, we rijden nu allebei automaat en hij heeft nog een schakelbak.
ik vind automaat echt baas, hij dus niet met het argument dat schakelbak toch wel wat sportiever is.
toen hem ik hem maar verteld dat ik hem met mijn 1,2,3 op de automaat met m'n 2 liter hem er echt wel uitblaas met zijn 1.6 je
dat ben ik met je eens dat dat leuker/sportiever is maar ik zou het niet verkiezen boven het comfort van een automaat die toch wel snel isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, dan ben je vast sneller. Maar of dat ook sportiever rijdt weet ik niet. Voor mij heeft sportiever rijden veel meer te maken met toeren maken, op tijd op of terugschakelen, dat is toch allemaal anders met een automaat
Ik vind het ook echt baas! Sowieso is zo'n kickdown echt heerlijk. En inderdaad gewoon het comfort van een automaat. In files is het echt geniaal. En met automaat kan je ook sportief rijden als je wilt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja ik had laatst discussie met een maatje, we rijden nu allebei automaat en hij heeft nog een schakelbak.
ik vind automaat echt baas, hij dus niet met het argument dat schakelbak toch wel wat sportiever is.
toen hem ik hem maar verteld dat ik hem met mijn 1,2,3 op de automaat met m'n 2 liter hem er echt wel uitblaas met zijn 1.6 je
ja, die heb ik ook zo'n manual functie maar ik vergeet altijd het knopje om te zetten voor ik het gebruik en dan gebruikt ie soms maar helft van het vermogen dat ie met dat knopje aan zou hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:13 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt baas! Sowieso is zo'n kickdown echt heerlijk. En inderdaad gewoon het comfort van een automaat. In files is het echt geniaal. En met automaat kan je ook sportief rijden als je wilt.
Besides tegenwoordig hebben veel automaten in grotere auto's met flinke motoren ook een manual functie oid. Had ik ook in mijn vorige auto, en dan kan je ècht wel sportief rijden.
Haha da's niet handigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook zo'n manual functie maar ik vergeet altijd het knopje om te zetten voor ik het gebruik en dan gebruikt ie soms maar helft van het vermogen dat ie met dat knopje aan zou hebben
Ff föhnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef cofi het volgende:
Weet er iemand een manier om een dichtgevroren ruitensproeier te ontdooien?
Ik las laatst iets van een warme doek op die spuitstukjes leggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef cofi het volgende:
Weet er iemand een manier om een dichtgevroren ruitensproeier te ontdooien?
ik gebruik het ook alleen maar als ik ff stoer ga doen want hij gaat dan wel echt extreem hard.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Haha da's niet handigmijn huidige auto heeft geen manual functie meer maar vind ik ook niet erg. Gebruik het toch nooit eigenlijk
![]()
Heb vandaag ook maar gebruik gemaakt van die 8liter ruitensproeispul voor ¤6 aanbieding
niet als het vriest lijkt me, alleen als ze bevroren zijn van de nacht en het overdag boven 0 blijft denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik las laatst iets van een warme doek op die spuitstukjes leggen.
Op de snelweg? Dan valt 140 toch wel mee opzich nogquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik gebruik het ook alleen maar als ik ff stoer ga doen want hij gaat dan wel echt extreem hard.
laatst met 140 op een nippertje na een politiebusje gemist
Ja misschien wel inderdaad ivm herbevriezing. Weet ook niet meer precies. Stond in zo'n mail die ik kreeg van de ANWB geloof ik ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet als het vriest lijkt me, alleen als ze bevroren zijn van de nacht en het overdag boven 0 blijft denk ik
nee, bij mij in de straat waar je 50 magquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef H-D het volgende:
[..]
Op de snelweg? Dan valt 140 toch wel mee opzich nog
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik las laatst iets van een warme doek op die spuitstukjes leggen.
Was ik al bang voor...heb geen 220v bij mijn auto.... Antivries in het reservoir mikken heeft geen zin (dat de antivries in de leidingen van mijn sproeier "kruipt"?)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet als het vriest lijkt me, alleen als ze bevroren zijn van de nacht en het overdag boven 0 blijft denk ik
Idioot...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee, bij mij in de straat waar je 50 mag
was midden in de nacht maar was er bijna frontaal opgebotst, we moesten allebei uitwijken
Ok...maar kerel..da's ook wel erg hard op zo'n weg heaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee, bij mij in de straat waar je 50 mag
was midden in de nacht maar was er bijna frontaal opgebotst, we moesten allebei uitwijken
ja was donker en zag alleen lampen van een busje en zei nog tegen m'n broer "wedden dat dat dan net wouten zijn"quote:
Vandaag toch maar ff naar Lampengat gereden.Lekker doorkarren op de snelwegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, doe ik snachts nog wel eens, hoogste binnen de bebouwde kom was 180 maar dat vonden m'n remmen niet zo leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:33 schreef H-D het volgende:
[..]
Ok...maar kerel..da's ook wel erg hard op zo'n weg hea
Wat hebbie gekauft dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:35 schreef lipje het volgende:
[..]
Vandaag toch maar ff naar Lampengat gereden.Lekker doorkarren op de snelwegAlleen lokaal kan het wel wat glad zijn
Ook gelijk ff een maandsalaris uitgegeven
Ow okee. In bebouwde kom doe ik dat nooit eigenlijk. Alleen op de snelweg dat ik echt te hard rij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, doe ik snachts nog wel eens, hoogste binnen de bebouwde kom was 180 maar dat vonden m'n remmen niet zo leuk.
en met de motor kan ik er al helemaal wat van
op snelweg heb ik deze subaru op max 220-230 gekregen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Ow okee. In bebouwde kom doe ik dat nooit eigenlijk. Alleen op de snelweg dat ik echt te hard rij.
Of nja in de bebouwde kom weleens 70 fzo maar niet meer dan dat eigenlijk
Ooh jij woont in Groningen. Dan heb je dat inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
op snelweg heb ik deze subaru op max 220-230 gekregen.
maar echt zo onwijs hard doe ik niet heel vaak ofzo maar hier in groningen ben je na middernacht meestal helemaal alleen op de weg en dan wil je wel eens ff doortrappen
maar je hebt hier ook heel veel van die bordjes die zeggen "u rijdt:snelheid" en boven de 140 kan ie niet dus dat vind ik dan weer grappig
en met de motor rij ik niet meer zo hard nadat ik een keer bijna met 130 op een 30 km weg op een auto was geklapt
Schijnt over te gaan, zeker na je eerste ongeluk waarbij doden of gewonden vallen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef welkominspace het volgende:
sws is mijn rijstijl aardig verknipt
gemiddelde snelheid op de snelweg is 160-180 en binnen de bebouwde kom 70-80 als het kan
Meeste keren dat ik snelweg rij is in de spits en dan kan ik hier echt geen 180 rijden...140-150 ofzo houdt het echt wel op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef welkominspace het volgende:
sws is mijn rijstijl aardig verknipt
gemiddelde snelheid op de snelweg is 160-180 en binnen de bebouwde kom 70-80 als het kan
ik weet hetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Schijnt over te gaan, zeker na je eerste ongeluk waarbij doden of gewonden vallen...
het valt mij juist op dat men in de randstand ook wel aardig doorscheurt maar ik kan er maar niet aan wennen die druktequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Meeste keren dat ik snelweg rij is in de spits en dan kan ik hier echt geen 180 rijden...140-150 ofzo houdt het echt wel op.
Drukte
Ik woon niet eens de randstadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het valt mij juist op dat men in de randstand ook wel aardig doorscheurt maar ik kan er maar niet aan wennen die drukte
ik blijf dan ook stug met 160-180 op de meest linkerbaan plakken als het ff kan
ik ben sws een hele slechte snelwegrijder, als ik 120 zou rijden val ik gewoon in slaapquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik woon niet eens de randstadmaar moet wel altijd de snelweg hebben die het westen ingaat dus daar rijden mega veel forensen altijd. En ik heb er geen zin meer in om 160 door die drukte te douwen
dan maar 130-140
en zelfs dan vinden veel mensen je al lomp rijden volgens mij
Lolquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben sws een hele slechte snelwegrijder, als ik 120 zou rijden val ik gewoon in slaap
adhd enzo
met 120 op de gps rij je vaak al harder dan de massa....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik woon niet eens de randstadmaar moet wel altijd de snelweg hebben die het westen ingaat dus daar rijden mega veel forensen altijd. En ik heb er geen zin meer in om 160 door die drukte te douwen
dan maar 130-140
en zelfs dan vinden veel mensen je al lomp rijden volgens mij
ik dus absoluut niet, kan me niet concentreren en moet eigenlijk om de 1 tot 1,5 uur ff pauze nemen en koffie drinken bij tankstation.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik vind snelweg cruisen wel nice altijd
dat klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heeft iemand ervaring met van die matjes die je op je stoel legt met stoelverwarming?
Absoluut! Daarom mis ik het ook zo. Heerlijk, dikke Pullman zetels alleen tja, stoelverwarming is zo heerlijkquote:
Paar tientjes. Twee of drie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:35 schreef welkominspace het volgende:
nog nooit gehad maar zo'n matje klinkt wel heel chill
wat kost dat?
ook maar eens naar kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Absoluut! Daarom mis ik het ook zo. Heerlijk, dikke Pullman zetels alleen tja, stoelverwarming is zo heerlijk
[..]
Paar tientjes. Twee of drie.
automaat en armsteun zijn geniaal jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
In mijn volgende daily is het een must. Evenals automaat, cruise control en midden armsteun
ja, ik wil nu dus overstappen op een auto met bijna geen opties.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:51 schreef cofi het volgende:
heb nu al die opties,.behalve de automaat..het heeft een groot nadeel: ik ben verpest voor de rest van mijn auto-carriere
volvo S40 zonder opties bijna maar zelfs zonder elektrische ramen en dat zuigt welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:55 schreef cofi het volgende:
wat wil je gaan kopen? mijn vriendin wil een a corsa gaan kopen... ook dat heeft een voordeel: wat er niet op zit, kan ook niet kapot
Gewone airco is ook goed genoeg.quote:
Plus dat als er iets kapot is dan is het zo gerepareerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:55 schreef cofi het volgende:
wat wil je gaan kopen? mijn vriendin wil een a corsa gaan kopen... ook dat heeft een voordeel: wat er niet op zit, kan ook niet kapot
waarom zonder opties? heb voor nog geen 3000 euro een s40 uit 2002 gehaald bomvol met opties...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
volvo S40 zonder opties bijna maar zelfs zonder elektrische ramen en dat zuigt wel
Voor mij geen pré eerlijk gezegd. Doe sowieso bijna alles zelf.quote:
omdat ik dan met inruil voor zo'n 800 euro een gave 97' S40 wegrijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:58 schreef cofi het volgende:
[..]
waarom zonder opties? heb voor nog geen 3000 euro een s40 uit 2002 gehaald bomvol met opties...
bij aanschaf vind ik het wel een pre. weet je tenminste dat er op onderhoud niet bezuinigd is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voor mij geen pré eerlijk gezegd. Doe sowieso bijna alles zelf.
ik vraag me eigenlijk ook wel af wat jullie rijdenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:04 schreef cofi het volgende:
daarnaast gaat mijn s40 inhet ondeehoud bij een beun die monteur is bij een volvodealer. meteen boekjes af laten stempelen via de beun. altijd handig als ie weer verkocht gaat worden.
maar mede koffie genoot, is het al geopenbaart wat jij rijd?:-p
die ik op het oog heb is en 1.8 met 115 pk?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:10 schreef cofi het volgende:
een s40 uit 2002. zit een 1.8 in. daar heb je twee varianten van. een met 122pk en een met 125pk. Als je een s40 neemt raad ik je de 1.8 met 122 pk aan. die andere is een gdi motor, waar er gelet is op emissie-shit. die dingen vervuilen zichzelf, waardoor je gegarandeerd gezeik gaat krijgen.
(Let niet op mijn taal em spelling. ben op een mobiel aan het prutsen, met de nodige biertjes achter de kiezen)
dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:15 schreef cofi het volgende:
gezien je vorige posts, wordt het wel afzien voor je; 115pk in een s40
Ik heb zo'n achteraf inbouw set in mijn Jeep. Wel origineel mopar maar zijn wel 2 van die matjes per stoel. Eentje op het zitvlak en eentje in de rugleuning, zit onder de bekleding. 3 standen instelbaar: Gruwelijk heet, best wel warm en goed te hebben. Ideaal met dit weer, ik gebruik hem dagelijks.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heeft iemand ervaring met van die matjes die je op je stoel legt met stoelverwarming?
qua bochten ben ik pro chauffeur en dat sprinten moet ik dus gaan aflerenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:17 schreef cofi het volgende:
zijn relaxte auto's, maar wel echte snelweg cruisers. voor het bochten en sprintwerk is het niks.
daarvoor is ie prima. boven de 4000 toeren wil die van mij aardig vooruit komen. de 200 op gps heb ik al,gehaald.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee?
hij is zo'n 200 kilo zwaarder dan m'n huidige 2 liter en die trekt als een speer dan zal die 1.8 wel meevallen om rustig te rijden toch?
dat is namelijk m'n plan, ff m'n rijstijl verbeteren in een niet zo heel snelle auto
idd. daarnaast is de fase 1 (waar jij naar wilt kijken) nog waardelozer dan de fase 2. verwacht er dus niet te veel van...is echt puur een kilometervreter.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
qua bochten ben ik pro chauffeur en dat sprinten moet ik dus gaan afleren
Ok. Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat de top van een 115pk is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:20 schreef welkominspace het volgende:
het is natuurlijk wel leuk om 200+ te rijden maar het is voor mij geen vereiste (meer)
als ik een goede auto heb dan maak ik duizenden kilometers per maand dus zoiets zoek ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:20 schreef cofi het volgende:
[..]
idd. daarnaast is de fase 1 (waar jij naar wilt kijken) nog waardelozer dan de fase 2. verwacht er dus niet te veel van...is echt puur een kilometervreter.
hoe minder hoe beter zou ik bijna zeggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:21 schreef cofi het volgende:
[..]
Ok. Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat de top van een 115pk is.
neem dan de 1.6. dan hoef je niet bang te zijn voor snelheids boetes en rijd volgens mij nog zuiniger ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hoe minder hoe beter zou ik bijna zeggen.
als je kijkt naar de boetebedragen, kreeg er laatst een van 85 euro voor 15 km te hard midden in de nacht op een verlaten snelweg
en parkeerboetes van 70+ euro zijn ook schandalig.
hoewel ik die met zo'n grote bak wel blijf houden denk ik
diesel wil ik alleen voor bedrijfsbusjes ivm belasting en gas lijkt me wel wat ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:25 schreef cofi het volgende:
is een diesel of gasbak voor jou niet handiger, gezien de kilometers die je wilt gaan maken? ik rij 1 op 11 gemiddeld met heel veel snelweg km.
rijgedrag bedoelde ik. kwaaltjes valt volgens mij wel mee. Overigens kan ik www.volvo40forum.nl aanraden. staan veel howto's op.
mijn volvo rijd niet veel zuiniger en rij aardig rustigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
diesel wil ik alleen voor bedrijfsbusjes ivm belasting en gas lijkt me wel wat ja.
maar met m'n subaru rij ik 1:8 in de stad en op de snelweg als ik rustig rij(bijna nooit dus) met een beetje mazzel 1:10 en met tankpas vind ik dat prima te doen eigenlijk.
legacy I 2 liter automaatquote:
dat zat ik eerst ook te denken maar ben eigenlijk op zoek naar wat meer een gezinswagenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:35 schreef cofi het volgende:
het zou me idd niks verbazen als de 1.6 en de 1.8 elkaar wat verbruik betreft niet veel ontlopen.
is het niet goedkoper om weer een gastank in je soep te.bouwen en daar kilometers mee te gaan maken?
een s40 is dan perfect. een ideale, relaxte en comfortabele kmvreter,.met veek ruimte. niks spannends, maar echt een gebruikers mobielquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:37 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat zat ik eerst ook te denken maar ben eigenlijk op zoek naar wat meer een gezinswagen
deze auto is gewoon geniaal om mee te scheuren maar dat levert toch alleen maar gezeik op, dan liever een mooie rustige auto
ja en dan ook nog eens voor een zachte prijs voor dat bouwjaar, en zonder opties zodat ik lekker aan die auto kan wennen en het geld dat ik met geen boetes krijgen uitspaar gebruik ik mooi voor goed onderhoudquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:39 schreef cofi het volgende:
[..]
een s40 is dan perfect. een ideale, relaxte en comfortabele kmvreter,.met veek ruimte. niks spannends, maar echt een gebruikers mobiel
heb,je ook goed, alleen opties zijn wel echt lekker. en ook goed te vinden op een tweedehands s40quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja en dan ook nog eens voor een zachte prijs voor dat bouwjaar, en zonder opties zodat ik lekker aan die auto kan wennen en het geld dat ik met geen boetes krijgen uitspaar gebruik ik mooi voor goed onderhoud
ja, maar ik wissel heel vaak van auto dus volgende weer een beetje luxer of nieuwerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:43 schreef cofi het volgende:
[..]
heb,je ook goed, alleen opties zijn wel echt lekker. en ook goed te vinden op een tweedehands s40
dat lijkt mij dus ook wel vet om met deze subaru te doen maar het is net een iets te dure auto om als tweede auto te hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:47 schreef cofi het volgende:
al moet ik wel zeggen dat ik de toekomstige auto van mijn vriendin graag zou willen 'tunen'
tja, wel ergens herkenbaar; ik koop elk jaar voor een 'puzzeltocht' ren barrel voor minder dan 150 euro om helemaal af te raggen, samen met een stel vriendenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:47 schreef welkominspace het volgende:
ik hou wel van luxe in de auto maar ik rij soms ook complete wrakken gewoon om lekker af te rijden.
ik raak heel snel m'n interesse kwijt in een auto
ja, in de zomer is het geniaal om in een bak van paar honderd euro feestjes door het land af te gaan en hem vervolgens slopen met een beetje stuntwerk en dan nog 100 terug te krijgen van de sloopquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:49 schreef cofi het volgende:
[..]
tja, wel ergens herkenbaar; ik koop elk jaar voor een 'puzzeltocht' ren barrel voor minder dan 150 euro om helemaal af te raggen, samen met een stel vrienden
werkt je standkachel niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb zo'n achteraf inbouw set in mijn Jeep. Wel origineel mopar maar zijn wel 2 van die matjes per stoel. Eentje op het zitvlak en eentje in de rugleuning, zit onder de bekleding. 3 standen instelbaar: Gruwelijk heet, best wel warm en goed te hebben. Ideaal met dit weer, ik gebruik hem dagelijks.
klopt. al een paar keer gehad dat we het ding nog met winst konden verkopen op marktplaats. ideaal: een dag raggen, en er nog op verdienen ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, in de zomer is het geniaal om in een bak van paar honderd euro feestjes door het land af te gaan en hem vervolgens slopen met een beetje stuntwerk en dan nog 100 terug te krijgen van de sloop
ja, ik ben echt een crosser dus vind dat ook geniaal.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:54 schreef cofi het volgende:
[..]
klopt. al een paar keer gehad dat we het ding nog met winst konden verkopen op marktplaats. ideaal: een dag raggen, en er nog op verdienen ook
serieus? dan doe je echt Iets verkeerdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik ben echt een crosser dus vind dat ook geniaal.
alleen boetes enzo, heb in 2011 denk ik wel ruim ¤1500 aan bonnen gehad
behoorlijk ja, ik heb vaak genoeg voor de rechter/officier gestaan ivm verkeersovertredingenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:59 schreef cofi het volgende:
[..]
serieus? dan doe je echt Iets verkeerd
niet relaxt, vooral niet als je je rijbewijs nodig hebt voor je werk.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
behoorlijk ja, ik heb vaak genoeg voor de rechter/officier gestaan ivm verkeersovertredingen
ja, en rijontzeggingen negeren vinden ze niet zo leukquote:Op zondag 5 februari 2012 00:00 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, met oogkleppen op te hard rijden denk ik
ervaring mee?;-pquote:Op zondag 5 februari 2012 00:00 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, met oogkleppen op te hard rijden denk ik
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
Daar kom je pas achter als de rechter hem een keertje inneemt, en tegenwoordig is de eerste keer 50+ te hard meteen 10 maanden kwijt, die 10 dagen regel is er af voor zover ik weet .. kwestie van tijd
Ja, niet met die oogkleppen, maar wel gesnaaid om half 1 's nachts met 200+ door een VROS kar, alleen als je hem ziet ben je al te laat natuurlijkquote:
Klojoquote:
Wil ik dat denk je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |