Jeeses, newbie'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar zijn jullie een stelletje ofzo?
Beetje jong, ik vind 12 al op het randjequote:
hier juup van een maand oudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje jong, ik vind 12 al op het randje
Bierquote:
Jonguh, dat weet vokking heel PTAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jonguh, dat weet vokking heel PTA
ik ben er ook af en toe ff tussen uit geweest, zal het wel net gemist hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
dus het draakje gaat vuur spugenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Glentime 12 Jr en een flessie Dimple
Al ruim anderhalf jaar ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben er ook af en toe ff tussen uit geweest, zal het wel net gemist hebben
Neuh, draakje doet meestal Bullit sugarfreequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
zo lang alquote:
En dus, al zolang als jij wél op FOK! zit.. en waar komt die Ijsmeis wijsheid dan vandaan? want da's al een paar jaar langer geledenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zit nog geen anderhalf jaar op fok?
De whut?quote:
daarom, door de jaren heen zoveel om bij te houdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dus, al zolang als jij wél op FOK! zit.. en waar komt die Ijsmeis wijsheid dan vandaan? want da's al een paar jaar langer geleden
schots levenswater zonder verdunning in flesquote:
Ow enneh, nee dus..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef welkominspace het volgende:
wacht eens, waren jullie niet getrouwd en kindje enzo
of was dat weer een ander mod-koppeltje
Volgens mij blow ik al langer als dat jij oud bentquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
daarom, door de jaren heen zoveel om bij te houden
dat lukt zo'n stoner als ik echt niet
Google vertelde het me al..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef lipje het volgende:
[..]
schots levenswater zonder verdunning in fles
maar zou wat zijn als jij vergat dat anne je vriendin isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij blow ik al langer als dat jij oud bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |