Absoluut! Daarom mis ik het ook zo. Heerlijk, dikke Pullman zetels alleen tja, stoelverwarming is zo heerlijkquote:
Paar tientjes. Twee of drie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:35 schreef welkominspace het volgende:
nog nooit gehad maar zo'n matje klinkt wel heel chill
wat kost dat?
ook maar eens naar kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Absoluut! Daarom mis ik het ook zo. Heerlijk, dikke Pullman zetels alleen tja, stoelverwarming is zo heerlijk
[..]
Paar tientjes. Twee of drie.
automaat en armsteun zijn geniaal jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
In mijn volgende daily is het een must. Evenals automaat, cruise control en midden armsteun
ja, ik wil nu dus overstappen op een auto met bijna geen opties.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:51 schreef cofi het volgende:
heb nu al die opties,.behalve de automaat..het heeft een groot nadeel: ik ben verpest voor de rest van mijn auto-carriere
volvo S40 zonder opties bijna maar zelfs zonder elektrische ramen en dat zuigt welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:55 schreef cofi het volgende:
wat wil je gaan kopen? mijn vriendin wil een a corsa gaan kopen... ook dat heeft een voordeel: wat er niet op zit, kan ook niet kapot
Gewone airco is ook goed genoeg.quote:
Plus dat als er iets kapot is dan is het zo gerepareerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:55 schreef cofi het volgende:
wat wil je gaan kopen? mijn vriendin wil een a corsa gaan kopen... ook dat heeft een voordeel: wat er niet op zit, kan ook niet kapot
waarom zonder opties? heb voor nog geen 3000 euro een s40 uit 2002 gehaald bomvol met opties...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
volvo S40 zonder opties bijna maar zelfs zonder elektrische ramen en dat zuigt wel
Voor mij geen pré eerlijk gezegd. Doe sowieso bijna alles zelf.quote:
omdat ik dan met inruil voor zo'n 800 euro een gave 97' S40 wegrijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:58 schreef cofi het volgende:
[..]
waarom zonder opties? heb voor nog geen 3000 euro een s40 uit 2002 gehaald bomvol met opties...
bij aanschaf vind ik het wel een pre. weet je tenminste dat er op onderhoud niet bezuinigd is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voor mij geen pré eerlijk gezegd. Doe sowieso bijna alles zelf.
ik vraag me eigenlijk ook wel af wat jullie rijdenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:04 schreef cofi het volgende:
daarnaast gaat mijn s40 inhet ondeehoud bij een beun die monteur is bij een volvodealer. meteen boekjes af laten stempelen via de beun. altijd handig als ie weer verkocht gaat worden.
maar mede koffie genoot, is het al geopenbaart wat jij rijd?:-p
die ik op het oog heb is en 1.8 met 115 pk?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:10 schreef cofi het volgende:
een s40 uit 2002. zit een 1.8 in. daar heb je twee varianten van. een met 122pk en een met 125pk. Als je een s40 neemt raad ik je de 1.8 met 122 pk aan. die andere is een gdi motor, waar er gelet is op emissie-shit. die dingen vervuilen zichzelf, waardoor je gegarandeerd gezeik gaat krijgen.
(Let niet op mijn taal em spelling. ben op een mobiel aan het prutsen, met de nodige biertjes achter de kiezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |