ís dit een sjieke benaming voor opa?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij blow ik al langer als dat jij oud bent
Nee, moet dat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef lipje het volgende:
[..]
ís dit een sjieke benaming voor opa?
Dat vergeet ik niet heur, en anders herinnert ze me vast wel effequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar zou wat zijn als jij vergat dat anne je vriendin is
btw off centre
neutje is al opquote:
ik zit nu ook te kijken, maar het is inderdaad een faal programma!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een kutprogramma is dat 'My ride roels'
indd, maar wel van ieder ander de auto afkraken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ja man, de ultieme verkrachting van een ooit prachtige M3
ik wel *ooit* dan koop ik een mooi stuk bos ergens in alaska ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef krokdown het volgende:
nu is het definitief: ik ga nooit naar Amerika emigreren!
nee is maar voor een klein deel franstalig ( quebec) en daar wil ik juist niet gaan wonen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
Maar da's toch grotendeels franstalig? vinnik dan weer minder
nee, en die zijn er volgens mij ook niet, maar ik ben ook een man van de jappen en zweden!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef welkominspace het volgende:
nee man, amerika
lekker in je eigen bos om je heen zitten schieten met AK's enzo en dan lekker met de motor gaan crossen
en ik vind amerikaanse auto's ook gewoon vet
kun jij zo uit je hoofd een canadees automerk noemen?
Dan komt de sneeuwschuiver je bevrijden?quote:
veel plezier bij de schoonfamiliequote:
wtf deden ze danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef welkominspace het volgende:
jezus, buren maken een lawaai joh
breek a leg was de uitdrukking toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Have fun en we zien de foto's wel weer.
Bara, jij ook veel plezier!
Je mag in Amerika helemaal geen automatische wapens hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef welkominspace het volgende:
nee man, amerika
lekker in je eigen bos om je heen zitten schieten met AK's enzo en dan lekker met de motor gaan crossen
en ik vind amerikaanse auto's ook gewoon vet
kun jij zo uit je hoofd een canadees automerk noemen?
Is toch per staat verschillend?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag in Amerika helemaal geen automatische wapens hebben.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag in Amerika helemaal geen automatische wapens hebben.
dat dusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is toch per staat verschillend?
niet zonder sneeuw/regen kunnen driften is wel een beetje faal inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Fucking hell al die zielige Golfjes met petjes erin op bedrijventereinen aan het glijden met hun handrem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, wel eens over nagedacht om een E30 of een nissan 200sx te kopen en daar mee te gaan driften?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet toegeven, het is wel leuk om te spelen als er sneeuw ligt met de winterautoen zomers alleen als het nat is met de coupé.
Dan zou ik eerder een E30 325i kopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef krokdown het volgende:
[..]
haha, wel eens over nagedacht om een E36 te kopen en daar mee te gaan driften?
dat bedoelde ik ook. heb mijn post ook aangepast.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder een E30 325i kopenmaar circuitrijden lijkt mij sowieso lachen om te doen. Ik heb altijd gezegd dat ik dat vorig jaar al wilde doen maar dit jaar wil ik het echt doen met mijn eigen auto.
Ik heb nog een leuke 300ZX voor je in de aanbiedingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef krokdown het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook. heb mijn post ook aangepast.
ben niet echt een bmw fan, maar eerder een man van de jappen.
ik vind de 200sx toch wel een stuk beter driften dan de 325i.
Lol wutquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
weenie, die vent staat wel vaker midden in de nacht te roepen/zingen ofzo
koper? effe warmstoken met een fohn of brander, warmte trekt vanzelf door de leiding heenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef Dingest het volgende:
Ik kon vorig jaar zelfs met m'n 34 pk Fiat 850 nog gewoon driften![]()
De stortbak van mij wc vult niet meerDenk dat het de waterleiding of is dichtgevroren, of dat er iets kapot is gevroren. Ik vul hem nu maar met een emmer steeds bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |