Idioot...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee, bij mij in de straat waar je 50 mag
was midden in de nacht maar was er bijna frontaal opgebotst, we moesten allebei uitwijken
Ok...maar kerel..da's ook wel erg hard op zo'n weg heaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee, bij mij in de straat waar je 50 mag
was midden in de nacht maar was er bijna frontaal opgebotst, we moesten allebei uitwijken
ja was donker en zag alleen lampen van een busje en zei nog tegen m'n broer "wedden dat dat dan net wouten zijn"quote:
Vandaag toch maar ff naar Lampengat gereden.Lekker doorkarren op de snelwegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gisteren met de Cupra van Anne gereden, geen centje pijn, wel af en toe een knippertje van de tc, maar dat voorkom je toch niet. Vandaag met de ZX op brede all seasons, ook niks aan het handje.
ja, doe ik snachts nog wel eens, hoogste binnen de bebouwde kom was 180 maar dat vonden m'n remmen niet zo leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:33 schreef H-D het volgende:
[..]
Ok...maar kerel..da's ook wel erg hard op zo'n weg hea
Wat hebbie gekauft dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:35 schreef lipje het volgende:
[..]
Vandaag toch maar ff naar Lampengat gereden.Lekker doorkarren op de snelwegAlleen lokaal kan het wel wat glad zijn
Ook gelijk ff een maandsalaris uitgegeven
Ow okee. In bebouwde kom doe ik dat nooit eigenlijk. Alleen op de snelweg dat ik echt te hard rij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, doe ik snachts nog wel eens, hoogste binnen de bebouwde kom was 180 maar dat vonden m'n remmen niet zo leuk.
en met de motor kan ik er al helemaal wat van
op snelweg heb ik deze subaru op max 220-230 gekregen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Ow okee. In bebouwde kom doe ik dat nooit eigenlijk. Alleen op de snelweg dat ik echt te hard rij.
Of nja in de bebouwde kom weleens 70 fzo maar niet meer dan dat eigenlijk
Ooh jij woont in Groningen. Dan heb je dat inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
op snelweg heb ik deze subaru op max 220-230 gekregen.
maar echt zo onwijs hard doe ik niet heel vaak ofzo maar hier in groningen ben je na middernacht meestal helemaal alleen op de weg en dan wil je wel eens ff doortrappen
maar je hebt hier ook heel veel van die bordjes die zeggen "u rijdt:snelheid" en boven de 140 kan ie niet dus dat vind ik dan weer grappig
en met de motor rij ik niet meer zo hard nadat ik een keer bijna met 130 op een 30 km weg op een auto was geklapt
Schijnt over te gaan, zeker na je eerste ongeluk waarbij doden of gewonden vallen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef welkominspace het volgende:
sws is mijn rijstijl aardig verknipt
gemiddelde snelheid op de snelweg is 160-180 en binnen de bebouwde kom 70-80 als het kan
Meeste keren dat ik snelweg rij is in de spits en dan kan ik hier echt geen 180 rijden...140-150 ofzo houdt het echt wel op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef welkominspace het volgende:
sws is mijn rijstijl aardig verknipt
gemiddelde snelheid op de snelweg is 160-180 en binnen de bebouwde kom 70-80 als het kan
ik weet hetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Schijnt over te gaan, zeker na je eerste ongeluk waarbij doden of gewonden vallen...
het valt mij juist op dat men in de randstand ook wel aardig doorscheurt maar ik kan er maar niet aan wennen die druktequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Meeste keren dat ik snelweg rij is in de spits en dan kan ik hier echt geen 180 rijden...140-150 ofzo houdt het echt wel op.
Drukte
Ik woon niet eens de randstadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het valt mij juist op dat men in de randstand ook wel aardig doorscheurt maar ik kan er maar niet aan wennen die drukte
ik blijf dan ook stug met 160-180 op de meest linkerbaan plakken als het ff kan
ik ben sws een hele slechte snelwegrijder, als ik 120 zou rijden val ik gewoon in slaapquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik woon niet eens de randstadmaar moet wel altijd de snelweg hebben die het westen ingaat dus daar rijden mega veel forensen altijd. En ik heb er geen zin meer in om 160 door die drukte te douwen
dan maar 130-140
en zelfs dan vinden veel mensen je al lomp rijden volgens mij
Lolquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben sws een hele slechte snelwegrijder, als ik 120 zou rijden val ik gewoon in slaap
adhd enzo
met 120 op de gps rij je vaak al harder dan de massa....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik woon niet eens de randstadmaar moet wel altijd de snelweg hebben die het westen ingaat dus daar rijden mega veel forensen altijd. En ik heb er geen zin meer in om 160 door die drukte te douwen
dan maar 130-140
en zelfs dan vinden veel mensen je al lomp rijden volgens mij
ik dus absoluut niet, kan me niet concentreren en moet eigenlijk om de 1 tot 1,5 uur ff pauze nemen en koffie drinken bij tankstation.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik vind snelweg cruisen wel nice altijd
dat klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heeft iemand ervaring met van die matjes die je op je stoel legt met stoelverwarming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |